Haarbal schreef:Ik heb je hele topic in 1 ruk uitgelezen, wat een droomplekkie! Jullie zijn goed bezig hoor! Ik kom graag een keer een dagje helpen bramen knippen, draad trekken, zand scheppen etc. Dus als je een keer een dagje een paar handen nodig bent dan roep je maar. Ik mis het lekker buiten bezig zijn bij de paarden enorm namelijk.
Dankjewel!
Het lijkt hier gelukkig weer een klein beetje de goede kant op te gaan en gezien hoe enorm slecht het op enig moment ging, is dat een enorme opluchting.
Ik hoop daarmee ook dat we misschien tóch dit seizoen de meidoorn kunnen gaan aanplanten (en wellicht ook -een deel van- de andere hagen), dus als dat doorgaat is hulp meer dan welkom!

De laatste dag van het jaar al weer! Blijft altijd absurd hoe snel de tijd gaat. Vorig jaar waren de paarden er toen net een weekje. Ze trekken zich gelukkig erg weinig aan van het vuurwerk (en het lijkt hier al een paar dagen net een oorlogsgebied met alle carbid).
Mijn vriend man (
) heeft vandaag nog drie aanhangers met snoeiafval weggebracht om nog even maximaal onze gratis groenkilo's van dit jaar te kunnen gebruiken
. En vanaf morgen hebben we mooi weer nieuwe gratis kilo's voor 2020 voor restafval ook (700kg uit mijn hoofd). Kunnen we weer stappen gaan maken met verder opruimen van het terrein.
En we hopen natuurlijk heel erg dat ergens de komende maanden éindelijk het nieuwe dak er op komt.