Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karin_88

Re: Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 14:43

:j Misschien ga ik dat dan maar doen.. We hebben er een in Amersfoort zitten en moet er van de week toch nog heen, loop ik eens naar binnen denk ik :)

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:49

Ik heb bedacht dat ik eindelijk toch maar eens actief ga worden. IK heb het programma start to run om mee te beginnen.

Nu wilde ik hiervoorgraag mijn ipod nano 3g voor gaan gebruiken. Ik wilde daarom graag zo'n armband kopen om mee te sporten maar ik kan ze niet echt vinden voor de 3g.(Alleen dievan applezelf maar volgens mij mogen die niet in de was, niet echt fris als je loopt te zweten)

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 18:31

Kan je die niet gewoon als handwas wassen? :)

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 18:38

Nou het was (nep) leer volgens mij dus mooierword het erdan niet van. Mijn zus heeft een stoffe (neopreen achtig) en die mag gewoon in de was machiene veel handiger volgens mij.

Bovendien vind ik die van apple er niet echt comfortabel uit zien dat gladde nep leer gat volgens mij glijden en dan moet hij wel heel erg strak.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 21:34

Begin een beetje te balen van het feit dat ik voor mijn Ipod constant Itunes nodig heb en dat mijn PC dat niet wil hebben... soort van ruzie hebben die twee, ook Quicktime werkt niet mee. Denk dat ik 'm maar ga verkopen of zoiets... Dacht dat de Ipod alles was, blijkt dus niet zo te zijn... :( Zit al wéken met dezelfde muziek erop omdat ik het er niet eraf kan HALEN!

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 21:38

Dat is dus ook mijn grootste vrees :') Windows & Apple.. :+

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 21:39

Mac en Apple past perfect, hoor O:)

Heb je al ge-uninstalled? Of een andere versie van iTunes installeren? Een oudere versie, misschien?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 21:42

Alles echt ALLES al geprobeerd! NIKS LUKT! QuickTime crasht bij het minste of geringste!

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 01:01

iTunes vraagje;

Hoe kan ik filmpjes die in mijn iTunes staan (van YouTube gehaald) op shuffle achter elkaar door laten spelen? Ik heb al een playlist gemaakt en daar de filmpjes in gezet, maar zodra 1 filmpje is afgelopen gaat hij terug naar de lijst, ipv de volgende af te spelen. Hoe kan ik ze door elkaar en achter elkaar door laten afspelen?

Help? }:0

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 12:43

Unseen schreef:
iTunes vraagje;

Hoe kan ik filmpjes die in mijn iTunes staan (van YouTube gehaald) op shuffle achter elkaar door laten spelen? Ik heb al een playlist gemaakt en daar de filmpjes in gezet, maar zodra 1 filmpje is afgelopen gaat hij terug naar de lijst, ipv de volgende af te spelen. Hoe kan ik ze door elkaar en achter elkaar door laten afspelen?

Help? }:0

Is me al gelukt. :) Eindelijk, na de hele ochtend stressen. :')

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 23:40

Dan wil ik eigenlijk ook wel weten hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. Anders zit ik straks ook een heel dagdeel te stressen :+ .

Meestal vind ik mijn ipod+itunes heel logisch maar met filmpjes etc. toch weer minder.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 16:46

Ik gok dat de vraag al vaak gesteld is, maar heb even geen tijd om alles na te lezen.

Op mijn vaders computer heb ik iTunes staan met de muziek erin die nu op mijn iPod staat. Op mijn laptop heb ik nu ook iTunes, met een groot deel van diezelfde muziek, maar ook andere nummers die ik er graag bij op wil hebben.
Als ik nu mijn iPod op mijn laptop aansluit, krijg ik dan alles dubbel ( dus dezelfde nummers op mijn laptop en pa's computer) of synchroniseert alleen de andere nummers?

