Ik heb het ook een keer gehad hoor, met mijn toenmalige vriend. We gingen toen samenwonen dus we haalden daar flink wat extra spullen voor in de keuken. O.a. een grillapparaat, messenset, servies, etc. Dat tikt dan ook best aan.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
colunder schreef:hahaha, hebben jullie even?
sinaasappelsap
heupslips
tandenborstels
tandpasta
houten hart
3 vogelhuisjes(voor de muizen)
hipsters ziki(2x)
boomstronk deco 2x
2x spuitverf
handzeep
3x dubbelzijdig plakband
3x zelfklevend klittenband
4x spaarlamp
kammenset
chocolade truffels
2x oplaadbare looplamp
2x kinderchocolade
haribo funmix
3x tyraps
4x antislipmatjes
4x wierook stokjes
gezichtsreiniging
vochtige washandjes
kast luchtverfrisser
luchtverfrisser met stokjes
2x wasknijpers
vulling voor lijmpistool
ehbo doos
6x decoratie folie
active air luchtverfrisser
grote vuilniszakken
douche gel
wifi repeater
3x schildersdoek rond
schildersdoek vierkant
bak en braad boter
parkietenvoer
2 action shoppers
Dat was het,er zit ook van mijn dochter bij, o.a. het snoep.
colunder schreef:Ze zijn wit met een dakje van boomschors en ze kosten maar 1,19.
Konstantine schreef:Ik heb gekeken voor de kledinghoezen, maar ze lagen niet bij de kledinghangers (waar ik ze verwachtte) en ook niet bij die vacuümzakken in de buurt, dus tenzij ze op een gekke plek liggen, hebben ze ze niet meer.
Er was heel weinig personeel in de winkel vandaag vond ik, het was ook een beetje een troep. Veel op en zo.
Suzz14 schreef:Ze hebben nog wel bepaalde sportartikelen, maar die matjes zijn er nu al heel lang niet meer en daar baal ik zo gigantisch van..
Samiyah schreef:Suzz14 schreef:Ze hebben nog wel bepaalde sportartikelen, maar die matjes zijn er nu al heel lang niet meer en daar baal ik zo gigantisch van..
Ja daar baal ik ook van! Hopelijk komen ze weer.
Ik kon laatst ook helemaal geen sportartikelen meer vinden, een tijd terug hadden ze heel veel (gewichtjes, bidons etc.)