[centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kido

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 22:44

En dan nog is dat lastig want je moet een sim locj vrije versie hebben vanuit daar!
En dan t verzenden gaat ook niet vlekkeloos komen vaak extra kosten bij...

En een Iphone met korting nope dat bestaat niet...

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 23:11

Dan maar gewoon via de macstore, die zijn gewoon simlock vrij en gratis verzending, misschien kan ik m nog krijgen zonder btw, even vragen aan me pa .. :+

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:31

Ik twijfel tussen een witte of zwarte iphone hmm..

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:20

Zelfde probleem hier.. Maar vind deze hoesjes mooi en de ene vind ik meer bij een zwarte passen en de andere bij de witte.. :')
Afbeelding
Afbeelding

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:06

ik heb sinds zaterdag ook een Iphone..
en ik wil hem al sinds zaterdag door het raam naar buiten gooien :o
Niks werkt bij mij..
Als ik whatsapp erop wil zetten.. geeft hij aan dat je je gegevens moet opgeven om te betalen.
Nou okee, die 79 cent kan ik echt wel missen :P maar als ik dan me gegevens invul, en op gereed klik, gaat hij weer naar dat scherm en kan ik weer overnieuw alles invullen? :') erg vervelend..
Heb Itunes op me laptop geinstalleerd... stekkertje in me laptop en Iphone, maar ze vinden elkaar niet?
Ook leuk, want ik ben iemand die niet zonder muziek kan haha, en nu krijg ik er dus geen muziek op.

Nu zit ik er dus hard over te denken om mn foon aan mijn stiefpa mee te geven, en dan jailbreak erop te zetten.
Hij heeft dat ook en kan nu echt alles met die telefoon.
Maar mijn zwager zegt dat dit tricky is, want als er iets mis is met je telefoon valt het niet meer onder je garantie.

Hebben jullie misschien tips voor mij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:13

Heb je een 4S? Daar is nog geen jailbreak voor. En inderdaad, daarna valt de telefoon niet meer onder de garantie dus ik zou dat daarom niet doen.

Welke gegevens heb je ingevuld? Met een iTuneskaart of een creditcard? Ik heb zelf met een iTuneskaart m´n gegevens ingevuld bij die van mij (een 4S) en dat ging prima.

Ga er anders eens mee naar een telefoonwinkel, misschien kunnen ze je daar verder helpen?

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:15

Vandaag krijg ik als het goed is ookmijn iPhone binnen. Kijk ik bij track&trace bij de levertijd: 8:30 - 21:30
heb ik dus lekker veel aan. Ook al klantenservice gebelt van post nl maar daar krijg ik het ene bandje met keuzemenu na het andere. Heb geen echt persoon aan de telefoon gehad.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 16:37

En als je eerst iTunes opstart en als die is opgestart is dan pas iPhone aansluiten.
Je computer moet eerst installeren oid althans dat zei de mijne bij de eerste keer aankoppelen.
En verder duurt t soms even voor ze elkaar vinden.
Staat je iPhone wel bij je apparaten als hij aangesloten is?

En betreft leveren denk toch gewoon geduld ze kunnen geen tijds indicatie geven echt jammer.
Hier weet ik ongeveer wanneer TNT of ups in de staart rijd maar dat is gerust ook wel eens anders.

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 18:01

Hey,
Ik wil al heel lang een Ipod Touch (die ga ik na m'n rijbewijs kopen als cadeautje voor mezelf :o) en eigenlijk kriebelt een tablet ook wel. Sinds ik gister bij Radar een aflevering daarover heb gezien en ook heel wat krakkemikkige tablets van onder de 200 euro heb gezien wil ik toch wel graag een goede maar (helaas) dure Ipad of een Samsung Galaxy Tab.
Wat raden jullie mij aan?
Is een Ipad 1 via bv. Marktplaats te doen of kan ik beter meteen de Ipad 2 nemen?
Ik wil hem gebruiken voor school want m'n laptop is toch wel heel zwaar. Daarnaast is het verschil ik prijs van een Ipad 1 en 2 wel erg groot dus daar zit ik nog een beetje mee.
Het is niet zo dat ik hem volgende week al ga aanschaffen maar dit jaar zal er zeker een tablet aangeschaft worden. Of het een Ipad is weet ik nog niet maar dat is wel een grote wens!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 18:19

De ipad 3 komt bijna uit dus dan zal de twee wel wat zakken vermoed ik!
Ook op de tweede hands markt maar voor de 1 zal ik nu niet meer gaan!

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 19:23

Oke bedankt zeg!
Kan ik beter even wachten tot dat de 3 uit is en dan zakt de 2 idd ook een stukje in prijs hopenlijk :)

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 19:37

Hier een Iphone4G eigenaresse sinds begin vorige maand 8-)
Ik dacht heel veel moeite te hebben met de overgang van mijn Sony Ericsson Satio (2 jaar gehad, superding) naar de Iphone maar dat viel reuze mee! Geen problemen mee gehad (ff afkloppen) ben er zelfs keiblij mee.

