iphone bokkers, waarom wel/waarom niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 09:25

Pfff, gisteren wilde m'n foon ineens niet mer opladen.
Na wat k*tten vanmorgen weer wel.

Maar m'n apps starten niet meer op ja 1 sec. en dan sluiten ze weer.
Echt super irritant.
Al een paar keer de home+aan/uit knop tegelijk ingedrukt. Geen resultaat. Aan en uit gezet, geen resultaat.
Hoe irritant.
(al gegoogled, maar op die fora doen ze niet aan jip en janneke taal :D)

Courses

Re: iphone bokkers, waarom wel/waarom niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 09:32

Die fout heb ik al een keer ergens anders gelezen!
Geef me 1 momentje,

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 09:49

Prut, kan het niet meer vinden :(
Wat ik zou doen? Langs de Apple store gaan.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 11:08

Courses schreef:
Prut, kan het niet meer vinden :(
Wat ik zou doen? Langs de Apple store gaan.

ik heb net een mooi leren hoesje gekocht met daar tussen siliconen. :)
ben echt super blij met dit ding net ook een liedje gedownload vanavond die maar even op iTunes zetten.
Kan ik hem als beltoon gaan gebruiken *D

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 12:50

Kanelly schreef:
Al een paar keer de home+aan/uit knop tegelijk ingedrukt. Geen resultaat. Aan en uit gezet, geen resultaat.

Ongeveer 10 seconden vastgehouden en dat ie dan opnieuw gaat opstarten? (dus uitgaat en dat je dan het apple tekentje even ziet)? En anders even via itunes resetten/configureren.

Phant0m

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 15:59

jee ik ben ook in het bezit van een iphone..
maar jeetje wat een gepuzzel zeg!
Ben nu bezig met installeren op itunes, alleen nu vraagt ie of ik wil registreren (apple id)
is dat verplicht en veilig ??

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 16:01

Ja hoor :) gewoon doen :) zonder apple id kan je heel veel dingen namelijk niet (beetje jammer, maar dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn).

Phant0m

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 16:05

maar omdat je ook je adres en alles moet invullen, ben ik daar een beetje huiverig voor!
maar is wel veilig dus ?

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 16:08

ja wij hadden al een apple account en nooit problemen mee gehad. Zonder kan je ook geen apps kopen, alleen de gratis downloaden..

Phant0m

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 16:09

oke bedankt...
moet nog veel leren haha!

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 16:59

Marieke_K schreef:
ja wij hadden al een apple account en nooit problemen mee gehad. Zonder kan je ook geen apps kopen, alleen de gratis downloaden..

Waar kan je zien waar de gratis downloads zijn? Zie ze haast niet

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 17:04

via je iphone kan je zoeken op apps en kiezen voor een kolom gratis, dit kan ook via itunes.

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 17:06

Jaaa ik heb er ook eentje. (kan m alleen nog niet gebruiken omdat ik een maand opzegtermijn had bij vodafone :( )

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 18:21

nah die iPhone unlocken bij T Mobile is niet gelukt, weer een mail gestuurd en hopen dat ze daar weer op reageren..
er zijn genoeg gratis apps hoor, die leuk zijn!

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 18:30

Om eens rechtstreeks op de topicvraag te reageren:

Ik heb nu anderhalve maand een iPhone en ik heb er hartstikke veel plezier van, maar ik heb eens zitten rekenen (ik betaal 45,50 per maand x 24 maanden = €1092) en ik vind dit toch wel belachelijk veel geld. Tuurlijk, er zit beltegoed bij in maar ik hield de eerste maand al 200 belminuten over terwijl ik er voor mijn doen veel gebruik van gemaakt heb (ben meer een smser). Al met al vind ik dit het geld niet waard. De graphics zien er prachtig uit, het werkt prettig, het is ideaal dat je iPod en telefoon in één hebt. Maar vind ik dat ruim 1000 euro waard? Nee.

Ik had er dus toch beter over na moeten denken voordat ik hem aanschafte.

Nee ik denk dat je voor minder dan de helft een telefoon kunt kopen die minstens zo leuk is met mp3 functie, en voor de apps koop je er mij part een nintendo DS bij. Scheelt een hoop geld. ;)

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 18:43

Heeft iemand enig idee hoe dat nike-fit progamma werkt?? ^^

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 19:34

Ik heb ergens gelezen dat je via itunes ringtone's kan maken van je liedje zeg maar. Maar wie weet hoe dat werkt en kan me dat uitleggen in makkelijke taal want ik snapte er niks van via internet :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 20:30

Er stond ergens wel een link hier, tussen :+

iphoneclub.nl misschien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 20:35

Marieke_K schreef:
Kanelly schreef:

Ongeveer 10 seconden vastgehouden en dat ie dan opnieuw gaat opstarten? (dus uitgaat en dat je dan het apple tekentje even ziet)? En anders even via itunes resetten/configureren.

