Wij kopen de Action leeg! Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat ga jij voor 'nieuw' product van de Action aanschaffen?

Fleecevest
64 (22%)
Tondeuse
49 (17%)
Rubber borstel
79 (28%)
Ik heb nog niet eens het serum, de lederdoekjes of de flextub geprobeerd!
87 (31%)

Totaal aantal stemmen: 279

tisby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 10:28

Ben ook bij de Action geweest, score:
Blinq borstel (geniaaaaaal ding, ook voor kattenharen!)
2x zoutlamp, geven supermooi licht!
lege cd's

En er staan natuurlijk nog wat dingen op het verlanglijstje... Nou is het al niet duur bij de Action maar als je meerdere keren gaat en niet al te veel koopt lijkt het helemaal niks te kosten ;)

dwaallicht: bij mij vielen de leggings wel redelijk lang, zakt wel een beetje af maar een stuk minder als je er een boxer overheen doet.. doe ik bij panty's ook altijd! :D

_Tara_

Re: Wij kopen de Action leeg! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 10:36

Ik ben ook helemaal fan van de zoutlamp :D

tisby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 13:20

Ja goed is die hè, en als hij ooit stuk gaat hou je er een zoutblok voor je paard aan over :D

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 14:20

Ja, hebben jullie het gevoel dat het effect heeft?

Mams en ik hebben voor de prijzentafel geshopt bij de Action en daarna zijn we nog voor onszelf gegaan :)

upperlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 17:43

annastasia schreef:
Kon gisteren het haarserum niet meer vinden.
Dus het was of op, of een andere verpakking.
Ik baal iig verschrikkelijk aangezien de mijne op is en ik het dagelijks gebruik.

hoor net dat i iniedergeval geen nieuwe verpakking had!

hahahha zit hier naast mijn persoonlijke actionman _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 18:55

toen jullie bij dat serum de dop eraf haalden, kon je toen meteen pompen??
Bij mij zat het flesje dicht? zeg maar dat je wel kan pompen maar er kwam niks uit omdat het gaatje dicht zat :+

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:44

SteffiiY schreef:
Die theedoos heb ik ook! 3x niks, mn theezakjes passen er niet eens in :+

Die met dat witte hout en zinken randjes?!
Das wel balen :') Haha, dat ze daar niet over nadenken _O-

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:56

N.a.v. dit topic ben ik ook maar eens flink gaan shoppen in de action :+.

Nou had ik even een vraagje, er stond in de OP een link naar het topic over die haar serum enzo. Maar in dat topic is al meer dan 2 week niet gereageerd, dus vandaar dat ik het hier gewoon even vraag.
Er stond in dat topic een tip om het haar serum, met anti klit spray en water in een spuitflesje te doen.
Mijn vraag is; Kun je dan gewoon 2 van die gewone haar serum, 1 flesje anti klit spray en wat water in zo'n flesje doen, en heeft het dan net zo'n goed effect als het serum alleen?

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 20:06

Wat moet ik mij voorstellen bij een zoutlamp? :+

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 20:12

geen idee, ik gebruik alleen het serum zo. ik krijg er geen vieze handen door, die smeer ik uit over m'n paard :D dus hoe je moet mengen etc. weet ik eerlijk gezegd niet

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 20:13

een zoutlamp:
Afbeelding

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 20:14

Zidore schreef:
geen idee, ik gebruik alleen het serum zo. ik krijg er geen vieze handen door, die smeer ik uit over m'n paard :D dus hoe je moet mengen etc. weet ik eerlijk gezegd niet

Oke, in ieder geval bedankt :) Ik zal anders nog even kijken of iemand reageert die het wel heeft gedaan, maar anders doe ik het ook wel gewoon met serum.

nwankwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 20:19

VivaLaVida schreef:
Bij mij zat het flesje dicht? zeg maar dat je wel kan pompen maar er kwam niks uit omdat het gaatje dicht zat :+

had ik ook gewoon door blijven pompen komt vanzelf iets uit :P

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 20:20

Ohhhh, zo'n lamp. :D

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 22:33

deedee19 schreef:
Dinniej schreef:
Ik heb toevallig laatst armbandjes geknoopt van wol, en die zijn ijzersterk. Die zijn gewoon gemaakt van 2 draadjes (of 4, net hoe je het ziet) en dat is al ijzersterk. Niet dat dat sterk hoeft te zijn, ik wil gewoon Pandora bedels aan een simpel koordje (stiekem vind ik die dikke metalen armbanden lelijk, maar de kralen echt megatof)

Pandora heeft ook touwtjes en leren armbanden als je dat mooier vindt. Van die touwtjes kun je van allerlei soorten dingen mee knopen.
http://www.pandora.net/en-us/explore/in ... e-the-knot

Dat ziet er ook leuk uit, maar stiekem vind ik het toch wel heel tof om Pandora kralen aan m'n zelfgemaakte knalrode armbandje te doen. ^^

dwaallicht schreef:
Voor alle mensen die hier een baaldag hebben: ga even naar de action, dat doe ik ook altijd :+ werkt wonderbaarlijk goed...

Ik heb geen baaldag maar een dagje vrij en ga er zo eens kijken voor die rokjes. Kan iemand me vertellen of die thermoleggings een beetje lang zijn en of ze erg afzakken? Ik heb vrij dikke bovenbenen, maar weinig buik en daardoor zakken panty's enzo altijd langzaam nar beneden, grr..

