Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar als ik dan me gegevens invul, en op gereed klik, gaat hij weer naar dat scherm en kan ik weer overnieuw alles invullen?
erg vervelend..
) en eigenlijk kriebelt een tablet ook wel. Sinds ik gister bij Radar een aflevering daarover heb gezien en ook heel wat krakkemikkige tablets van onder de 200 euro heb gezien wil ik toch wel graag een goede maar (helaas) dure Ipad of een Samsung Galaxy Tab. 

Kido schreef:Mijn iphone 4s gaat gerust twee dagen mee tis maar net hoe actief je deze gebruik!
De ene dag is ie wel gewoon na een dag leeg omdat ik er veel mee doe, als ik naar school ga meestal een halve dag al (maar ik gebruik 'm ook als laptop: readers op mn iPhone openen enz) en laatst zelfs 3 dagen omdat ik er niet meer in mn handen heb gezeten bij wijze van spreken 
Kido schreef:Mijn iphone 4s gaat gerust twee dagen mee tis maar net hoe actief je deze gebruik!
Jorinda__ schreef:[
InderdaadDe ene dag is ie wel gewoon na een dag leeg omdat ik er veel mee doe, als ik naar school ga meestal een halve dag al (maar ik gebruik 'm ook als laptop: readers op mn iPhone openen enz) en laatst zelfs 3 dagen omdat ik er niet meer in mn handen heb gezeten bij wijze van spreken
Behalve in het weekend als ie nog niet leeg is en ik de volgende dag niets gepland heb en 'm dus 's morgens aan de lader kan hangen
Maar doordeweeks als ik naar school ga heb ik een probleem als ie op school leeg is en er is geen stopcontact in de buurt
Want dan heb ik mijn readers niet bij me (althans dat wel, maar dan is mn iPhone leeg
) en dan kan ik de les uit.. 

ik ben vandaag gelijk even naar de winkel gegaan en daar hebben ze idd met zon ituneskaart whatsapp erop gezet. Wat betreft itunes vonden hun ook heel gek. Hij staat ook niet onder mijn apparaten en gaat ook niet opladen zodra ik hem aansluit. Verder zijn de kabel en usb poorten gewoon goed dus dat blijft vaag.. Maar een vriendin van me heeft ook een iphone en die is het wel gelukt dus die gaat ook een keer kjjken of hij het bij haar misschien wel doet