Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 22:17

IMD ik heb hem nog niet liggen. Dinsdag gaan we hem halen en zaterdag gaan ze hem leggen. Ik ga voor de lichte van IKEA Tundra. Hebt daar geloof ik onder die naam verschillende kleuren van. Vond de grijze bij IKEA ook niet mooi namelijk. Ben wel benieuwd hoe het bij jou straks is als je het hebt liggen!
Vind die prijs bij de gamma ook behoorlijk netjes :j kom ze eigenlijk nergens zo goedkoop als IKEA tegen.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 22:18

Mootje schreef:
Geen idee... Hoor dat van heinde en verre mensen naar Delft toekomen speciaal voor het laminaat :+
Naar mijn weten 3.95 per m2 voor de span, tundra is geloof ik 6 ipv 9 euro bij andere vestigingen.

Bij ons isie ook 6,- en daarvoor staatie ook op de site :) . Naja weet het ook niet haha.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 22:19

Heb net gegoogled en lees op allerlei fora dat mensen met de bon naar delft zijn gereden om geld terug te krijgen... Bij de klantenservice van de vestiging hun geld hebben terug gekregen, omdat het in Delft goedkoper was etc.
Maar je hoeft me niet te geloven :')

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 22:31

serieus?? :P het is niet echt in de buurt bij mij en heb geen auto'tje, dus dat is wel balen. Zijn het recente fora's?

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 22:32

Ik ben morgen in de Ikea Delft en als ik het niet vergeet (maar die kans is groot hihi) wil ik wel even bij het laminaat kijken voor de prijzen

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 22:42

Als je dat zou willen?! (wil je morgen ook wel ff een SMs berichtje sturen on je te herinneren? O:)

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 22:53

Maar dat is wel een beetje vreemd toch xD
wij hebben toen voor 5 euro per m2 bij de gamma laminaat gekocht :) was een aanbieding dat wel, maar hebben er meer dan 200 euro mee bespaard
en voor onze slaapkamer hebben we bij de ikea het prarie laminaat meegenomen, was ik helemaal verliefd op <3

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 23:43

IKEA Delft valt niet onder IKEA Nederland maar staat op zichzelf. Toen ik nog in Groningen woonde (maar wel elk weekend in Delft was voor mijn vriend) ooit ook iets over gehad. Ik had in Delft een bed in de aanbieding gezien, was nog de hele maand. Ik mijn toenmalige bed verkocht en in Groningen naar IKEA: hadden ze de aanbieding daar niet. Sta je dan, zonder bed.. Heb me een partijtje moeilijk lopen doen, uiteindelijk hebben ze Delft gebeld: bed was daar inderdaad goedkoper en uiteindelijk bed gekocht voor volle pond en verschil in tegoed terug gekregen..

Dus het kan best kloppen dat hier in Delft prijzen soms anders liggen dan in rest van NL..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 19:43

Prijzen bij de Mediamarkten zijn ook niet allemaal hetzelfde :P

Ik vind de gordijnen van de decorete wel fijn! Niet het allergoedkoopst, maar daar vind ik de kwaliteit dan ook wel weer naar.

Vandaag was de openhuizen dag. Onze aannemer deed ook mee voor de 3 huizen naast ons. Heb volgens mij geen mens gezien... :P
Hebben we toch nog steeds een vrijstaande woning... }> :D

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 19:49

Ja maar mediamarkten zijn franchisers die zelf prijzen mogen bepalen. Das anders.
Is bij macdonalds ook. Is ook niet overal hetzelfde.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 19:50

Wij hebben Ikea paneelgordijnen gekocht. Zagen er goed uit en de prijs is erg gunstig gezien er 7meter moet komen te hangen :) hoop dat de boel morgen helemaal hangt.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 20:00

Dan uiteraard een foto?! :D

Ik wist dat echt niet van Mediamarkt (en ook niet van MC donald?!) Maar zo blijven we leren :+

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 20:04

Dan uiteraard een foto :D
Eindelijk die kl*te Hema gordijnen weg *\o/*

Mediamarkt en de prijzen wist ik wel, Mac niet

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 22:02

Oh leuk, paneelgordijnen! Denk alleen niet dat dat staat bij mij, zag dat er ook een Jysk in Groningen zit, binnenkort daar maar eens de vouwgordijnen bekijken denk ik!

Nou, vandaag laminaat en vinyl wezen halen. Laminaat was ik net op tijd, nadat wij alle pakken op 3 na opgeladen hadden kwam er een man aan die datzelfde laminaat ook wilde.. Geloof dat hij nog wel wat heeft gevonden gelukkig :) Vinyl dan, goeie gevonden, zoveel meter, wil je 'm op rol? Uhm, ja, doe maar? Totdat we bij de auto kwamen. Dat past dus niet :') Dus wij op de parkeerplaats dat ding weer uitgerold en opgevouwen, toen paste het gelukkig wel :P

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 22:14

Als je naar de vouwgordijnen gaat kijken, zou je dan even goed willen spieken wat voor een kleur ze zijn? O:) Ik ben nl ook benieuwd!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 22:37

Haha is goed! Denk dat ik daar komende week even achteraan ga :)

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 18:15

Zooo ben weer terug van een weekje Mallorca 8-) , heb zojuist 10 pagina,s door gespit .
Kan niet op alles en iedereen reageren , maar heb iig gave voor , tussen en na foto,s +:)+ gezien .
Vooral bij jou Suuskipje ....denk dat je kozijnen en deuren nog meer tot hun recht komen als de muren ook klaar zijn .

