[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Choiix

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 12:19

Sterker nog als beiden iMessage aan hebben staan komt ie gewoon verlaat binnen. Mijn vader ging voor zijn werk naar Washington en had mijn oude 3GS mee. Smssen konden we alleen maar als ik iMessage uitzette. Toen hij op Wifi zat in een hotel 3 dagen later kwamen er ineens allemaal iMessages binnen. De andere partij heeft het dus niet geactiveerd :)

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 12:34

Ja, je moet er natuurlijk wel internet voor hebben.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 13:14

WillemYntJee schreef:
Hoe kan je nou zeggen dat t niet klopt, terwijl je zelf vraagt hoe t werkt?!
We leggen je t toch uit hoe t werkt. Je moet beide Imessage aan hebben staan en dataverbinding (dus internet) hebben, dan wordt je berichtje automatisch een Imessage.

Omdat ik het geprobeerd heb misschien?
In je vorige bericht stond niet dat ze I message aan moeten hebben, dat zal dan wel niet zo zijn. Internetverbinding hebben ze wel.

Bedankt voor je (vriendelijke) antwoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:19

Dames met de iphone 5, welk abonnement hebben jullie? Ik probeer even de voordeligste op te sporen ;)

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 17:22

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 12:02

Mijn accuprobleem is opeens verholpen? :') Ik heb mijn nieuwe accu er al bijna een week in en het leek niet te helpen, maar nu opeens gaat mijn telefoon veel minder snel leeg! Net dienst gehad en nu anderhalf uur thuis, begonnen met 100% en nu 89% over! Terwijl ie normaal nou wel op 40% zou zitten. (zonder erop te zitten he..)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 20:43

Zucht... Erg vervelend dat je minimaal 15 euro aan iTunes tegoed moet kopen eigenlijk :+

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 22:26

Gaat toch vanzelf wel een keer op? Ik vind het wel prettig zon tegoed. Hoef je niet zo na te denken elke keer als je een app wil waar je voor moet betalen.

Maar goed, ik heb dan ook sinds mijn ipad heb dan ook al minimaal 60 euro of zo uitgegeven aan Apps. Zaten een paar hele dure tussen (zon 10 euro) maar daar heb ik zeker vanuit het studie oogpunt dan ook gelijk verreweg de meeste plezier van.

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 10:42

Een tip voor mensen die een Iphone 4 willen,
Kijk eens bij hollandsnieuwe op de site! :)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:25

nikilover schreef:
Een tip voor mensen die een Iphone 4 willen,
Kijk eens bij hollandsnieuwe op de site! :)

Een hele slechte provider als je klantenreviews leest dus ik zou het niet doen :n

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:31

Mijn moeder heeft het en is er super blij mee!

Je kan niet over je abbo heen e.d en je hebt geen kans op extra kosten.
Gewoon goed bereik, goede service.

Over vodafone en T-mobile word ook genoeg geklaagd ;)

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:40

Ik heb Hollandsnieuwe bij een 4s, nergens problemen mee. ;)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:31

Gelukkig voor jullie! Vriendin van mij heeft er nog al wat problemen mee gehad en hier in de telefoon winkel werd het ook niet aangeraden.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:43

Mijn broer en zus hebben ook hollands nieuwe en ook geen problemen :j

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 23:17

AAARGH Irritant. Stomme apple met zijn machtsmisbruik af en toe!

Ik gebruik iCab mobile, een briljante browser app die echt super fijn is. 1 van de fijnste functies is dus het downloaden van youtube filmpjes. Werkte perfect en was echt SUPER fijn. Nu ineens, nadat de functie er al jaren inzit, heeft de ontwikkelaar youtube ineens moeten blokkeren voor het downloaden van videos. ARGH, zo balen, als ik dat geweten had had ik de app nooit geupdate.

Heb nog geen andere manier gevonden om youtube filmpjes te downloaden.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 23:20

Je kan een app zeker niet terug zetten naar voor de update Shiloh? Balen zeg!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 23:23

nee, dat gaat niet. Heb een blog gelezen van de ontwikkelaar. Zijn update werd eerst geweigerd om deze functie, toen haalde hij die eruit, met in de beschrijving van de update een melding dat dat was uitgeschakeld. Werd de update weer geweigerd, hij mocht zijn gebruikers niet waarschuwen :? ...

Hoezo machtsmisbruik.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 23:53

Bedoel je puur downloaden van YouTube filmpjes op je telefoon Shiloh? Want op de computer kan dat toch wel gewoon?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 00:09

ja, kan op de computer ook. Maar het kon dus eerst ook rechtstreeks op de ipad. En dan kon je die meteen naar je filmrol kopieeren en er verder mee doen wat je wilde. Nu gaat dat niet meer. Ik heb wel andere youtube apps gevonden waarin een "cache" optie zit, waarmee je dus offline kunt kijken. Maar die kun je dus niet openen of kopieren naar andere apps.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 00:19

Jij hebt toch de iPad mini? Bevalt die een beetje? Ook om boeken te lezen enzo? :=

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 00:32

Bevalt echt super! Ik ga zonder de deur eigenlijk niet meer uit. Gebruik hem ook veel voor mijn studie. Moet daar erg veel papers lezen en dat werkt echt perfect via PDF expert en dropbox. ( ik zet de papers in dropbox, open die in PDF expert, onderstreep text, maak er geschreven aantekeningen bij, en hij slaat die notities gelijk weer op naar mijn dropbox zodat ik er daar ook bij mijn aantekeningen weer kan.)

Lees er inderdaad ook boeken op en dat bevalt tot nog toe prima. Ik had al een hele tijd ook een ereader, maar lees nu eigenlijk vooral op de ipad, maar dat is eigenlijk meer omdat ik die gewoon vaker bij de hand heb. Zeker voor veel achter elkaar lezen en zeker buiten lezen verkies ik toch de ereader boven de ipad.

Het formaat vind ik ideaal! Groot genoeg, maar niet zo lomp zwaar! Veel makkelijker om lang op te werken dan de gewone ipad vanwege gewicht en formaat. Heel makkelijk langdurig in 1 hand te houden.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 00:48

Goed om te horen. :)

Normale iPad is wel fijn voor tijdens het bankhangen, maar maatje kleiner voor als ereader is ook wel relaxed. :)

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 12:07

Shiloh schreef:
ja, kan op de computer ook. Maar het kon dus eerst ook rechtstreeks op de ipad. En dan kon je die meteen naar je filmrol kopieeren en er verder mee doen wat je wilde. Nu gaat dat niet meer. Ik heb wel andere youtube apps gevonden waarin een "cache" optie zit, waarmee je dus offline kunt kijken. Maar die kun je dus niet openen of kopieren naar andere apps.

Ik heb Vdownload en daarmee kan dat gewoon hoor :) . Is inmiddels wel een betaalde app, maar niet duur. Ik had hem toen gratis.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 13:50

Thanx voor de tip, daar ga ik eens naar kijken.

Let op met updaten eilleen333! Grote kans dat als die app gaat updaten, dat de youtube download ook niet meer mogelijk word (of nou ja, het exporteren naar de filmrol).

[edit] ik kan die app niet vinden. Hoe heet hij precies in de app store?

[edit 2] yes... gelukt. Wel irritante reclame. Ik weet niet of ik nu de goede heb, maar in ieder geval kan ik weer opslaan naar de filmrol. 1 ding is zeker, deze app ga ik niet meer updaten :P

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 14:34

Als er op Apple Support staat "in afwachting van productvervanging", hoelang duurt het dan ongeveer voordat ik mijn nieuwe iPod heb? Iemand ervaring?