Ha ik al gedaan, ook geen resultaat.
Maar alles er af gehaald op de phone. Toen via iTunes alles er weer op gezet en het werkt weer *\o/*

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 21:20

Angelita schreef:
Om eens rechtstreeks op de topicvraag te reageren:

Ik heb nu anderhalve maand een iPhone en ik heb er hartstikke veel plezier van, maar ik heb eens zitten rekenen (ik betaal 45,50 per maand x 24 maanden = €1092) en ik vind dit toch wel belachelijk veel geld. Tuurlijk, er zit beltegoed bij in maar ik hield de eerste maand al 200 belminuten over terwijl ik er voor mijn doen veel gebruik van gemaakt heb (ben meer een smser). Al met al vind ik dit het geld niet waard. De graphics zien er prachtig uit, het werkt prettig, het is ideaal dat je iPod en telefoon in één hebt. Maar vind ik dat ruim 1000 euro waard? Nee.

Ik had er dus toch beter over na moeten denken voordat ik hem aanschafte.

Nee ik denk dat je voor minder dan de helft een telefoon kunt kopen die minstens zo leuk is met mp3 functie, en voor de apps koop je er mij part een nintendo DS bij. Scheelt een hoop geld. ;)

ja klopt, is een duur toestel..ik heb een Vodafone abo en betaal 27,50 euro per maand + 9,50 onbeperkt internet en dan het eerste jaar maar de helft, dus dat valt mee. iPhone verkopen? :D

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 23:52

8-)
Flying_Angel schreef:
Ik heb ergens gelezen dat je via itunes ringtone's kan maken van je liedje zeg maar. Maar wie weet hoe dat werkt en kan me dat uitleggen in makkelijke taal want ik snapte er niks van via internet :+

ik weet sinds vanavond hoe het werkt het is echt heel simpel. Vond een duidelijke op internet , die wel te snappen was ook met plaatjes enzo haha :)
heb hem op mijn favorieten opgeslagen op mijn Comp. Ik zal dus morgeavond hier wel de link plaatsen. Hier ook mensen met watts up? :P

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 23:56

Mijn favoriete app is Photoswap :D

Je maakt een foto van iets en verzend hem gratis naar een willekeurige iphone gebruiker in de wereld dis ook aan het swappen is, dan krijg je ook foto's terug, echt leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 00:44

Briljant dat Photoswap!

Ik gebruik trouwens iRinger om beltonen te maken, liedje invoeren... juiste stukje eruit knippen en hup naar je Itunes en hij staat gelijk in beltonen.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 00:51

maar beltonen maken kan toch ook gewoon in itunes zelf... Iets met ACC (geloof ik?) bestand maken en dan zeg je gewoon nummer en van welke tot welke seconden en dan zeg je maak en dan bij de volgende synchronisatie zeggen dat die het mee moet nemen. Is echt suuuuper simpel...

[edit] ik weet niet meer precies hoe ik dat gedaan heb, het was heel makkelijk en had het zo voor elkaar, maar het kon gewoon in itunes

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 02:49

Ik heb er sinds kort ook een dus meld me maar aan bij het topic :D

Over die ringtones maken is echt heel simpel (al duurde ht wel een halve avond om erachter te komen hoe ik van ma4 naar een m4r bestand moest :') )

Je gaat naar je itunes, kiest daar je liedje uit die je als ringtone wilt hebben.
maar, ringtones mogen maar 30 a 40 seconden lang zijn.

rechtermuisklik op het nummer -> info tonen
tabblad opties.
daar vul je de gewenste starttijd en eindtijd in.
klik op ok

daarna ga je naar geavanceerd en kies AAC versie aanmaken.
hierna gaat hij hem converteren.

daarna ga je naar, mijn muziek, iTunes, iTunes Media, Music, en dan ga je naar de map van je bestand die je net hebt aangemaakt.
Je ziet dat het bestand nu een MPEG-4 bestand is (m4a) dit moet veranderd worden naar m4r

verander de naam van naambestand.m4a naar naambestand.m4r
Dit werk vaak niet met win7/vista oplossing daarvoor aan het einde.

sleep daarna het bestand naar itunes, je ziet dat er nu een mapje bij gekomen is die beltonen heet.
Het enige wat je nu hoeft te doen is je iphone synchroniseren, en hij staat in je ringtonemap.

Voor de vista/win7 gebruikers:
volg alle stappen tot je de extentie moet veranderen van het m4a bestand.
Ga naar configuratiescherm -> mapopties (staat in de 2e rij van rechts) ga naar de tab weergave.
Haal daar het vinkje weg van: Extenties voor bekende bestandstypen verbergen.

Ga daarna naar je map muziek-> iTunes -> iTunes Media -> music -> de map waar je geconverteerde nummer staat.
Rechtermuisklik op het nummer, eigenschappen, verander daar de naam van naambestand.m4a naar naambestand.m4r

Sleep daarna het bestand naar je itunes bibliotheek, dan zie je dat er een mapje is ontstaan met de naam beltonen, je hoeft alleen nog je iphone te synchroniseren, en dan staat je nieuwe ringtone in de ringtone map.

veel plezier :D