Voor het buitenrijden heb ik de app EveryTrail 'gevonden'. Heb je wel internet (en gps) voor nodig.
Tel houdt het hartstikke goed bij, en registreert alles. Later kun je de gereden route (online) bekijken.
Heel gebruiksvriendelijk.

Muziek op de Iphone zetten via Itunes valt me wel wat tegen.
En de beltones. Ik had hele leuke beltones maar die krijg ik niet gebruikt op de Iphone.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 19:40

En met 4 G bedoel je de gewone 4?
Je heb namelijke de 4 en de 4s en geen 4g.....

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 21:18

Kido schreef:
Mijn iphone 4s gaat gerust twee dagen mee tis maar net hoe actief je deze gebruik!

Inderdaad :j De ene dag is ie wel gewoon na een dag leeg omdat ik er veel mee doe, als ik naar school ga meestal een halve dag al (maar ik gebruik 'm ook als laptop: readers op mn iPhone openen enz) en laatst zelfs 3 dagen omdat ik er niet meer in mn handen heb gezeten bij wijze van spreken :P

Edit: Haha oh sorry, ik had niet door dat dat een bericht was van 13 januari, ik dacht dat er 02 stond (van februari) :')

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 21:35

Kido schreef:

ehm....ja.... :o
iemand zei me dat ie zo heette

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 21:36

Kido schreef:
Mijn iphone 4s gaat gerust twee dagen mee tis maar net hoe actief je deze gebruik!

Jorinda__ schreef:
[
Inderdaad :j De ene dag is ie wel gewoon na een dag leeg omdat ik er veel mee doe, als ik naar school ga meestal een halve dag al (maar ik gebruik 'm ook als laptop: readers op mn iPhone openen enz) en laatst zelfs 3 dagen omdat ik er niet meer in mn handen heb gezeten bij wijze van spreken :P

Ik zit iedere dag op internet (fb, email, whats app etc) en muziek luisteren, en moet daarom iedere dag laden.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 21:53

Ik ook hoor, hang hem meestal tussendoor ook nog even aan de oplader. Maar ik ben zo iemand die ook al tankt als de tank nog 1/4 vol zit.
Mijn oude Nokia hield het in het begin wel 4 dagen.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 22:07

Ik laad 'm iedere avond op :j Behalve in het weekend als ie nog niet leeg is en ik de volgende dag niets gepland heb en 'm dus 's morgens aan de lader kan hangen :P Maar doordeweeks als ik naar school ga heb ik een probleem als ie op school leeg is en er is geen stopcontact in de buurt := Want dan heb ik mijn readers niet bij me (althans dat wel, maar dan is mn iPhone leeg :')) en dan kan ik de les uit..

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 22:29

MissYvette4u schreef:
Kido schreef:

ehm....ja.... :o
iemand zei me dat ie zo heette

Je heb de 4 of de 4s thats it hoor wel meer die 4g zeggen gewoon omdat t stoer klinkt vinden ze :')

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 22:54

Ik denk dan aan een geheugen van 4 gigabyte :')

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 23:00

Jorinda__ schreef:
Ik denk dan aan een geheugen van 4 gigabyte :')

HA ha ha kan ook!
Op apple forum zijn er ook van die slimmerds die t noemen want men wil laten geloven dat ze een 4s hebben denk ik ofzo...

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 08:58

Ffortuna schreef:
Heb je een 4S? Daar is nog geen jailbreak voor. En inderdaad, daarna valt de telefoon niet meer onder de garantie dus ik zou dat daarom niet doen.

jailbreak van 4s is al maandje uit hoor :)

Tessaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 10:34

owke... ik heb sinds afgelopen zaterdag een iphone 4S. Maar mijn internet verbruik is explosief!!

Als volgt:

18-2 4.2 MB
19-2 47.0 MB
20-2 38.8 MB
21-2 33.8 MB

En toen ik vanochtend wakker werd stond die al op 22.01 MB!!! En ik ben echt voor 0.00 uur gaan slapen ;)

Ik heb gisteren al mijn push berichten van de mail stopgezet en mijn locatievoorziening.
Ik heb alleen de spelletjes Move the box, Wordfeud, Egg punch en Lep's world gedownload. En dat heb ik met wifi gedaan.

Heeft iemand nog tips welke apps veel MB vragen?! Want zo kom ik de maand niet door...

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 10:44

Waar kun je dat verbruik zien?

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 17:04

Ik heb gewoon de iphone 4 :) ik ben vandaag gelijk even naar de winkel gegaan en daar hebben ze idd met zon ituneskaart whatsapp erop gezet. Wat betreft itunes vonden hun ook heel gek. Hij staat ook niet onder mijn apparaten en gaat ook niet opladen zodra ik hem aansluit. Verder zijn de kabel en usb poorten gewoon goed dus dat blijft vaag.. Maar een vriendin van me heeft ook een iphone en die is het wel gelukt dus die gaat ook een keer kjjken of hij het bij haar misschien wel doet