Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Unseen schreef:iTunes vraagje;
Hoe kan ik filmpjes die in mijn iTunes staan (van YouTube gehaald) op shuffle achter elkaar door laten spelen? Ik heb al een playlist gemaakt en daar de filmpjes in gezet, maar zodra 1 filmpje is afgelopen gaat hij terug naar de lijst, ipv de volgende af te spelen. Hoe kan ik ze door elkaar en achter elkaar door laten afspelen?
Help?
Yinka schreef:Mijn ipod heeft de laatste tijd kuren gekregen, misschien herkent iemand het.
Soms gaat het scherm over streepjes beeld in allemaal verschillende kleuren. Dat blijft heel even en dan valt ie uit. Ziet wel meteen het apple incoontje en daarna doet ie het weer.
Of zoals vandaag dat hij opeens uit gaat en daarna als je hem weer aan doet gewoon weer verder speelt.
Ik heb hem bij bol.com gekocht en er zit 1 jaar garantie op. ( Ik zit nog binnen dat jaar ), maar ik weet niet hoe lang ik hem dan kwijt. Eigenlijk kan ik hem niet 1 dag missenDus iemand ideeën?
Edit: de nieuwste software ( 1.0.4.) die zit er al op, dus daar kan het niet aan liggen.
Thomas schreef:Mientjeuh schreef:Damn, de nieuwe iTunes is lelijk
Hoe ziet ie eruit? Ik heb hem nog niet gedownload, ben altijd bang dat al mijn nummers eraf gaan!