Bokkers die wachten op hun nieuwbouwwoning

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 21:06

Oh jeetje, hahahaahah... dat is wel veel karton dan inderdaad!

Ja, tegen dat "probleem" lopen wij ook al aan malih, ik heb de beker van onze badkamerset laten vallen, waardoor de tandenborstels nu los op het plankje liggen, geen gezicht, maar kunnen niks nieuws vinden.

Wil je zo'n beker met zo'n gaatjesrooster erop, zodat die kleine borstels van de elektrische tandenborstel erin passen of niet? Dat is namelijk helemaal niet te vinden :roll: ..
Het enige wat ik kan bedenken is nog de Hema of de bijenkorf, ik weet dat ik toendertijd het bij V&D kocht, maarja die is er niet meer...
Blokker anders misschien nog?

EstherMe

Re: Bokkers die wachten op hun nieuwbouwwoning

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 21:20

Die buurvrouw is hilarisch. Je zou bijna een foto verslag van haar maken als ze straks aan de slag gaan :')

Ja we moeten ons even melden, zit bij ons nog geen trap of dak oid, gaat ons vooral om de maten van de tuin, dan kunnen we vast ns oriënteren hoeveel dat gaat kosten :)

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 21:59

Fonq ben ik nu aan het kijken. De hema ern blokker hebben ook niks. Heb nu wel iets gezien maar weer geen bijpassende prullenbak grrrrrr.

De wc borstel haakjes en toilet rol houder hebben we van Het merk tiger. Die kun je monteren zonder te schroeven. Wil niet in de tegels schroeven haha.

Wat de tandenborstel beker betreft gewoon een beker met een leuk kleurtje. Overigens heeft het merk tiger wel iets zo als jij omschrijft judith zal hem even opzoeken.

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 22:03

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 22:27

Van de tiger ontario serie heb je ook een bekerhouder en zeeppompje, is dat niets?

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 22:37

Opzich wel alleen we willen iets met een kleurtje t word zo saai anders :-(

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:03

Glasverf?

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:24

Dat karton! WoW!

Ooh jeetje tandenborstelbakjes, nog niet aan gedacht

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:27

Ik heb destijds bij de action of xenos een hele leuke gevonden. Al zeg ik het zelf. :D houder voor vier tandenborstels in de vorm van een kies :D

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 11:05

Ha Malih, die link is geniaal :D :D :D , die ga ik halen! Perfect voor ons, zelfs de elektrische tandenborstel kan erbij, valt die nooit meer om!!!
Ga dat hele merk even onthouden, zou zonde zijn om te schroeven in de tegels inderdaad!

Weet nu ook waarom we die niet eerder gezien hebben, is niet op voorraad bij onze vaste gamma.

hahahah, iedereen meteen over de tandenborstelbakjes :D , zijn die kleine dingetjes die gauw vergeten worden!

Sammie, heb je foto? Ben nu wel nieuwsgierig!

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 15:17

Trouwens bij de gamma in almere kun je gebruik maken van de gamma verhuis service. Bij een bewijs van verhuizing (bij ons de opleverbrief) kun je een formulier krijgen en dan krijg je 3 maanden lang 10% korting op alles. Ook op lopende actie's super nice.

Maar geen idee of dat ook bij andere gamma's geld. Wellicht het proberen waard.

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 15:19

En ik wilde dus idd persee dat merk zodat je de tegels heel kunt houden. Super nice

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 18:06

Ooohh !! Dat gaan we even informeren bij de gamma als dat altijd bovenop alle kortingen gaat zou dat top zijn

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 19:20

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De tegels moeten nog "gevoegd" worden. En ga het met lekker veel kleur aankleden :D

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 20:20

Ziet er goed uit! We hebben de zelfde schutting en wilde de zelfde type tegels. Maar zijn er nog niet uit qua tekening ben ook vet geschrokken van de prijzen :-o

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 20:26

Ik zou je adviseren om de berging te teren of te beitsen. Dan gaat hij veel langer mee.

De schuttingen hebben ze hier ook, het zou zo de achtertuin van de buren kunnen zijn. (al is daar de berging vanuit de bouw gebeitst.) Wij kiezen echter voor een andere schutting.

Wieldop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 20:49

Mintgroen, jouw foto's doen het helaas niet bij mij.

Offerte van schutting in combinatie met plaatsen hebben we ook door gekregen. Ik schrok erg van de prijs. Maar wij hebben geen ervaring met plaatsen en of het zelf netjes te doen is. Wat zijn jullie ervaringen?

