Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
marquez1 schreef:Ik zit er nu he-le-maal door heen.
Ik kom net terug van het huis. Gister is mijn broer ontzettend druk geweest om de keuken tussen de twee muren te laten passen, dat was harstikke mooi gelukt. Dus vanavand ra-pa-pa-pa-pa!!! moest het blad erop![]()
Helemaal mooi pas gemaakt en al, en toen zag ik tot mijn grote schrik dat de uitsparing voor de kookplaat op de verkeerde plaats is uitgevreesd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb echt alles bij elkaar gevloekt. De ikea heeft gewoon het verkeerde blad geleverd!!!!!! Ik heb het goed op de tekening staan.
Ik ben in tranen uitgebarsten, dit is de zoveelste tegenslag. Eerst mijn zzpér die een verkeerde planning heeft gemaakt en daardoor zijn werk niet bij mij heeft afgemaakt, toen de loodgieter die mij niet serieus neemt en de helft van de tijd niet komt opdagen en zijn afspraken niet nakomt, dan de voordeur die verkeerd geleverd is, en dan dit!!! Nou werkelijk ik heb het echt zo ontzettend gehad op dit moment![]()
Nu komt er weer een heel heisa aan dat stomme regelwerk. Je zult zien dat ze me weer met een kluitje in het riet gaan sturen en dat het puntje bij paaltje mij weer geld gaat kosten terwijl het hun schuld is.
Arrrrrrggg
vonneke schreef:@ Marquez wat vervelend! Hopelijk komt het allemaal op de pootjes terecht.
Van het voorjaar met een vriend een keuken voor hem gekocht bij Ikea, daar werd het gat niet in het blad gemaakt, dat noest hij zelf doen!
Maakte hem niets uit, maar dan kan het bijna niet mis.
Mijn papa is zo schattig!! Hij heeft al allerlei papieren uitgeprint over het kopen van een eerste huis.
Weet iemand of er in 2011 weer een nieuwe koopsubsidie komt?
marquez1 schreef:@ kriel; ik ben single dus ik doe alles eigenlijk alleen, en helaas heb ik ook geen vader meer, die was timmerman die had het allemaal prachtig gevonden en me (net als jullie vaders) overal mee geholpen.
Ik moet het dus doen met een handige broer, collega's, familie en vrienden.
__Laura schreef:Wat rot MarquezHopelijk helpen ze je goed!
Beccz: Succes met die plankjes van de ikea! Ik heb ze ook, maar die krengen gingen steeds iets meer zakken. Dus ik hoop dat jullie een héle stevige muur hebben
& die foto met taupe muren + witte lijsten/deur...
vonneke schreef:__Laura schreef:Wat rot MarquezHopelijk helpen ze je goed!
Beccz: Succes met die plankjes van de ikea! Ik heb ze ook, maar die krengen gingen steeds iets meer zakken. Dus ik hoop dat jullie een héle stevige muur hebben
& die foto met taupe muren + witte lijsten/deur...
Zijn dat die plankjes die je ' onzichtbaar' kunt hangen?
De lange bleven bij ons goed zitten, de kleinere (vierkante) voor geen meter. kwamen met plug en al uit de muur!
xManon_ schreef:Wat hebben jullie erop staan dan?
Ik heb een kleintje voor m'n tv en dat is geen probleem.
Ik denk dat het wel goed komt met je keukenblad, ikea is over het algemeen niet zo moeilijk met dat soort dingen.