BeFunny schreef:De winkel waar je hem gekocht hebt zou jou gewoon een nieuwe moeten geven. En zij kunnen dat weer regelen met Garmin. Of heb je hem bij Garmin zelf besteld?
Heb hem bij Garmin zelf besteld
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iirrssjjee schreef:Ik heb een zilveren Garmin Venu gehad, helaas een fout in het product binnen een jaar, dus kreeg de mogelijkheid geld terug om een nieuwe uit te zoeken. Nu een zwarte venu sq. Helaas was de venu niet meer beschikbaar en de 2 was toen flink aan de prijs, dus moest te veel bijleggen als ik die wilde. Deze is iets meer basic, maar voldoet heel prima! Ook appjes lezen en beantwoorden, zien door wie ik word gebeld etc etc!
Persoonlijke voorkeur gaat naar Garmin t.o.v. samsung of apple watch, vooral vanwege batterij duur. Deze kan ik meer dan een week mee wachten met opladen, terwijl hij toch zeker 3x pw word gebruikt voor hardlopen (incl gps, altijd aan scherm, enz enz).
wouterpaard schreef:Zoals meerdere hier hebben wil ik de overstap maken van Apple naar Garmin ivb de batterijduur. Ik ga in april roadtrippen en vermoedelijk veel wandelen dus wel fijn dat de horloge langer dan een dag mee gaat.
Ik neig sterk naar de vivoactive 5 maar de venu 3s spookt ook door mijn hoofd. Ik gebruik hem voornamelijk tijdens krachttraining. Is het voordeel groot dat de venu 3s meetelt? En je het ziet? Want ik kijk nu alleen tussendoor naar hartslag en tijd ivb rust tussendoor. Ik weet niet of ik alleen daarvoor ca 200 euro meer wil betalen. Kortom help..
Ow en ik heb een smalle pols misschien maakt dat ook uit bij mijn keuze?
MissCharlie schreef:wouterpaard schreef:Zoals meerdere hier hebben wil ik de overstap maken van Apple naar Garmin ivb de batterijduur. Ik ga in april roadtrippen en vermoedelijk veel wandelen dus wel fijn dat de horloge langer dan een dag mee gaat.
Ik neig sterk naar de vivoactive 5 maar de venu 3s spookt ook door mijn hoofd. Ik gebruik hem voornamelijk tijdens krachttraining. Is het voordeel groot dat de venu 3s meetelt? En je het ziet? Want ik kijk nu alleen tussendoor naar hartslag en tijd ivb rust tussendoor. Ik weet niet of ik alleen daarvoor ca 200 euro meer wil betalen. Kortom help..
Ow en ik heb een smalle pols misschien maakt dat ook uit bij mijn keuze?
Ik heb pas de Venu 3s gekocht, en doe ook aan krachttraining. Maar ik vind het horloge daarvoor niet echt een meerwaarde hebben.
Bij de meeste oefeningen kan ik tijdens de uitvoering toch niet op mijn horloge kijken.
En ik kan er ook niet mijn programma (uit de MyWellness app) op zetten. Die moet ik dus handmatig toevoegen, daarvoor moet je elke oefening opzoeken. En je kan geen sets toevoegen, alleen aantal herhalingen.