Ik ben even stil geweest. Hier zit er zoveel tegen, dat we op dit moment de lol een beetje kwijt zijn helaas. We zijn ook wel moe nu. Nog een paar daagjes werken en dan vrij om de laatste dingen te doen en te verhuizen.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 21:17

We willen de schuur en de schutting inderdaad nog ergens mee behandelen
Wij waren geloof ik rond de 800 Euro kwijt voor de schutting. Tuin schat ik uiteindelijk rond de 5000, maar dan hebben we wel tegels die jaren mooi zouden moeten blijven :) Vond het leuk om te zien dat ze nu ook heel veel tuintegels in houtlook hebben! Alleen wilde mijn vriend liever antraciet tegels.

Ja, klussen en verhuizen hakt er flink in Wieldop... ik weet nog dat ik op een gegeven moment echt bloed chagrijnig was en tegen iedereen liep te schreeuwen:')

De buren die nog steeds niet over zijn,hebben op hun deur een briefje gehangen dat pakketjes bij ons afgeleverd moeten worden. Ik vind het echt niet erg om pakketjes aan te moeten nemen, maar ze hebben dit niet met ons overlegd en inmiddels wordt er zo'n 2/3 keer per dag aangebeld door een pakketdienst of andere leverancier! Doe gewoon niet open, heb nog zat van m'n eigen troep in de gang staan :D

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 21:23

Zo, tandenborstelhouder is in the pocket (je kan het maar alvast hebben he), dachten eerst dat we hem niet voor de actieprijs meekregen, maar gelukkig toch wel!

Zag inderdaad dat je deze schroefloos kan ophangen, ideaal!!!

Hmmm... die actie van de gamma is wel iets om te onthouden inderdaad! Dat kan nog wel eens heel goed van pas komen :)

Oeh, mintgroen, zit je lekker in je tuin!!!!! Gaaf zo met die tegels!
Deze schutting zie je veel tegenwoordig inderdaad, vind het wel een mooie schutting, zeker in combinatie met de tegels.

Tuinprijzen, ik hoor er de gekste verhalen over, allemaal schreeuwend duur in ieder geval! Zal echt iets voor volgende lente/zomer worden voor ons (verhuizen ook pas richting winter, dus dat scheelt).

Ah wieldop :(:) , hopelijk komt het wel weer allemaal goed? Laatste loodjes zijn het zwaarste he... Nog even volhouden!

@ mintgroen, pakketjes aannemen is niet erg, maar moet het wel in overleg zijn gegaan. Niet zomaar ervanuit gaan dat jullie alles maar zomaar aannemen voor hun...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 21:32

De Karwei heeft dat ook korting bij aankoop huis.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 21:41

Haha mintgroen dat meen je niet! Dat vind ik wel erg brutaal hoor. Mooie tuin!

Oei wieldop, balen! Maar jullie krijgen er iets moois voor terug :D

Toch uiteindelijk het ontwerp gekregen Malih? Wel naar jullie zin?

Wij richten de tuin heel basic in met veel gras en neurale 60x40 betontegels. Die kunnen uiteindelijk voor mooiere antraciet tegels vervangen worden. Eerst de schuttingen en een hek, dan zijn we al bankroet ben ik bang haha.

Natasja22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 22:36

Mintgroen lekker genieten van je eigen tuin

Wieldop nog even volhouden en dan kan je er echt van gaan genieten :(:)

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 22:42

Mintgroen heel leuk je tuin!! Helemaal mijn stijl.

Lekker aso van de buren, een pakketje oke maar gewoon er vanuit gaan dat jullie alles aannemen, beetje apart.

Ben ook heel benieuwd hoe ik eruit ga komen haha kan er ook puur chagrijnig van worden. Nu zelfs al!! Als blijkt dat we toch echt hadden moeten kijken ivm stopcontacten! Want die kom ik nu al echt te kort.....

En karwei ook!! Top die noteren we ook

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 22:45

wij waren voor onze schutting ongeveer 900 euro kwijt. Maar we hebben een tussen woning het is dus gedeeld met de buren.

Voor de tuin willen we max 4000 euro uit geven. Meer vinden we het gewoon niet waard... Kom er alleen achter dat je daarmee niet heel erg ver komt :-(

Noviceh de tuin tekening was niet wat we gehoopt hadden. Vriendlief en ik hebben vanmiddag zelf nog getekend. We hebben nu iets gemaakt wat we beide wel mooi vinden. Hebben het terug gestuurd met de vraag naar wat het gaat kosten.

Mintgroen wat raar joh onze buren kwamen excuses maken dat ze niet thuis waren toen de pakketjes kwamen.

Wieldop wat vervelend dat het zo ontzettend tegen zit :-( Balen joh :-(

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 22:56

Bedankt voor de leuke reacties :D

Collendoorn, stopcontacten zijn veel goedkoper om zelf erbij te maken! Als je een beetje een handig iemand in de buurt hebt. Bij ons kwamen we er te laat achter dat we op zolder maar 1 stopcontact hebben (in de trapleuning) .. gelukkig kan m'n schoonvader er nog wat bij maken :)