iiAMKAYLEiGH schreef:wel even een foto van het eindresultaat he.
Uiteraard

Maar het is nog niet klaar. Het is nog een beste klus. Ik maak hem gewoon geel maar die is niet in één laag dekkend. Dus ik heb er nu 3 lagen op zitten. Morgen wil ik hem voor het laatst schuren en spuiten. Desnoods twee dunne lagen, maar ik blijf druppels weg schuren
Maar het wordt wel mooi volgens mij. Dat blijft uiteraard een verrassing totdat ik de afgeplakte delen tevoorschijn haal, maar voor zover ik nu kan zien is het wel een succes.
Ik heb vanmiddag een linnen kettingkast en linnen jasbeschermers (zie foto's hieronder) gekocht en zo'n grote dingdong-bel. Het wordt dus een echte " neppe oldtimer"
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
Vanmiddag moest ik trouwens nog een paar extra spuitbussen halen bij de Action, dus ik wist wel aardig wat en hoeveel ik nodig had. Bij het schap stond een oudere man duidelijk al een tijdje te kijken en een spuitbus te lezen. Kom ik voorbij, en gooide even hopla, 5 stuks spuitbussen in m'n mandje. Hij stond met verbazing te kijken hoe ik dat deed en zei vervolgens: "Zozo, jij bent nogal wat van plan".
Onvergetelijk, die blik

Woensdag heb ik trouwens nog een Boeddhabeeldje gekregen van mijn moeder om me te steunen bij mijn huidige toestand. Spijtig genoeg ben ik woensdagmiddag bij mijn vriend weggegaan. Ja, diezelfde vriend waarmee ik een huis aan het opknappen was en geen ruzie mee zou krijgen over de muurstickers. In plaats daarvan hebben we woensdag slaande ruzie gekregen over van alles en nog wat, er is echt een hele beerput open gegaan. In het heetst van de strijd haalde hij uit en heb ik zijn en mijn ouders opgebeld of ze direct die kant op wilden komen. 1,5 uur later zat ik met mijn spullen in de auto terug naar Zwolle.