Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morrie schreef:Bagheera_206 schreef:Mijn aaiPet is nu aan het updaten naar iOS 6.1. Hebben jullie die ook al?
yep en de batterij-bug is niet opgelost, hoor het ook van collega's, de batterij loopt gewoon leeg terwijl je ernaar kijkt!
Joanieke schreef:Even een vraagje!
Ik ben opzoek naar een smart cover voor de iPad mini. Ik vind die van de apple store te duur dus zoek er een van rond de 20€! Iemand een idee?
[ Afbeelding ]
Joanieke schreef:Daar heb ik inderdaad ook al naar gekeken, maar dan moet ik eerst in een keer 25€ over maken op mn paypal account waarna ik vervolgens maar iets van 5€ uitgeef voor de cover... En met de overige 20€ doe ik dan niks...
Bagheera_206 schreef:Joanieke schreef:Even een vraagje!
Ik ben opzoek naar een smart cover voor de iPad mini. Ik vind die van de apple store te duur dus zoek er een van rond de 20€! Iemand een idee?
[ Afbeelding ]
Jij hebt ook al een iPad mini?Wat vind jij ervan tov gewone iPad?
Polivy schreef:Joanieke schreef:Daar heb ik inderdaad ook al naar gekeken, maar dan moet ik eerst in een keer 25€ over maken op mn paypal account waarna ik vervolgens maar iets van 5€ uitgeef voor de cover... En met de overige 20€ doe ik dan niks...
Je kan Paypal gewoon koppelen aan je bankrekening. Heb ik ook gedaan. Niks geen geld op je paypal account zetten hoor.