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 16:49

Als hij synchroniseerd gooit hijin principe alle muziek die er nog op stond eraf en an de nieuwe muziek erop. Het komt dus zeker niet dubbel te staan dan.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 17:00

Oke, maar er staan volgens mij wel nummers tussen die dus wel op mijn pa's pc staan en dan weer (nog ) niet op mijn laptop, blijven die bestaan? _O-
Of gooit dus zoals jij zegt echt alles eraf? :=

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 17:26

Als je een iPod voor de eerste keer op een computer aansluit, staat hij niet ingesteld op automatisch synchroniseren. Je kan op dat moment dus enkel nummers handmatig toevoegen of verwijderen. Stel je automatisch synchroniseren in, dan wordt je iPod volledig met je library gesynchroniseerd. Alles wat in de desbetreffende library staat, wordt op je iPod gezet. Maar alles wat er niét in staat, wordt verwijderd. Je gehele iTunes wordt als het ware overgezet naar je iPod.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 17:27

Aha, oke. dan ga ik eerst ff playlisten vergelijken tussen mijn laptop en mijn pa's pc. :')
Dan zet ik desnoods eerst nummers over met mijn usb ofzo _O-

Dankjewel iig :D

ladynaomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 21:43

hey,

ik heb eens even een vraagje...
stel ik heb de film titanic op dvd
en die wil ik op mijn ipod touch zetten
van 8 gb...
hoe moet ik dat doen?!

groetjes Naomi

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 22:00

Waarschijnlijk niet op een legale manier. Bijna alle dvd's zijn tegenwordig beveiligd.

Als het er wel zo af gaat, omzetten met een converter zoals videora (freeware). gaat het automatisch naar itunes en gewoon synchronisren.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 10:41

Damn, de nieuwe iTunes is lelijk :\

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 22:50

Heeft hier iemand eigenlijk de iPod nano 5g? Die met radio (en camera)?
En eventuele ervaringen? :) Ik overweeg de 4g of 5g te kopen, maar wil nog even een doorslaggevende mening voor de 5g :Y)

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 15:25

Mijn ipod heeft de laatste tijd kuren gekregen, misschien herkent iemand het.

Soms gaat het scherm over streepjes beeld in allemaal verschillende kleuren. Dat blijft heel even en dan valt ie uit. Ziet wel meteen het apple incoontje en daarna doet ie het weer.

Of zoals vandaag dat hij opeens uit gaat en daarna als je hem weer aan doet gewoon weer verder speelt.

Ik heb hem bij bol.com gekocht en er zit 1 jaar garantie op. ( Ik zit nog binnen dat jaar ), maar ik weet niet hoe lang ik hem dan kwijt. Eigenlijk kan ik hem niet 1 dag missen O:) Dus iemand ideeën?

Edit: de nieuwste software ( 1.0.4.) die zit er al op, dus daar kan het niet aan liggen.
Laatst bijgewerkt door Yinka op 22-09-09 15:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 15:27

Mientjeuh schreef:

Hoe ziet ie eruit? Ik heb hem nog niet gedownload, ben altijd bang dat al mijn nummers eraf gaan!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:33

Yinka schreef:
Mijn ipod heeft de laatste tijd kuren gekregen, misschien herkent iemand het.

Soms gaat het scherm over streepjes beeld in allemaal verschillende kleuren. Dat blijft heel even en dan valt ie uit. Ziet wel meteen het apple incoontje en daarna doet ie het weer.

Of zoals vandaag dat hij opeens uit gaat en daarna als je hem weer aan doet gewoon weer verder speelt.

Ik heb hem bij bol.com gekocht en er zit 1 jaar garantie op. ( Ik zit nog binnen dat jaar ), maar ik weet niet hoe lang ik hem dan kwijt. Eigenlijk kan ik hem niet 1 dag missen O:) Dus iemand ideeën?

Edit: de nieuwste software ( 1.0.4.) die zit er al op, dus daar kan het niet aan liggen.

Ik wee niet wat het is, maar als je hem terugbrengt dan krijg je zeer wss een nieuwe iPod, aangezien een iPod geen schroefjes heeft en ze ze niet kunnen openmaken om te reparen ;)
Zo heb ik dus mijn oude iPod gewoon in de prullebak moeten gooien.. :\

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 18:33

Thomas schreef:
Mientjeuh schreef:

Hoe ziet ie eruit? Ik heb hem nog niet gedownload, ben altijd bang dat al mijn nummers eraf gaan!

Je nummers worden niet verwijderd als je je software update. Even een screenshot maken.

Afbeelding

Kan overigens wel zijn dat de update voor Windows er anders uitziet.
(En veel veranderingen zijn er niet, maar er zit overal nu zo'n lelijke zilveren glans :+ )

xJasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 19:23

Moet je voor Ituns betalen of voor het progamma???? kan je ze ook op je ipod nano zetten zonder te hoeven betalen?? graag antwoord (A)