Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 18:56

Shanna schreef:
De afzuigkap is dus niet van ikea haha, is een hoofdvrije afzuigkap. Lijkt net op een TV :+

oh whoops :o _O- Bij de Ikea hebben ze wel toch zon soort? Of ik word gek :j

noviceh

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 21:03

Mooi geworden Shanna!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 22:13

Heel erg mooi geworden!

En die studio van stukje terug (jullie gaan te snel) is ook heel mooi geworden. Kan het ontwerp nog wel herinneren idd.

De vloerbedekking hebben we er al uit getrokken. Alleen nog keer wegmikken, misschien huisbaas keer lief aankijken of die toevallig naar de stort gaat met de aanhanger. Morgenavond verf halen. Het is allemaal wat gedateerd, maar met likje verf (super ruwe muren.. gaat geduldig kwasten worden ipv rollen) en nieuwe vloer zal het wel al wat worden. Zeker als onze meubels er straks instaan.
Afbeelding

Het gaat vooral om het uitzicht voor ons en de locatie :+
Afbeelding

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 22:31

Mooie keuken Shanna, goed gedaan!

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 11:41

Mooie keuken op de vorige pagina.

Hier begint vandaag de spuiter en gaat de tegelzetter beginnen in de badkamer en het toilet beneden. Ik ben heel erg benieuwd.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 12:26

Spannnd Rienn! Wij gaan ook de badkamer en het toilet aanpakken. Ik ben helemaal weg van de tegeltjes hieronder, maar kan ze niet online vinden. Alleen op een foto van Het Badhuys in Breda, maar daar gaan we sowieso niet kopen. Alles zal weer geregeld worden door Middelkoop Culemborg, waar we ook al twee keukens vandaan hebben.

Deze tegeltjes dus met voorlopig dit sfeertje. Tegeltjes trouwens puur als accentmuurtje tussen wastafel en spiegelkast (echt nodig voor de ruimte) en waarschijnlijk een baan van ongeveer 50 cm in inloopdouche.

Afbeelding

Afbeelding

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 14:42

Hier nog meer mensen die een abo hebben gehad op vt wonen en vandaag post hebben gekregen? _O-

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 16:11

Ik niet, maar je maakt me wel nieuwsgierig :)

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 16:26

Ik ook. Dacht is mijn vriend toch romantisch geweest maar nee helaas. Alleen in de aanhef stond meneer. Dus dat was toch een beetje jammer

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 18:10

Monique leuke tegeltjes :)

Shanna mooie keuken!

Speirs zo op papier lijkt het mij erg druk, ik zou zelf met een gekleurde bank gaan voor een kleur op de muren.
Maar het is jullie huis, jullie moeten je er prettig voelen. Dan kan iedereen zeggen dat paars het mooiste is (bij wijze van spreken) maar als jij dat niet vind moet je dat vooral niet doen.
Qua geel vind ik okergeel erg mooi, heb ik nu ook gekocht voor op de slaapkamer van mijn oudste zoon, in combinatie met onderstaand behang

Afbeelding
(de middelste)

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 18:51

:')

Afbeelding
Afbeelding

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 21:46

Zo nu en dan lees ik stilletjes mee in dit topic om wat ideeën op te doen. Nu ga ik toch eens mijn vraag stellen.

Onze inrichting is modern met een industriële/landelijke touch. Toen we 2 jaar geleden ons huis betrokken hebben we bewust alle muren nog ‘even’ wit gelaten om later her en der wat te sauzen. Nou, dat is er tot op heden nog steeds niet van gekomen. Nu heb ik bedacht dat ik een muur wil schilderen met kalkverf, zodat het zo’n wolkerig/streperig effect krijgt. Heeft iemand daar ervaring mee? Welk merk kan ik het beste gebruiken? Ik zag bijv Carte Calori. Is dat fijne verf?

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 21:52

Mooi uitzicht idinn !!
Veel plezier met jullie nieuwe stekje!

Ben benieuwd naar het eind resultaat Monique.

Haha MarjanB grappig!

Wij hebben vandaag de sleutels gekregen en eens goed rond gekeken.
Al een hele hoop ideeën besproken.

