Laten maken van drijfhout. Heb er ook een soort plafonniere van!

Ben heel benieuwd naar foto's als het straks binnen is!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
knabbelgirl schreef:Maar Keel94 en TheJoker jullie wonen dus beide voor vast in chalets begrijp ik? Is dat niet heel klein? Vind die van Keel94 wel erg mooi ingericht!
Verschrikkelijk van die gore badkamers Vonneke! Gelukkig is het nu een stuk beter
benangelique schreef:voor degenen met een echt dierenvel; ik hoor vaak dat ze heel lang nog stinken, herkennen jullie dat?
Keell94 schreef:Wij hebben er expres geen eettafel in gezet omdat het anders erg krap wordt, wij aten voorheen ook altijd op de bank dus was voor ons niet zo heel erg haha. Wij wonen er met zijn 2en en de hond. De badkamer is echt heel klein. Slaapkamer is te doen en woonkamer zoals we het nu hebben prima leefbaar. Wij woonden eerst bij mijn schoonmoeder maar dat ging echt niet meer. Dus dit is voor tijdelijk hoor. Wil hier geen jaren wonen haha :p voordeel is wel dat we een lekkere ruime tuin hebben en 2 schuren. Hond kan dus lkkr zijn gang gaan en opbergruimte in de schuur.
Dankjewel heb geprobeerd de ruimte zo goed mogelijk te benutten maar het ook wel een beetje gezellig te maken. Dat we hier gingen wonen dachten we ook van ooh wat klein maar valt achteraf gelukkig reuze mee
BloemBloem schreef:Kentaro, daar is die!
[img]m/RlJNnL.jpg[mg]
GamblersCup schreef:ClaudiaHS, wat aso zeg, het huis helemaal vol laten staan en puin laten liggen, en dan ook nog een rekening sturen als het opgeruimd is! Je zal maar een strakke planning hebben en de sleutel krijgen van zo'n huis... daar gaat je deadline. En 1000 weckpotten... ha ha ha! Die kun je, als je ze schoon hebt, volgens mij heel goed verkopen hier in Duitsland. Als die Duitsers maken van alles in... brrr.... ik krijg altijd de rillingen van ingemaakt eten. Soms zie je niet eens wat het is![]()
Keel94, ik zou er goed kunnen wonen hoor, ik woon liever in een kleine, gezellige ruimte met een fijne omgeving. Wat snel schoon is ivm niet veel m2![]()
BloemBloem, schitterende tafel met stoelen!!!!
Kentaro, ik vind zo'n huid echt een gezellige uitstralinge hebben. Helaas hoef ik dat hier niet te proberen... die 3 monsters hier slopen het ding in een dag vermoed ik...
knabbelgirl schreef:Maar Keel94 en TheJoker jullie wonen dus beide voor vast in chalets begrijp ik? Is dat niet heel klein? Vind die van Keel94 wel erg mooi ingericht!
Verschrikkelijk van die gore badkamers Vonneke! Gelukkig is het nu een stuk beter