Waarom heb je hem geverfd trouwens, je kunt ze nu ook in wit of zwart kopen vor E5 meer.
Heb ik ook gedaan, heb een zwarte gekocht voor op stal.
Thuis heb ik de ongeverfde, staat op slaakamer.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ir111 schreef:TS! Wat is je huis leuk geworden! Ziet er heel 'af' uit zo!
@Kaygee; kun je je koelkast niet tegen het muurtje er tegenover zetten en dan aan de muur waar nu de koelkast staat een bar/tafel maken?

We missen gewoon een muurtje in de woonkamer.Anoniem schreef:@Kaygee:leuk!waar heb je dat wandmeubel vandaan?
En je kan het helemaal zelf samenstellen, je hebt tig kasten die je zo kan combineren. Is van de Hemnes serie:Ir111 schreef:Ik ben vandaag naar Ikea geweest om een enorme boekenkast te kopen; 3x2,5 meter. Heel leuk maar nu nog in elkaar zetten...
?!
.
!
!
.
. Ik vond het zonde om van die dure rollen Tesa te nemen, had ik achteraf waarschijnlijk toch beter wél kunnen kopen
...
:
).
!)
!
! 

(maar dan geen orchidee) Sterre schreef:Ir111 schreef:Ik ben vandaag naar Ikea geweest om een enorme boekenkast te kopen; 3x2,5 meter. Heel leuk maar nu nog in elkaar zetten...
Had je nog wat aan je avond of ben je nog bezeig?!
´t Is altijd wel een heel werk met die kasten die je zelf in elkaar moet zetten, maar als je de slag eenmaal te pakken hebt gaat het toch altijd redelijk goed.
!
!
Marley schreef:overigens wat betreft de orchidee op canvas, men zoekt op google naar een mooie afbeelding van een orchidee en laat deze zelf op canvas afdrukken
http://www.google.nl/images?q=orchidee& ... d=0CAcQpwU
of via een fotosite (kopen) en dan af laten drukken op canvas
http://www.istockphoto.com/file_search. ... 8ce&page=1
hebben wij ook gedaan met ons canvas doek boven de eettafel(maar dan geen orchidee)
!
!!
.
.
.
, is de muur wat onregelmatig en had ik een paar "druppels" die ik niet zo mooi vond, maar die heb ik dus allemaal met een mini-penseeltje bijgewerkt, net zoals de banen waar de verf meekwam bij het afhalen van de tape
!
!
...)