Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eydis schreef:Hier ook op zoek naar een koophuis, nu een huurhuis. Hebben een leuk huis gezien, maandag 2e bezichtiging.
Hebben jullie bij het aankopen van een huis een aankoopmakelaar in de arm genomen?
Zeker met het oog op onderhandelingen etc ?
Het spande er echt om zegmaar. Daarnaast zag zij dingen die wij niet zagen, stelde zij de betere vragen. 
Dammie schreef:@Leen, wat een raar verhaal. Heeft de verkopende mevrouw nu iets getekend of niet?
En heb je papieren van het kadaster gezien, wat je nu eigenlijk precies aan grond gaat kopen?
Lieke schreef:Hoi,
Ik meld me ook in de topic. Voorzichtig aan zijn mijn vriend en ik aan het kijken voor een koophuis. Helaas zijn we niet de enige met dit idee en lijkt het wel of het om warme broodjes gaat ipv huizen. We willen graag in Haarlem (of directe omgeving) wonen.
De huizenmarkt lijkt wel hysterisch, een huis dat vanochtend op funda stond kan ik al niet meer bezichtigen omdat er al teveel kijkers waren. Maandag gaan we wel ergens anders kijken.
We gaan nu maar een oriënteren op een aankoopmakelaar, misschien komen we er dan makkelijker tussen.