Hey, jij ook hier? :P (ik ben dat mensch van DD enzo, alleen inmiddels met nog maar 2 dreads)
Ik heb ook behoorlijke bovenbenen en in verhouding een stuk minder buik, maar de leggings van de Action bevallen me over het algemeen goed. Nu moet ik wel zeggen dat ik 't nog niet koud genoeg heb gehad voor de thermolegging (heb hem wel in huis), maar dat lijkt me ook geen probleem. =)

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 22:41

Vandaag een cadeautje samen geteld voor een vriendin:
2 grote flexitubes (ze heeft een paard en een pony)
2 emmers
leder schoonmaakdoekjes
rijsokken
serum
borstelhandschoen
Blinq borstel

Ik wil er nog een zakje paarden snoepjes bij doen,zo heb ik een mooi paarden pakketje.
Wil ze het niet voor de paarden gebruiken dan heb je er voor het huishouden nog wel wat aan.

Ook alvast wat sinterklaas cadeautjes gekocht voor mijn kinderen.(wat zal ik hier maar niet plaatsen want mijn dochter zit ook op bokt)

Verder nog :
Gezichts reinigings doekjes
tondeuze
dekzeil
inpakfolie
3 pakjes wenskaarten
pakje cadeau labels
vergiet
sokken voor mijn zoon

Luisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 23:34

Toen ik gister dit topic toevallig tegen kwam moest ik bij de poll de onderste aanvinken (ben nog nooit in een action geweest :')
Toen ik las wat jullie er allemaal kochten dacht ik nah, toch maar eens opzoek gaan naar een action.
Nou, mooi vlakbij hier eentje gevonden, en een flink grote ook! :+
Toen ik binnen kwam was t eerste wat ik dacht; wooow wat een rommel hebben ze hier allemaal! Gewoon echt alles! Voor een paar cent!
Dus, lijstje erbij gepakt, vriendlief met t karretje achter me aan en alles afgelopen totdat ik alles had wat ik wou.
Hier wat ik allemaal heb ingeslagen:
2x metaal haken (die kapstok dingen, handig voor al mn halsters en hoofdstellen :+
2x die roode touwtjes, eentje voor als bijzetteugels tijdens t longeren en eentje reserve ofzo :')
Flesje cola
Marsepein balletjes (vriendlief moest wat lekkers hebben)
Hangslot setje van 3
Wollen inlegzolen
Lederreinigings doekjes
Zon sponsje met glansspul erin voor leer te laten glimmen
Zwarte schoenpoets
Blinq stof handschoen
Haarserum
En 2 afwasbakken (als voerbakken, voor de slobber)

Schade:
Tampampampaaaaaaaammm...

15.59 € !!!

Omg ben allang niet meer zoooo goedkoop wezen shoppen mensen :')
Echt lachwekkend! Haha

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 00:35

Vandaag ook weer even geweest impegneerspray gehaald en een nieuw regenpak (me oude van action is gewoon gejat en die was echt waterdicht |( dus ik hoop dat deze dat ook weer is)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 07:32

Ik moet binnekort ook even setje rode touwtjes halen, kan ik weer longeren :P

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 09:16

Die rode touwtjes hoe maken jullie die dan vast? Iemand een foto? Heb er wel een idee bij hoor!
En waar liggen ze? Misschien dat ik vandaag even ga!

Luisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 09:29

Ik heb een longeersingel met allemaal ringetjes en helemaal onder, tussen de voorbenen ook een ringetje.
Ik maak t touw op maat en brand de uiteindes met een aansteker (gaan ze niet uit elkaar pluizen)
Dan haal ik het lange touw door het ringetje ttussen de voorbenen, dan links en rechts door het bit, en knoop ik de uiteindes aan een van de ringetjes aan de zeiikant of bovenkant van de singel.
Ik hoop dat je t snapt :$

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 09:36

Is dat niet heel irritant, dat je dat touw steeds moet knopen en dan weer moet lospeuteren?
En waarom longeren jullie zo, en dan niet gewoon met pessoa? Uit nieuwsgierigheid hoor, gaat misschien wel beetje offtopic...

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 10:26

Ik heb in het midden van het touw een klipje gemaakt, die ik zo tussen de voorbenen kan vast maken ;) Scheelt een hoop werk, en zo blijft het touw in het midden. Verder doe ik het ook zo zoals Luisa, en met een pessoa longeer ik niet, dat vind mijn merrie niet okee. :D
Ja sorry beetje offtopic, maar het GAAT om het Action touw.. hihi

Oh en de knoopjes zijn geen dubbele knopen ofzo.. als ik er aan denk zal ik er vandaag even een foto van maken, knoop zit er in 1 seconde in, en trek je in een halve seconde los ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 10:41

nwankwo schreef:
VivaLaVida schreef:

had ik ook gewoon door blijven pompen komt vanzelf iets uit :P

Nou ik denk dat die van mij dan een fabrieksfout was want bij mij zat dat gaatje dicht :+ maar ik dacht misschien moest je er iets afhalen ofzo. Of het gaatje doorprikken wat ik heb geprobeerd wat niet lukte, uiteindelijk heb ik de hele kop er maar af geslagen met een hamer :P en het serum in een AA flesje gedaan :P

Marengogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 10:53

Heeft iemand ervaringen van de h20 bag van de Action, of hebben ze die niet meer?