[HK] Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cocodox

Re: [HK] Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:32

Ja, die hebben ze nog :Y)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:45

Sh*t. Helemaal vergeten te kijken! |o

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:36

Hier dus niet helaas haha, althans ik kon geen sportartikel vinden.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:47

Nee hier ook niet air, maar aan je woonplaats te zien winkelen we bij dezelfde Action :D

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 22:14

Jysk heeft wel van die slaapmatjes voor kampeerders voor 6 euro of zo. Die zijn echt te dun om op te slapen, maar prima voor yoga :)

FuGeLiCu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 09:16

Jolien87 schreef:
Ik ben crea bezig geweest met crea podge, verf, lak en een dienblad van de action. Het Blond servet heb ik nog een hele stapel van. <3
[ Afbeelding ]

Wauw leuk! Hoe heb je dat gedaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 15:39

Hallo, ik was net in de Action, op zoek naar die lederpoetsdoekjes... Ik kon ze niet vinden, had al bij de schoenen en schoonmaakspullem gekeken. En ik weet niet hoe ze eruit zien, dus ik kon het ook niet aan de verpakking zien... Wie weet waar het anders kan liggen?

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 16:28

Bij de blokker hebben ze ze ook, in het 1 euro rek!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 16:50

FuGeLiCu schreef:
Jolien87 schreef:
Ik ben crea bezig geweest met crea podge, verf, lak en een dienblad van de action. Het Blond servet heb ik nog een hele stapel van. <3
[ Afbeelding ]

Wauw leuk! Hoe heb je dat gedaan?

Dankjewel. Ik heb hier mod podge voor gebruikt. Bij de Action verkopen ze dit als crea podge.
Het verfwerk spreekt voor zich neem ik aan.
Voor de Blond plaatjes heb ik een servet gebruikt. Je doet het volgende:
-knip de figuurtjes van het servet zo precies mogelijk uit.
-een servet bestaat altijd uit 2 of 3 lagen, haal hiervan de onderste twee lagen weg zodat je alleen nog maar het bovenste (flinterdunne) laagje servet met de afbeelding overhoudt.
-smeer de plek waarop de afbeelding moet komen in met podge en plak het servet er voorzichtig op, zonder dat er naden of vouwtjes ontstaan. Deze kun je er namelijk niet meer mooi uit krijgen. Doe dit met alle figuren die je wil opplakken.
-laat het ongeveer een kwartiertje drogen en doe er dan voorzichtig nog een laagje podge overheen met een penseeltje of zachte spons.
-12 uur laten drogen.
Tot slot kun je het geheel nog aflakken. Ik heb hiervoor blanke lak in een spuitbus gebruikt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 16:57

Hoe ziet die verpakking van die lederdoekjes er dan uit? Dan kan ik naar de verpakking kijken, en dan zie ik het meestal wel eerder :)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 17:27

Bij de Blokker zijn ze rood :) Hangen in het euro rek bij de kassa. Overigens zijn ze er niet altijd, maar volgens mij nu wel (werk bij Blokker).

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 17:29

Bij de Big Bazar heb ik ook lederdoekjes zien liggen. Liggen bij de schoonmaakspullen. Zoals de doekjes,bezems etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 18:19

Oke... Ik kijk dan wel even bij de Big Bazar :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 19:49

Mja,, misschien waag ik toch nog een poging om te zoeken, moet toch nog nieuwe sokken kopen :') Heeft ze iemand dan nog wel laatst gezien?

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 19:59

Ze liggen ergens helemaal onderaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 20:37

O, oke, morgen maar eens dat schap inspecteren :Y) Is de King schoenpoets even hard als die van kiwi? Kan ik die ook meteen meenemen :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 00:13

Afbeelding

Sorry Ik kan geen grotere foto vinden zo snel maar zo zien die doekjes er bij Action uit.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:33

De Hoax-Wijzer

In mei 2014 was er heel wat ophef over zonnebrandcrème van Action Nederland, die niet zou werken en waardoor een tweejarig kind ernstig verbrand was. Action.nl heeft ons inmiddels laten weten dat de zonnebrandcrème werd getest bij L'Oreal, en er geen afwijkingen werden geconstateerd.

De brandwonden van het kind werden dus niet veroorzaakt door een "slechte" crème, maar wel door een langdurige blootstelling aan de zon. Nochtans wordt er op de verpakking duidelijk aangegeven om baby's en jonge kinderen uit direct zonlicht te houden. L'Oreal geeft ook aan om kleine kinderen (en zelfs volwassenen) te beschermen met een hoedje, zonnebril en t-shirt. Dit alles was bij het incident van vorige maand niet het geval: het kind had, zonder t-shirt, meer dan twee uur in de zon gespeeld.

Verder geeft L'Oreal nog aan dat overmatige blootstelling aan de zon is gevaarlijk is, ook al gebruik je een anti-zonnebrandmiddel - deze biedt geen 100% bescherming. Vermijd blootstelling aan de zon tijdens de warmste uren van de dag.

Bij eventuele verdere vragen, kan je contact opnemen met de klantendienst van Action.nl. Zelf adviseren we terughoudendheid bij het plaatsen van zulke verhalen en incidenten op Facebook of elders op het internet, en je in eerste instantie rechtstreeks te wenden naar de betrokken bedrijven en/of instanties. Hierdoor kan heel wat nodeloze paniek, foute informatie en zelfs laster worden vermeden.

Voorbeeld van de waarschuwingen bij de gebruiksaanwijzing (in dit geval betreffende een ander product van Garnier) vind je hier:
http://www.i-drogist.nl/garnier-ambre-s ... 00-ml.html
Ons voorgaand bericht hieromtrent vind je hier:
https://www.facebook.com/dehoaxwijzer/p ... 1140031879

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 14:04

Eerlijk waar, ik hoop dat er consequenties waren voor de laster die die vrouw verspreid heeft.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 14:06

Was dus al wat ik vermoedde, gewoon teveel zon.... daar gaat geen creme tegen helpen....

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 14:13

Inderdaad. En ondertussen werd via facebook etc weid verpreid dat action dus producten verkoopt die niet getest worden en onbetrouwbaar zijn. Dat klopt dus niet. Ik denk dat ze daar best wat schade van hebben opgelopen. Dat verpreiden en zwart maken gaat zó hard tegenwoordig, via facebook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 14:46

Dankjewel voor het zeggen waar de lederdoekjes liggen en voor de foto :*D Heb ze meteen gevonden, omdat ik nu wist hoe ze eruit zagen :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 14:56

GamblersCup schreef:
Inderdaad. En ondertussen werd via facebook etc weid verpreid dat action dus producten verkoopt die niet getest worden en onbetrouwbaar zijn. Dat klopt dus niet. Ik denk dat ze daar best wat schade van hebben opgelopen. Dat verpreiden en zwart maken gaat zó hard tegenwoordig, via facebook.

Dat is toch ook hartstikke illegaal... Zeker in Nederland, alles moet getest en voorzien zijn van tig keurmerken voordat het verkocht mag worden :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 16:49

Ik denk dat de Action inderdaad heel wat meer zonnebrand kunnen verkopen als mevrouw dat verhaal niet de wereld in had gebracht. Zo zielig en kinderachtig dat veel mensen hun vinger direct naar anderen wijzen terwijl ze eigenlijk hun hand in eigen boezem moeten steken. Ik vraag me ook af of er nog consequenties aan haar actie vastzitten.

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 18:02

Ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat een product van L'Oreal niet getest is. Of je het nu koopt in de supermarkt, de Kruidvat of de Action..