Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rampshellie schreef:Even oud topic.. Maar hier ook een groot vragen teken bij Oxxio.
Paar keer per week de app ingevuld, zouden tussen de €400 en €500 terug krijgen. Hebben alleen stroom (hebben stadsverwarming) lopen bij Oxxio, met zijn 2tjes €75 per maand.
Nou dus een afrekening van €729.. Deze kosten waren voor levering, overheidsheffingen en netbeheerkosten.. Iemand die het wel snapt? Want ik word er niet wijs uit..
lifaya schreef:110 voor elektra en gas
)
lifaya schreef:Geld staat op mijn rekening en dit is nu dus eindelijk zo goed als afgeslotenZit nog steeds op een práchtig verbruik dus ik ben helemaal happy
![]()
@ Rampshellie, wat een vreemde situatie, zou gewoon even met oxxio contact opnemenAl vind ik 75 euro wel erg weinig voor 2 personen per maand
ik zit dus aan de 110 euro pm voor een 1 persoonshuishouden...
lifaya schreef:Hoe doen jullie dat dan?Ik leef ontzettend zuinig, zit onder het normale verbruik van een 1 persoonshuishouden en zit dan nog steeds met hoge maandelijkse kosten
pipo schreef:Ook kan je het ene huis absoluut niet vergelijken met het andere. Ts heeft een niet geisoleerd huis. enkel glas dus haar gas zal wat hoger uitvallen dan dat van een nieuwere/ betere woning.
Is appels en peren vergelijken zeg maar.![]()
Gewoon blijven leven zoals je doet en op naar de nieuwe afrekening en regelmatig je meterstanden controleren.