Zo,n soort lamp als een pagina of twee terug heb ik ook boven de eettafel gehad ....ik was er
helemaal op uit gekeken ...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 19:13

Fijne vakantie gehad??

Ik had vandaag wat foto's willen maken en plaatsen, maar de dag is weer zo voorbij gevlogen en het is er niet van gekomen... :o
Morgen moet het echt gaan lukken!
De tiffany lamp in het halletje hangt en ik vind hem nog steeds super! Alleen geeft hij wel wat minder ligt als gehoopt :P Maar van de andere kant, ik kan de deurklink vinden en een boekje lezen doe je daar toch niet ... :+

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 23:09

Ben benieuwd naar foto's Kentaro!

Ik heb wel een tussenstand! Vandaag de vloer gelegd, keuken afgewerkt, nog een lamp gescoord bij de Karwei. Ik kan weer tevreden mn bed in duiken! Foto's!

Keuken voor:
http://imageshack.us/a/img5/635/keuken.jpg

Keuken nu:
Afbeelding

Woonkamer voor:
http://imageshack.us/a/img17/8559/woonkamer2.jpg

Woonkamer nu (deze muren moeten nog gespachteld, schouw is al wel gedaan, morgen gaat ie verder):
Afbeelding

Woonkamer voor:
http://imageshack.us/a/img18/2196/woonkamerb.jpg

Woonkamer nu (echt even een bende... Deze muren zijn al wel gespachteld, rechts voor de schouw nog niet):
http://imageshack.us/a/img12/3541/dsc9370q.jpg

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 08:08

Goedemorgen

Kaygee dat ziet er wel mooi uit :j
Die kat is een Bengaal of niet?

Heb gisteren al bijgelezen maar iki heb een hoofd vol snot dus niks onthouden :+

Wij zijn gisteren lekker aan het shoppen geweest :j Nieuwe tv gekocht voor in de keuken :j Vanavond gaan ze hem ophangen, mijn vermoeden is dat we dan helemaal niet meer zoveel in de woonkamer zullen zitten.
TV was toch nog een aardig stukje goedkoper door de BTW vrije dagen bij de Mediamarkt. Jammer alleen dat je op de extra smartcard van Ziggo en accessoires (ophangbeugel e.d.) geen korting had :+
Verder fijn wat nieuwe kleren gekocht.

Ik hoop morgen echt een keer foto's te kunnen maken, heb het nu steeds te druk met van alles en nog wat.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 08:26

@ Kentaro ..heerlijk genoten , relaxen puur ...vond het wel frisjes hier toen ik aankwam := .
Hen iig nog een weekje vrij .

Wat een verschil Kaygee...er mooi ook die donkere keuken ...

Sakkia :beterschap ...

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 08:49

Het wordt allemaal super in jullie huis, Kaygee! Welke kleur heb je in de woonkamer op je muur? Neigt het nou naar bruinig of grijsgroenig?

@sakkia: ja dat is een Bengaal. Dat is Mojo de broer van onze Maliki :D Zo "kennen" Kaygee en ik elkaar :=

Hier komt er morgen ook een nieuwe tv; hubbie had al het hele jaar gespaard (schattig hè? <3 := ) voor een LED tv en nu inderdaad met die Mediamarkt aanbieding er ook een gekocht. Morgen wordt hij dus geleverd en de tv die we nu beneden hebben gaat naar boven. Dus ik ben gisteren druk aan de slag gegaan op onze slaapkamer. Was hard nodig, want we hadden een muur met beschadigd behang door lekkage van de douchekraan. Dus behang hing erbij.
Behang eraf gehaald, muur antraciet geverfd := en de bovenbladen en -randen van het bed meubilair wit.

De tv komt tegenover het voeteneinde aan de muur en ik wil nog nieuwe lampen en een plank aan de donkere muur.
Zal zo ff foto's "trekken" zoals ze dat in België zeggen ;)

Edit:
De "nieuwe" muur
Afbeelding
(Die strepen zijn lichtstrepen := )

De andere kant met de gordijnen in matchende kleur
Afbeelding

De witte bovenbladen
Afbeelding
Ik moet zeggen dat het bed op de foto's nu geliger lijkt dan in werkelijkheid :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 09:26

Mooi :j

Wij hebben de tv direct meegenomen, maar goed het was ook maar een kleintje want hij moet tussen de deur naar de hal en de woonkamer :j Daar zit al een aansluiting dus dat is handig :j

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 09:28

Dat zou bij ons een verbouwing van de auto vergen en dan nóg niet zeker weten of het past :') Niet dat hij nou belachelijk groot is, maar met zo'n verpakkingsdoos er omheen wel :=

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 20:56

Inderdaad een bengaal :P

Is mooi geworden Mies! Mooi die witte bovenbladen.