Ze is prachtig
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze is prachtig
Siggislief schreef:Oh Kaatje is helemaal blij met kinders, het is der zo gegund!
Als ik lief en rustig ben, mag ik bij d'r baby.. anders (als ik bijv. even snel de paddock in schiet om een emmer te pakken/hooinet op te hangne) schermt ze d'r netjes af, en krijg ik een bilhupsje als waarschuwing
XxLiEsJuHhxX schreef:Ahwww wat een mooi lichtpuntje na alle oliebol!!![]()
Ze is prachtig
![]()
Ik vind het inderdaad ook zo'n fijne positiviteit brengen
We hebben juni van een jaar geleden nog te gaan! Een maand met een hele mooie stap vooruit!! 

Jay z'n ijzer..

en er hing dus ook een piñata
Echt lachen 
Alles uitmeten...

die nijntjes
die poesjes
Red je het allemaal een beetje zo? Mer1980 schreef:Wauw wat ben je weer opgeschoten! het is zo'n prachtig plekjedie nijntjes
die poesjes
Red je het allemaal een beetje zo?
Ben zelf vooral nog steeds een beetje bezig met m'n draai vinden.. en bedenken wat ik nou eigenlijk écht wil (in 't leven..
)...
Keuzes keuzes.. maras schreef:Keuzes zijn prima, het geeft je iets om over na te denken, je hebt een fantastische locatie waar je een heleboel opties hebt en ondertussen geniet je van je huidige leven met al die lieve mensen om je heen!
Ben ontzettend blij met de mogelijkheden die het 'hier wonen' mij geven
DeniseES schreef:Btw! Ben je de belachelijke hitte van de afgelopen dagen nog een beetje doorgekomen met de beestenboel? Wat een ellende
De ochtend gaat vaak nog wel, maar zo na de lunch tot een uurtje of 8 loop ik eigenlijk alleen maar met water rond
Ofwel in de slang om af te koelen, ofwel bevroren om te koelen, ofwel om drinkbakken bij te vullen

Die er dankbaar gebruik van maken..

Het echte zwemmen was niet aan 'm besteed 
Malenka schreef:Een tip voor het drinkwater geven: koop een paar IBC vaten en sluit er vlotters op aan. Dan hoef je alleen nog maar eens in de zoveel tijd de IBC's volledig te vullen en de rest gaat vanzelf. Hier vult zelfs de IBC zich meestal vanzelf omdat we de regenwater afvoer van het dak er op aan hebben gesloten. Alleen als we een langere tijd geen regen hebben moet ik hem bijvullen met kraanwater.
Het is een relatief simpele en goedkope oplossing die echt heel erg veel werk scheelt.

Dus als jullie ooit nog horen dat iemand z'n paard zadelmak wil laten maken, denk dan aan mij