pummer12 schreef:dag dames.
ik zag dat ze ook grondverf wit in aanbieding hadden,
is dat misschien iets om de springbalken mee te verfen ?
je kan deze gebruiken als grondlaag zou daarna nog wel iets anders erover heen doen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LisaLuna schreef:_helga_ schreef:ik wil morgen eigenlijk weer gaan!!
heb een deal met mijn vriend gesloten hij mag even een paar uurtje playstationen en dan mag ik morgen naar de action
even kijken voor de boedha beetjes horen zien en zwijgen want die heb ik al een aantal x bij de nieuwste producten zien staan maar hier hadden ze hem niet. dus morgen even naar een andere action.
http://www.action.nl/products/view/id/1 ... telistid/1
en nog eyeliner, weet niet of iemand daar ervaring mee heeft? deze bedoel ik:
http://www.action.nl/products/view/id/7 ... telistid/1
en misschien nog even kijken voor een luchtje
Die eyeliner heb ik hier naast meZal hem morgen even testen voor je!
carmenbrum schreef:Net langs de Action geweest
4 paardenboeken van een hele leuke serie die ik nu compleet heb voor 1 euro per stuk
En een superfijn en leuk shirt voor 3 euro!! Daar wil ik op gaan hotfixen
_helga_ schreef:Cindeeh schreef:Aangezien ik toch alvast wat uitzetdingetjes bij elkaar aan het sparen ben, wat zijn nou echte musthaves die ik bij de action kan halen?
je hebt er hele leuke dingen om je huis in te richten. zoals schilderijen enz.
Jaime_ schreef:carmenbrum schreef:Net langs de Action geweest
4 paardenboeken van een hele leuke serie die ik nu compleet heb voor 1 euro per stuk
En een superfijn en leuk shirt voor 3 euro!! Daar wil ik op gaan hotfixen
Welke boeken zijn dat? Kga zo toch kijken of ze die kleine tubes acrylverf hebben, dus als het leuke boeken zijn neem ik die ook ff mee!
_helga_ schreef:heb net de eyeliner uitgeprobeerd. maar het is GEEN succes..
ik deed wat op het kwastje en daarna op mijn oog ten eerste bleef het aan het kwastje hangen en kreeg ik alleen een grijze wazige streep op mijn oog.
en naar een paar keer proberen heb ik dat potje in de kliko gegooitwerd er niet goed van.
totaal niet dekkend en veel te waterig.
lang leven mijn maybelline eyeliner!
Lisetje schreef:Ik twijfel ook om eventueel een frituurpan daar te halen. Is geloof ik maar € 17,-.
Toch twijfelt er iets in me...Hoe denken jullie hierover?
Aan de ene kant heb ik ook zo iets, ja € 17,- daar ga je niet dood van als ie 't maar een paar maanden uithoudt....