Ik ben nu gewoon schrijvers mappen aan't maken. Ik wist niet of dat kon.

Ben nog 'n beetje aant ontdekken!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lielle schreef:ik vind het eigenlijk heel normaal om voor e-boeken te betalen, dat doe je voor gewone boeken ook. Alles wat ik nu op mijn kindle heb staan was of copyrightvrij of ik heb het gekocht. Vrijwel alles is 10/12 dollar, en dat vind ik een prima bedrag. Als ik die boeken fysiek wil kopen (als ze er al zijn) ben ik rond de 20 euro kwijt.
/add
mss dat ik er een of twee uit de dropbox heb, maar zelfs dat betwijfel ik.
Nagini schreef:Hoe houden jullie eigenlijk je e-reader overzichtelijk?
Nagini schreef:Hoe houden jullie eigenlijk je e-reader overzichtelijk?
This_is_me schreef:Geen ervaring mee Ash... Maar het zal net zo lezen als op een i-phone of ander tablet. (vermoeiend dus)
Heeft iemand van jullie de juiste E-pub boeken van Jussi Adler Olsen?? (serie Q)De boeken die hierin de bieb staan zijn leeg.... en de andere boeken die ik eerder gevonden had zijn niet goed omgezet waardoor er een foutmelding ontstaat...
slimmerik schreef:TIM ze staan nu in de inzendbox. Klopt dat er wat lege bestanden in de gewone dropbox staan. Veulen84 is alles op een rijtje aan het zetten. Zo lang moeten we even roeien met de riemen die we hebben.... Gigantisch veel werk waar ze mee bezig is...
Ash_ schreef:Iemand ervaring met boeken lezen op een ipad
SabM schreef:@Siamsmeesje, jij hebt een pocketbook IQ is deze fijn? ook met internetten?
Ben er nog steeds niet uitkan niet kiezen
Manlief begint nu over mss moet je Samsung Galaxy tab 7.0 kopen.
Maar die heeft tft scherm... dat leest minder heb ik begrepen?