Lidl is het goedkoopst daarna de Aldi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce2 schreef:Voorbeeldje: Vorige week was de paprika mix in de aanbieding bij de Appie, dezelfde mix is bij de Lidl standaard goedkoper dan de aanbieding die de Appie had! En ik kan je vertellen, de paprika's zijn hier bij de Lidl vaak mooier dan bij de Ap... Ook andere groentes en fruit zijn veel goedkoper bij Lidl. Frisdrank en siroop van de Euroshopper zijn weer goedkoper dan die van de Lidl, afbakbroodjes zijn ongeveer even duur, maar die vind ik lekkerder van de Euroshopper. Maaltijdsalades, Toscaanse aardappelpartjes, Japanse mix, schoonmaakdoekjes, zijn bijv. weer een stuk goedkoper bij de Lidl.
Dimple schreef:Wat doe je met die limoen dan? En de pitjes??
Wij hebben helaas niet zo'n fijne markt hier in de buurt. Zou Hoorn nog eens kunnen proberen op zaterdag........nog wel leuk om te doen ook!
ChantalSmook schreef:Wemkelover, jij hebt die blikjes cola gehaald zie ik. Ik vind coca cola het lekkerste maar omdat ik alleen ben vind ik een fles zonde omdat ik het alleen lekker vind als er veel prik op zit. Maar is i.v.h. de actie 10,- voor 24 blikjes goedkoop ivg met bijvoorbeeld af en toe 1L flessen in de aanbieding?
joyce2 schreef:Ik heb nu al zoveel weken bonnetjes en producten vergeleken (Jumbo, Appie, C1000, Hoogvliet, Lidl, Aldi) en ik kan met volle overtuiging zeggen dat Lidl echt wel goedkoop is!
wemkelover schreef:ChantalSmook schreef:Wemkelover, jij hebt die blikjes cola gehaald zie ik. Ik vind coca cola het lekkerste maar omdat ik alleen ben vind ik een fles zonde omdat ik het alleen lekker vind als er veel prik op zit. Maar is i.v.h. de actie 10,- voor 24 blikjes goedkoop ivg met bijvoorbeeld af en toe 1L flessen in de aanbieding?
Ja ik weet het eigenlijk niet.
Ik heb het meer zo berekend dat het dan 0.40 cent per blikje was en volgens mij is het normaal een dikke euro.
Mri schreef:Normaal is het hier 86 cent per blikje, een flesje van 0.5 liter is iets meer dan een euro.