Interieur tips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? deel 2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Interieur tips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 23:25

Mooi hoor!! Lijkt steeds meer op een echt huis :)

Wanneer denk je erin te kunnen?

Wij morgen 2 bekijken! Vind het nu wel spannend!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 23:27

Wat wordt het leuk, Naath!
Vonneke, Veel succes (en plezier) morgen!

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 23:28

Ja het wordt echt steeds meer weer een huis!!

We hopen eigenlijk volgende week nog.. We zitten in principe een paar 100 meter van ons oude huurhuis waar we 1 januari uit moeten. De grote meubels en belangrijke dingen hebben we dus zo verplaatst en moet verder nog wel veel inpakken, maar goed zoveel hebben we hier niet, want het is hier niet zo groot!! En als we dan volgende week overgaan, kunnen we tot 1 januari gewoon niet veel te gebruiken spullen inpakken en mee verhuizen.. En aangezien het boven ook heel hard gaat, met schilderen e.d. denk ik dat we zaterdag al laminaat kunnen leggen en dat het dan boven dus ook wel heel snel gaat nu!! :D

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 23:29

Ja Vonneke heel veel succes morgen!! Ben echt heel benieuwd of het huis ook op de foto's lijken of dat ze het veel mooier is gemaakt dan dat het is!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 23:32

Daar ben ik dus ook bang voor. Foto's kunnen dingen zo verbeteren!!

Ik breng verslag uit :)

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 00:04

Mooi Naath!

Als 'ie uit de muur komt, ligt het niet aan het plankje. :P
Maar op zich is dat wel het nadeel idd van het onzichtbaar ophangen.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 00:08

Jeetje Naath! Gaaf zeg! Heerlijk als het zo af begint te raken he? :D
Hoe is je muur, nu de vloer in de olie staat? Of issie nog niet geolied? Ik mocht er trouwens een tijdje niet op na het olieen, 24 of 48 uur ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 08:09

Ik zou het ook maar niet doen. Of je moet er van houden voetjes te blijven zien :p

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 08:29

Ok... ik spam dan ook maar wat foto''s. Geheel is nog niet helemaal klaar, als het goed is verhuizen we volgende week vrijdag.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 08:56

ooooo naath wat een mooie foto's! Ik vindt jou vloer echt prachtig! Nog even en dan kunnen jullie er lekker in, geniet er van!

Vonneke; succes vandaag!

Romeo; wat mooi zeg! Knap dat je in een "leeg" huis toch al zo'n sfeertje kunt neerzetten, ik vindt het kleur gebruik en de tekst op de muur erg mooi.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 09:30

Mooi hoor!
Ik heb trouwens exact dezelfde kleurstellingen in de badkamer en ook dezelfde douchekop :+

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 10:16

Romeo heel mooi hoor!!! Dus jullie gaan er ook voor de kerst in! Lees voortaan wel even de regeltjes, er mogen maar twee foto's zichtbaar zijn, anders gaan we een HK topic worden en dat willen we niet!! :o

Bedankt voor jullie leuke reacties!! We mogen er idd pas zaterdag weer op.. Bij de voordeur hebben we onze trap direct zitten en daar is net een hoekje niet gedaan, daar komt een deurmat, dus we kunnen nog wel naar boven! En via de achterdeur komen we in de bijkeuken, badkamer en keuken en daar moet ook nog het 1 en ander gebeuren, dus dat is wel fijn dat we daar nog kunnen komen. We kunnen nu alleen niet naar de wc!

Ben vandaag vrij, heb een studiedag, morgen een tentamen voor school. Moet me echt inhouden dat ik niet in het huis ga kijken, waar iedereen druk bezig is!! Straks met de koffie misschien maar even kijken!!

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 10:37

Mooi hoor Romeo! Hoe zit dat nu met die achterwand van die tv, is dat ook een kast of zo?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 10:51

Naath, ziet er mooi uit!

Mooi vloer heb je liggen Romeo :j

Grietje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 12:09

Pullaar wat een geweldige mooi kamer heb jij zeg. Stond onderaan bij de vloer een witte plint niet mooi? Echt mijn ding,
zou in ons nieuwe huis graag zo de muren willen hebben.

Bij ons loopt de vloer ook gewoon door, ik vind dat juist mooi en is absoluut niet lastig in de keuken.

Marquez hoe is het afgelopen met de Ikea? Oh lees het nu, dat heb je goed gedaan Marquez, ben benieuwd wanneer je
gebeld wordt.

Mooi hoor Naath, nog eventjes en dan over, wel makkelijk dat het zo dichtbij is.

Ziet er al gezellig uit hoor Romeo.

