Condens drogers zijn duurder toch?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en ja we zaten in de zelfde instructieweek 2 jaar geleden, of is het alweer 3?

T was maar een goedkoop ding, maar hij wast ook niet echt lekker. In de rubberring rondom de glazendeur zit heel vaak zwarte smurrie die soms ook op de kleren terecht komt. Ik maak het telkens weer schoon, maar het helpt niet echt. Iemand tips?
Als je de zoekfunctie op bokt gebruikt kom je wel wat tips tegen. Ik heb er eigenlijk nooit last van terwijl ik ook een redelijk goedkope wasmachine heb.

Ik probeer ook op tepassen met wasmiddel, maar ik ben niet de enige die um aan zet. Probleem bij ons is nu dat wij helaas niet handdoeken alleen bij elkaar in hebben en dat dus nooit apart kunnen wassen, maar altijd bij kleding in. T wordt dus nooit heet gewassen. Daarom zet ik de wasmachine eens in de zoveel tijd aan op 90 graden zonder iets erin. 

Wij hebben maar ruimte voor 1 rekje was en daar kan net 1 machine op. En na 1,5 dag is het nog niet geheel droog. En met mijn werk kleding, zijn werkkleding, sportkleding (beide) en dan nog alle handdoeken en ondergoed, beddengoed gaat dat dus niet goedkomen.

Wij hebben in ons huurappartementje geen balkon of tuin, helemaal niets...
En die van mezelf en zoonlief hang ik uit.