Meliaforever schreef:Heeft iemand ervaring met het slakkenslijm toevallig?
http://www.beautygloss.nl/2011/07/22/ac ... nslijmgel/
Is trouwens niet van echte slakken.. geloof ik.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meliaforever schreef:Heeft iemand ervaring met het slakkenslijm toevallig?
_Lisanne schreef:Was vandaag trouwens goedkoop uit. Had alleen die crack nagellak en twee flesjes cola. €2,45! Had nog gekeken naar die stickers maar ze hadden nog maar twee teksten die ik niet zo heel leuk vond.
Ga straks of morgen die nagellak proberen. Gaat het er trouwens goed af met gewone nagellak remover?
fionaf09 schreef:Ik val even binnen, hebben ze ook iphone hoesjes?
debsoleino schreef:De witte ondergrond is gewoon niet goed denk ik want het roze creakled wel!
xSCWx schreef:debsoleino schreef:Eerst wit, dan top coat geprobeerd en dan roze. Echt goed laten droge!
Ik heb het er al afgehaald en een ander kleurtje opgedaan!
Je moet ook geen top coat tussen het wit en de roze doen!
Eerst wit, dan roze en dan topcoat. Of begrijp ik je nu verkeerd?
Lovepaints schreef:Ik ben ook weer geweest en heb naast de whiteboard stiften, marsjes, witte orchidee, hét gevonden.
Ik zocht naar iets om mijn pas ingeslapen paard te herdenken en vond een lantaarn/windlicht. Van wit hout en glas met hartjes vorm er in gezaagd; perfect om daar zijn foto, staartharen en ijzer in te doen. Heb er hoofdpijn van maar ben ook blij dat ik wat gevonden heb.
Izie schreef:Ymke schreef:Weet iemand of ze bij de Action leren/glimmende leggings hebben? En hebben ze ook bv dingen als handboeien, pistool?
jaa die leggings hebben ze! Want die heb ik vorige week gehaald voor mijn carnavalsoutfit![]()
€4,30
xJolien schreef:*ik herhaal m'n vraag even*
Hebben ze bij jullie Actions nog die pompom-wol? De witte heb ik nodig, dat is diegene met van die leuke bolletjes! Hier hebben ze ze helaas niet meer....
Ga morgen/straks nog even naar IJsselstein om te kijken....