Oooh vandaar. Ik heb er ooit een gekocht waar op stond 160, maar die is idd veel te groot.
Yv_
Geplaatst: 30-07-12 10:18
Omdat je op zwart echt alles ziet . Ik had een zwart hoeslaken, na 1 nachtje zag ik overal haren van mezelf liggen, meteen weggegooid. Hou van een schoon en fris bedje, maar ben geen malle henkie dat ik dagelijks mn beddengoed ga wisselen . Een keer per week vind ik prima.
160/180 in 1 maat? Dat is inderdaad wel vreemd, zit 20 cm tussen ?
Mootje
Geplaatst: 30-07-12 10:19
Op de twee sites waar ik gisteren 2 dekbedovertrekken heb gekocht, waren ze 42 en 45 euro p.s. Dat vind ik ook een beetje gortig. Toen ik het huis uitging heb ik ze van mijn moeder gekregen, en die waren ook zo 'duur'.
SuSem
Geplaatst: 30-07-12 10:19
Waarom zijn je eigen haren op een zwarte hoes viezer dan op een witte?
Oh mij maakt dat sowieso niet uit. Maar ik zou het gewoon lelijk vinden als je alles erop ziet (vooral stof).
Maar ik vind die harde kleuren sowieso niet mooi op een bed.
Yv_
Geplaatst: 30-07-12 10:26
Hoezo? Kijk.. Als ik meteen een paar blonde haren op een zwart laken zie liggen, heb ik de neiging om het meteen in de was te gooien. Blond en zwart is gewoon geen goede combi. Als een blonde haar op een wit/creme/blauw/paars/goud/whatever kleurtje ligt, valt het veel minder op en kan het dus gewoon na een weekje de was in . Tuurlijk kan dat ook met die zwarte, maar ik vind het gewoon niet fijn . Gaat niet om viezer ja of nee, gaat om het gezicht en het idee erbij. Althans.. Bij mij dan.
Ik heb ook een knalroze hoeslaken Ik heb een fijn lichtgrijs dekbedovertrek en dan kan zo'n knalkleur wel vind ik! Verder heb ik beige en zachtgele hoeslakens.
manzano
Geplaatst: 30-07-12 10:34
Mootje schreef:
Ik heb ook een knalroze hoeslaken Ik heb een fijn lichtgrijs dekbedovertrek en dan kan zo'n knalkleur wel vind ik! Verder heb ik beige en zachtgele hoeslakens.
Oh ja dat zeker wel. Ik bedoel meer de overtrekken voor dekbed. Vind zwart ontzettend kille kleur daarvoor.
ik moet ook nieuwe hoeslakens hebben, 2... maar wij hebben maatje 160 bij 210...over moeilijke maten gesproken en eigenlijk wil ik er nog een dekbed overtrek bij ... wil wat meer variatie