Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Marije_jiplover schreef:Wij vonden Frankrijk (Normandië) tijdens onze vakantie vorig jaar zomer helemaal niet zo duur eigenlijk?
Wij gingen meestal naar de Carrefour voor boodschappen daar en vanwege tentkamperen weinig goed te houden, dus deden dagelijks boodschappen.
Tieme schreef:hier ook bespaard op de luiers. 2 + 1 gratis bij kruidvat. meteen maar 6 pakken mee genomen dus we kunnen weer vooruit.
gelukkig doet kleine meid het super op de kruidvatluiers. scheelt op zich al een hoop op die van pampers
in de maat van mijn kleine scheelt het echt bijna de helft. pamper luier per stuk gemiddeld 0,26 cent tegenover kruidvatluier van 15 cent. nu door de aanbieding 11 cent.
hetzelfde met voeding. heb van het consultatiebureau advies gekregen om gewoon kruidvat eigen merk poeder te nemen. bijna precies hetzelfde als de duurdere nutricia. er bestaat in nederland geen slechte babyvoeding en bij een merk betaal je voornamelijk voor de verpakking en reclame. scheelde me wel ruim 4,5 euro per pak. en dat elke week tikt wel aan.
Toad schreef:haha, ik ook niet. Mijn vriend begon er een keer over (we hebben nog geen kinderen) over dat ie vond dat we ook maar katoenen luiers moesten gebruiken, ivm geldbesparing en milieu. Ik heb hem toen duidelijk gemaakt dat ie dan zelf de luiers uit mag spoelen, kijken hoe snel ie van gedachten verandert.
Sheran schreef:Marije_jiplover schreef:Wij vonden Frankrijk (Normandië) tijdens onze vakantie vorig jaar zomer helemaal niet zo duur eigenlijk?
Wij gingen meestal naar de Carrefour voor boodschappen daar en vanwege tentkamperen weinig goed te houden, dus deden dagelijks boodschappen.
Het hangt er vast ook vanaf van welk bedrag je gewend bent rond te komen.