Vonneke, heel erg veel plezier vanmiddag, spannend hoor..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 12:15

We vinden het zelf ook best spannend!

Hebben een hele lijst met punten opgeschreven en een aftekenlijst hebben we van internet waar we op moeten letten. Ti's wel jammer dat het zo grauw is buiten!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 12:16

Spannend hoor Vonneke :j ben benieuwd of er wat tussen zit, succes alvast!

Grietje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 12:21

Het is de minst mooie tijd nu qua hoe alles er buiten uit ziet, maar vind je het nog steeds mooi, dan wordt het dus alleen maar mooier..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 12:28

Als er wat bij zit gaan we begin januari weg voor hypotheek. Of dat doen we zowiezo hihi

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 12:42

Naath86 schreef:
We mogen er idd pas zaterdag weer op.. Bij de voordeur hebben we onze trap direct zitten en daar is net een hoekje niet gedaan, daar komt een deurmat, dus we kunnen nog wel naar boven! En via de achterdeur komen we in de bijkeuken, badkamer en keuken en daar moet ook nog het 1 en ander gebeuren, dus dat is wel fijn dat we daar nog kunnen komen. We kunnen nu alleen niet naar de wc!

Dat is slim gedaan!

Ik kon mijn huis niet in en dat was zo raar, ik had me 3 weken lang helemaal suf geklust, op het laatst echt tot 3, 4 uur snachts, om alles af te krijgen. En dan mag je er ineens 2 dagen niet in. Ik had mijn spullen in de opslag staan omdat mijn oude huis al verkocht was dus ik kon helemaal niets doen die 2 dagen. Ik heb uitgeslapen geloof ik, en de auto schoon gemaakt. Meer niet. Was een heel maf gevoel zoveel rust na zo hard werken. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 18:00

zo ons huisbezoek zit erop :)

Het eerste huis was het echt helemaal niet. Smal, kort en gewoon niet ons ding. Op de foto zag het er zoveel ruimer uit.

We begonnen op zolder. De trap naar boven was al smal. Op zolder aangekomen was het oud en slecht afgewerkt. Wel aansluiting voor wasmachine enzo maar moest veel aan gedaan worden.
op eerste verdieping 2 prima volwaardige slaapkamers, 1 wat kleinere maar daar kon je best een slaapkamertje van maken.
De badkamer was verschrikkelijk, oud en klein. Was weinig mee te doen. Moest er compleet uit en groter maken kon niet. Overal lag vloerbedekking. De kozijnen aan de achterkant zouden allemaal vernieuwd moeten worden omdat de zon de gehele dag op het huis staat.

In de hal lag een hele lelijke rare vloer, allemaal stukjes in beton, niet onze smaak (deze kwamen we ook in de keuken en de wc tegen) De hal was smal en donker.
Beneden in de woonkamer lag er een super mooie eikenhouten vloer. echt schitterend! Een prima woonkamer maar niet erg diep en wat smal.

De keuken was oud, er waren nieuwe handgreepjes geplaatst en thats it. Aan de achterkant waren wel nieuwe kozijnen geplaatst, nieuwe keukendeur en nieuwe openslaande tuindeuren. De tuin was verder prima.

Toen we in de auto zaten zeiden we beide meteen, dit wordt het zeker niet.

Het tweede huis was het daarentegen wel!

Mooie hal met keurig toilet en goede vloer. Mooie ruime woonkamer en een erg ruime keuken. Deze kan echter wel een opknapbeurtje gebruiken. De aanbouw ziet er keurig uit.

De trap naar boven is mooi licht en dan is er boven een ruime overloop met 2 goede slaapkamers en een wat kleinere goed bruikbare slaapkamer. De badkamer is prima. Losse douche, bad en prima wasmeubel.

De zolder is mooi groot en voorzien van allerlei inbouwkasten waarin bv de wasmachine staan.

Boven is het wel nog enkel glas.

Aan het huis hoeft weinig gedaan te worden buiten het verven van de muren (oud roze) en het verfraaien van de keuken.

We gaan deze week is goed nadenken en dan over 2 weken nog is kijken!!

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 18:06

Is het tweede onder die mast Von?

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 18:14

Leuk Vonneke!! Slim om er even een tijdje tussen te laten zitten. Als het dan weer helemaal geweldig is, weet je dat het goed is! ;) Jammer dat die eerste zo tegen viel, maar ja foto's kunnen veel doen hé! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 18:19

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 18:24

Leuk vonneke dat het tweede huis je aanstond. Is dat het huis van het linkje dat je gegeven hebt? Ziet er leuk uit hoor.