Ik lees al een tijdje mee hier en heel af toe reageer ik, maar ik zal nu toch maar even mijn interieur delen.
Nu alle kerstspullen weg zijn is het maar een kale bende, maar ik heb gewoon een chronisch gebrek aan creativiteit en inzicht op het moment.
Ik heb de foto`s van mijn google account, is voor het eesrt dus ik hoop dat het werkt...
Zithoek
Eethoek
Trap
Kast/tv wand
Dit is allemaal nog een allegaartje van uitzet en ikea spul. Ik ben eigenlijk enorm toe aan wat anders. Maar eerst is onze bovenverdieping aan de beurt. Krijg binnenkort nieuwe kozijnen en deuren in huis (wit ipv de grijze die er nu in zitten) en dat gaan we daar eindelijk een nieuwe vloer leggen (ligt nu nog het tapijt van de oude bewoonster).
Hai Karin Ik denk dat je er op uitgekeken bent omdat aardig wat zo opvallend rood is: welke vaasjes of dingetjes je ook koopt, dat rood dat blijft. Als je dan in de toekomst gaat veranderen, dan zou ik die rode muur, die gordijnen en de vakken in de kast veel neutraler houden. Dan kan je meer doen met accessoires , die je eenvoudiger aanpast als je weer eens wat anders wil
Geen dank, MM! Vind het alleen maar leuk dat hij er plezier aan beleeft APK van de auto viel alles mee vandaag, dus mocht van mijzelf 2 van die IKEA wasmanden halen... die staan nu in de badkamer
Time2Tri
Geplaatst: 08-01-13 20:46
No problemo MM ...anders had ik ze weg gegooid . Tenslotte waren ze moeizaam bij elkaar gespaard .
Gezellig mee beppen karin... Vind de kleur muur bij je eetkamer wel leuk ... Rode muren ...ben ik ook op uitgekeken , heb het zelf 5 jaar in huis gehad .
Ze zijn goed voor 30-35 euro korting straks: is toch mooi weer een extra DS spel
Hebben of niet hebben.
Kaygee
Geplaatst: 08-01-13 22:05
Oh ik vind je tafels leuk Karin! Ben ook naar zo iets op zoek, alleen dan met een wat robuuster blad van teak. Wil ook een nieuw dressoir voor onder de tv, erg staat zo veel leuks op mp voor een prikkie!
Oh en vergeet helemaal te reageren op mm, leuk dat aquarium! Als het zand te vochtig blijft kan je het ook een tijd in de oven zetten. Dan droogt het.
karin1985
Geplaatst: 08-01-13 22:18
tafels zijn door mijn schoonmoeder onder handen genomen. Dat is ook een fanatiek meubelpimper. Ik kon eventueel nog voor een donker beits kiezen, maar vond juist dit lichte leuk .
De kist naast de bank heb ik zelf gemaakt. Daar zitten alle tuinkussens in.
Ik heb ook nog van die bonnen, maar die hou ik eerst zelf Kan ze namelijk ook inleveren bij de blokker en de Karwei en heb nog wel een aantal dingen nodig
Ja dat weet ik! Als ik ze zelf niet nodig had gehad dan had jij ze van mij kunnen krijgen hoor Meestal doe ik helemaal njiet aan zulke acties mee maar deze vond ik wel de moeite waard
Liesje89
Geplaatst: 09-01-13 04:27
Eindelijk je wasmanden Mootje!!
Ik was vandaag ook nog even bij Ikea. 6 van die plastic bakken gekocht, daar zitten nu alle kerstspullen in. Heerlijk! Lekker opgeruimd zo. Alles achter m'n garderobekast gezet, lekker uit het zicht voor volgend jaar.
Van de week ga ik even mijn zolder opmeten want ik wil graag een oplossing voor de schuine wanden. Er staan allemaal dozen aan weerszijden en dat wil ik graag een beetje wegwerken. Ik heb geen zin om helemaal zo'n rail met houten schotten te maken, dus ik dacht aan de goedkope rolgordijnen van Ikea. Ook handig denk ik!
Kentaro
Geplaatst: 09-01-13 08:46
Mootje, wat heb je toch weer een mazzel
Wij zijn maandag ook bij de IKEA geweest. Heb er nog een paar 'nep' plantjes (kruiden) meegenomen!! Vond ze erg mooi en dat voor maar 3,50!! Baal alweer dat ik er niet nog een paar meer meegenomen heb.....
Kentaro, die plantjes heb ik ook staan op de vensterbank van de tweede slaapkamer Ik zag trouwens bij de kassa nog iemand met leuke boeksteunen... Maar goed dat ik die niet had gezien in de winkel
Kentaro
Geplaatst: 09-01-13 09:16
Een hele tijd terug had ik ergens anders 3 'nep' plantjes gekocht en die waren iets van 10,00/15,00 per stuk! Deze waren ook voor een extra slaapkamer raam en daar vind ik nep dan fijner dan echte plantjes (vergeet ik daar echt wel water te geven ) Boekensteunen zijn mij niet opgevallen, dus weet zo niet welke je bedoelt