Vind die prijs bij de gamma ook behoorlijk netjes
kom ze eigenlijk nergens zo goedkoop als IKEA tegen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kom ze eigenlijk nergens zo goedkoop als IKEA tegen.
het is niet echt in de buurt bij mij en heb geen auto'tje, dus dat is wel balen. Zijn het recente fora's?
was een aanbieding dat wel, maar hebben er meer dan 200 euro mee bespaard

Vinyl dan, goeie gevonden, zoveel meter, wil je 'm op rol? Uhm, ja, doe maar? Totdat we bij de auto kwamen. Dat past dus niet
Dus wij op de parkeerplaats dat ding weer uitgerold en opgevouwen, toen paste het gelukkig wel
Ik ben nl ook benieuwd!
, heb zojuist 10 pagina,s door gespit .
Maar van de andere kant, ik kan de deurklink vinden en een boekje lezen doe je daar toch niet ...

Nieuwe tv gekocht voor in de keuken
Vanavond gaan ze hem ophangen, mijn vermoeden is dat we dan helemaal niet meer zoveel in de woonkamer zullen zitten. 
Zo "kennen" Kaygee en ik elkaar 
) voor een LED tv en nu inderdaad met die Mediamarkt aanbieding er ook een gekocht. Morgen wordt hij dus geleverd en de tv die we nu beneden hebben gaat naar boven. Dus ik ben gisteren druk aan de slag gegaan op onze slaapkamer. Was hard nodig, want we hadden een muur met beschadigd behang door lekkage van de douchekraan. Dus behang hing erbij.
en de bovenbladen en -randen van het bed meubilair wit.

)

Daar zit al een aansluiting dus dat is handig
Niet dat hij nou belachelijk groot is, maar met zo'n verpakkingsdoos er omheen wel