Wat vinden jullie? Komende week bezichtigen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urona447 schreef:Leuk huis van buiten, maar ik persoonlijk vind hem vooral boven wel heel erg klein. Perceel is verder wel erg goed.
Renee1991 schreef:830 m2 perceel voor die prijs, daar kunnen wij hier alleen maar van dromenHet is wel een heel lief huisje joh! En die garage erbij zou ik ook super blij mee zijn. Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Liezel1 schreef:Wat grappig, noordbergum is hier vlakbij.
Manlief is geboren en getogen in Veenwouden.
ikke schreef:Flicka12 schreef:
Kijk goed dat het droog is. Steens gebouwd; staat er een binnenmuur voor?
Zo niet, zijn de muren dan wel geïsoleerd en zo ja, hoe?
Suzanne F. schreef:Flicka12 schreef:
Wat een lief huisje en wat veel grond erbij! Daar kan je gewoon een paar schaapjes houden als je zou willen. Wat leuk. Als dat hier in de buurt zou staan dan zou ik het ook wel willen. Maar dat is hier onbetaalbaar. Ik denk zelfs dat je het met het dubbele nog niet red hier.
MarjanB schreef:Toen ging het over de courtage, ja onder de 1% dus mooi. Waarna het over de prijs van ons huis ging, wij denken zelf boven 480 en andere makelaar zei ook ja 480 en erboven. Deze jaaaa ik denk dat je veilig moet gaan zitten met 460 en dan mensen flink laten overbieden. En daarna terloops een keer zei dat wat er extra binnen kwam boven de vraagprijs een win win situatie is die we kunnen splitten.
Bij mij viel net het kwartje pas over die lage vraagprijs en de lage provisieecht waar...