We hebben beneden een reliëf in de muur en dat vind ik eigenlijk niet zo mooi.
Dus nu twijfelen we toch om de boel opnieuw te stucen :o

Over de vloer zijn we het nog niet helemaal eens.
Er ligt een pvc vloer en ik vind m mooi. Maar vriendlief wil m naar boven doen en beneden een andere leggen.
Dus das nog even kibbelen :P

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 22:00

Wij zoeken zo'n binnendeur. Iemand een idee waar te verkrijgen? We zijn al bij verschillende winkels geweest..Afbeelding

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 22:19

Die stalen binnendeuren zie je op heel veel plaatsen. Google op ´stalen binnendeuren´ en je krijgt heel veel hits. Deze bijvoorbeeld.

https://www.stalen-binnendeuren.nu

Ander vraagje: ik ben geen held met verf, maar wil graag de tafel en stoelen op onderstaande foto (is uittrekbaar, 8-persoons) een kleurtje geven. Ik denk zelf aan krijtverf of kalkverf. Er zit nu beits op. Die tafel slepen we al 15 jaar mee of zo, niet kapot te krijgen. Nu gaat hij in onze buitenkeuken als hobby- en knutseltafel.

Beetje blauwgrijze tint zou mooi zijn. Hoe pak ik dat het beste aan? Ik krijg van mijn vriendin-met-bouwmarkt de verf sowieso cadeau als dank voor mijn oude Airfryer die in hun kantine dienst doet nu :-)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 22:38

Die deur is volgens mij bij de Gamma te koop, rond de 500 euro geloof ik.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 22:42

MoniqueT schreef:
Die stalen binnendeuren zie je op heel veel plaatsen. Google op ´stalen binnendeuren´ en je krijgt heel veel hits. Deze bijvoorbeeld.

https://www.stalen-binnendeuren.nu

Ander vraagje: ik ben geen held met verf, maar wil graag de tafel en stoelen op onderstaande foto (is uittrekbaar, 8-persoons) een kleurtje geven. Ik denk zelf aan krijtverf of kalkverf. Er zit nu beits op. Die tafel slepen we al 15 jaar mee of zo, niet kapot te krijgen. Nu gaat hij in onze buitenkeuken als hobby- en knutseltafel.

Beetje blauwgrijze tint zou mooi zijn. Hoe pak ik dat het beste aan? Ik krijg van mijn vriendin-met-bouwmarkt de verf sowieso cadeau als dank voor mijn oude Airfryer die in hun kantine dienst doet nu :-)

[ [url=m/iu11qj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zou hem licht opschuren en krijtverf gebruiken :D Alleen denk ik wel dat je een beschermlaag erop moet doen als je m als tafel gaat gebruiken. Heb ik alleen geen ervaring mee.

Ik ben nog steeds verliefd op deze kleur;
Was Wood&Wall dacht ik, standaard kleur. In het echt is hij wat donkerder.
Afbeelding

Monique, je kan bij Svedex je eigen deur samen stellen en ze hebben ook zwarte latjes. :)

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 22:45

Dank je, is inderdaad een mooi kleurtje! Hij mag van mij nog iets blauwer. Er zit blauw in het tegelrandje, typisch Spaans tegeltje :-)

Ik zet er waarschijnlijk parketlak of botenlak overheen.

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 22:47

Maar het is geen typische stalendeur, het is een houten opendeur. kan ook niet zoiets vinden op de site die je geeft. Maar heb ze even een mailtje gestuurd. Bedankt in ieder geval.

Ik ga eens op de site kijken van de gamma, in de winkel hier hing zoiets niet maar op de site hebben ze vast een ruimer assortiment :)
*helaas niet bij gamma
Laatst bijgewerkt door KletsKoekje op 15-02-19 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 22:51

Kijk eens bij Karwei, die hebben ze volgens mij... enige blaadje dat ik doorblader haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 22:51

Volgens mij stond hij zelfs nog in de vorige folder in de aanbieding. Wij hebben er ook naar gekeken namelijk haha!

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 22:55

Helaas niet gevonden op de site..
Maar we kunnen wel langs gaan, is in de buurt. Misschien kunnen we zo'n deur zelf samenstellen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 22:57

Shanna schreef:
Volgens mij stond hij zelfs nog in de vorige folder in de aanbieding. Wij hebben er ook naar gekeken namelijk haha!

:')

Karwei heeft gewoon superleuke folders, doen ze heel slim en leuk... Ik kom er echter nooit... :oo

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 22:59

Afbeelding

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 23:01

Ohhh dank je, toch een deur die je zelf samenstelt, dat kan ik niet openen op mobiel. Bedankt!!