Ik betaal ook 109 in de maand voor een appartement van 50m2 hoor. En ik zit bij essent
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

elenaMM77 schreef:Ik heb zelfs een paar maanden op 68 euro gezetenhoe je dat deed voor 65 euro in de maand is mij een raadsel
Het jaar daarop ging ik na een minimale bijbetaling nav de jaarrekening op 70 euro. Maar ik leefde gewoon superzuinig én ik was toen ook vaak niet thuis, maar de keren dat de kachel aan heeft gestaan was echt op 1 hand te tellen.
Volgens de dame waren de standen conform gebruik, behalve water.. Dat zat er onder
har166 schreef:Vergis je niet in die verwarming op 18 graden. Het is bij mij in huis nu 18 graden maar de rest van het jaar kan het zo 13/14 graden zijn. Toen het vroor was het 11 graden. Mijn verwarming moet hard werken om de 18 te halen. Toen ik nog in een flat woonde was het standaard 17 graden en dan deed ik de verwarming een half uurtje aan en dan zat ik de rest van de dag te puffen haha. Hoe hard moet jouw verwarming werken om het huis 18 graden te houden na de zomer?
Tobbes schreef:Klopt.
Ik krijg meer geld terug van de energie belasting dan wat ik betaalIk vindt zelf ook erg vreemd dat kan. Maar ondanks zijn aansluitkosten wel zo hoog dat je uiteindelijk wel altijd wat moet betalen. (Is maar goed ook want anders zou wel hele makkelijk manier zijn om geld te verdienen).
Maar aan ander kant een extra stimulans om weinig energie te verbruiken is nooit verkeerd.
Zit nog steeds op een práchtig verbruik dus ik ben helemaal happy
Al vind ik 75 euro wel erg weinig voor 2 personen per maand
ik zit dus aan de 110 euro pm voor een 1 persoonshuishouden...