Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
justdiesel schreef:tinkersjakie schreef:
Ja hebben we nog
Ohhhvoor de gene die denken ga morgenvroeg na de Action, niet doen we zijn tot 13.00 gesloten ivm balans!
Daar kwam ik dus vanmorgen ook achter........
karlijn1985 schreef:Liesje: geen ervaring mee!
Ik heb zo'n onderjurkje gekocht, L/XL. Heb normaal M/L dus dacht dat het wel moest passen.
Krijg m'n borsten erin (rekt meer mee dan de rest) en verder kom ik nieteens! Bizar klein. Mag m niet terug brengen want het is ondergoed. Ligt altijd een probeer ding zeiden ze (lag alleen een s/m toen ik m kocht) dus dag 6 euro. Baal wel, 6euro is geen wereld bedrag, maar ik heb er helemaal niets aan! Beetje jammer!
Voortaan koop ik dus zulke dingen niet meer!
Als iemand interesse heeft, geef maar een seintje.
Shanna_ schreef:Dag lieve bokkers!
Ik ging tussen mijn eigen berichten dit topic zoeken, bleek dat jullie alweer 3 delen verder waren![]()
Ben nog steeds erg blij met m'n aankopen van de action!
Even een vraagje, jullie weten vast wel of ze dit soort opbergmandjes verkopen?
http://www.prenatal.nl/shop/images/Prod ... 60_001.jpg
Kentaro schreef:Iemand vroeg naar zo'n veiligheidsbril!? Ik kwam ze vandaag toevallig bij de blokker tegen! (vond ze nog best mooi ook) Stond alleen helaas geen prijs bij, maar misschien iets om voor te kijken?
Jargeau schreef:Davinia_ schreef:Ze hadden al aantal leuke carnavals pakjes vorige week. Weet iemand of ze nog meer krijgen?
Ik hoop het wel.Ik heb vorig jaar een jurkje bij de lidl gekocht.
karlijn1985 schreef:Liesje: geen ervaring mee!
Ik heb zo'n onderjurkje gekocht, L/XL. Heb normaal M/L dus dacht dat het wel moest passen.
Krijg m'n borsten erin (rekt meer mee dan de rest) en verder kom ik nieteens! Bizar klein. Mag m niet terug brengen want het is ondergoed. Ligt altijd een probeer ding zeiden ze (lag alleen een s/m toen ik m kocht) dus dag 6 euro. Baal wel, 6euro is geen wereld bedrag, maar ik heb er helemaal niets aan! Beetje jammer!
Voortaan koop ik dus zulke dingen niet meer!
Als iemand interesse heeft, geef maar een seintje.
Champie_Me schreef:Kentaro schreef:Iemand vroeg naar zo'n veiligheidsbril!? Ik kwam ze vandaag toevallig bij de blokker tegen! (vond ze nog best mooi ook) Stond alleen helaas geen prijs bij, maar misschien iets om voor te kijken?
Ty! Ik ga morgen kijken!! Waren het leuke kleurtjes of gewoon alleen zwart en blauw ofzo??