Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yinka

Re: Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 20:47

Ik heb nu sinds enkele weken een account zonder creditcard lopen. Maar als ik nu iets zou willen kopen, hoe moet ik dan betalen?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 22:47

Ik geloof dan als je dan iets wil kopen, dat hij alnóg naar je pas vraagt!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 00:11

Yinka schreef:
Ik heb nu sinds enkele weken een account zonder creditcard lopen. Maar als ik nu iets zou willen kopen, hoe moet ik dan betalen?

Ja. Je kan wel zo'n tegoedkaart in de winkel kopen. Die moet je dan inwisselen door de code in te geven die erop staat, en dan kan je dat tegoed opmaken.

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:58

Oke,

Ik krijg nu als ik op 'koop album' klik :
Weet u zeker dat u "Finding my own way EP' wil kopen en downloaden?
Uw creditcard wordt gedebiteerd voor deze aankoop, en uw aankoop zal direct beginnen te downloaden.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 20:16

Hmm, vreemd. Heb je je kaart ingewisseld dmv die code?

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 11:36

Ik heb nog geen kaart aangeschaft.

Toen ik net mijn Ipod had, toen heb ik ook een poging gedaan om een account aan te maken. Maar hij pakte geen van mijn vaders creditcards.

Nu enkele weken geleden deed ik weer een poging, net toen ik mijn vader wilde roepen zag ik dat je ook geen creditcard kon aanklikken. Dat aangeklikt en kreeg vervolgens een melding dat bij de aankoop om betalingsmiddel gevraagd zou worden.

Account loopt wel gewoon goed. Ik heb vorige week gewoon een gratis programma van itunes afgehaald en kreeg daar netjes de rekening waarop stond dat het gratis was.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 11:43

Maar als er geen cc-nummer aan je account gekoppeld is, gaat dat wel voor problemen zorgen als je iets bestelt waar je wel voor moet betalen. Kan je niet nog eens proberen met die cc? Misschien lukt 't deze keer wel.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 19:10

Ik heb het ook eens geprobeerd je komt dan in het scherm waar je je creditcard gegevens in kan vullen. Je kan op die pagina ook nog steeds gewoon geen aanklikken en op het knopje code ingeven drukken om een tegoed code te gebruiken. Je account blijft het dus gewoon doen hoor.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 16:17

Ik heb geen creditcard, maar gewoon Click and buy.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 19:34

Eigenlijk gaat deze vraag over mijn iphone maar omdat hij (denk ik) ook van toepassing is op de ipod touch zet ik hem toch maar hier.

Tomtom heeft een navigatie systeem gemaakt voor iPhone, dit kan je gewoon los op je iphone zetten en dan werkt ie wel. Maar tomtom heeft er ook een car kit bij gemaakt, ik kan echter totaal geen informatie vinden over de carkit. De functies en plaatjes staan op de site van tomtom maar er staat nergens een datum of prijs bij. Weet iemand meer over de tomtom for iphone??

Er stond bijv op de ene site dat hij ook geschikt zou zijn voor ipod touch maar op de site van tomtom zel staat bijna geen informatie.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:49

Heb je al goed gelezen wat er bij de app in de apple store staat?

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 23:09

Ja, maar daar staat dus alleen: nog completer met car kit kijk op iphone.tomtom.com. Maar op die site kan ik verder niks vinden.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 23:13

Misschien even een recentie plaatsen soms antwoord de maker er wel eens op. Of even naar Apple bellen (goed op de site kijken welk nummer je precies moet hebben). Verder zou ik het niet weten.

xTralala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 10:56

Ik wil graag een ipod touch kopen, alleen nu vraag ik me af of ik hem beter in een winkel kan halen of bestellen via de apple site. :j
Wat hebben jullie gedaan?
En kan je echt overal op internet? Ook als je in de trein zit bijv? :+
Oo en wat is dat met eerste generatie en tweede generatie? :P

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 10:59

Op internet kan je (lijkt mij toch logisch) alleen waar er draadloos internet is, toch?

Ik bestel iPods nooit via de Apple site, heb 'm gewoon in de winkel gekocht. Gewoon een Apple-store zoeken in de buurt.

Edit: generaties duiden op de verschillende versies die er in de winkel zijn geweest. Winkels bieden normaal gezien de meest recente generatie aan, weet niet aan dewelke ze nu al zitten bij de Touch.

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 11:09

Een vraagje! Heb net de Ipod Classic gekocht! Maar er zit een soort wit houdertje bij voor de onderkant met een gleuf voor de plug. Wat moet ik hiermee? Hij blijft namelijk niet staan...

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 11:10

Juangi schreef:
Een vraagje! Heb net de Ipod Classic gekocht! Maar er zit een soort wit houdertje bij voor de onderkant met een gleuf voor de plug. Wat moet ik hiermee? Hij blijft namelijk niet staan...

Dat vraag ik mij dus ook af :+ Volgens mij is het iets dat je bij een dock/oplaadstation oid kan gebruiken.

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 11:13

Oh, ja! Dat zou ook kunnen!

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 11:19

Ja dat klopt :j

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 11:24

xTralala schreef:
Ik wil graag een ipod touch kopen, alleen nu vraag ik me af of ik hem beter in een winkel kan halen of bestellen via de apple site. :j
Wat hebben jullie gedaan?
En kan je echt overal op internet? Ook als je in de trein zit bijv? :+
Oo en wat is dat met eerste generatie en tweede generatie? :P

Gewoon even kopen, bij de Mediamarkt, Dixons, Apple store, It's, enzovoorts. Scheelt je namelijk weer verzendkosten ;) Overal zijn ze dezelfde prijs, hooguit heeft de Mediamarkt een aanbieding op de 1e generatie.

1e Generatie is de eerst Ipod touch
2e Generatie is de 'vernieuwde' Ipod touch

Verschil is dat de 2e generatie:

- Een speakertje
- Een zilveren randje

Dat zijn de grote verschillen.

Je kan met de ipod touch inderdaad op internet, maar dan moet je thuis (of geluk hebben dat de buren draadloos hebben ;) ) draadloos internet hebben. Op treinstation kan je wel via een KPN-Host op internet maar dat kost weer geld. Het internet zit níét in de Ipod ongebouwd, je moet dus ergens je bereik vandaan halen. Waneer je in de trein zit kan je dus niet op internet, en ik spreek uit ervaring ik heb al sinds Januari de Ipod touch en reis heel vaak met de trein maar je kan nooit op internet ;)

Hoop dat het zo duidelijk is! :)

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-09 20:26

Moderatoropmerking:
Op Bokt mag het illegaal downloaden van muziek, films en ander auteursrechtelijk beschermd materiaal niet worden besproken. Downloadprogramma's vallen daar ook onder. Daarom heb ik enkele berichten verwijderd. Graag ontopic blijven en het niet meer over dit soort programma's te hebben.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 20:32

Brrrrrrrrrrr! Bij mij wil Itunes ALWEER niet opstarten en QuickTime crasht elke keer weer!

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:30

Hoi allemaal,

Ik meld me hier ook even, omdat ik de nieuwe nano wil kopen.. Verder niks geen ervaring met Apple, maar zijn er hier ook slechte ervaringen met Apple? Wil nl nu een mp3speler die zeker 3/4 jaar mee mag gaan.. Liefst langer..

En wie heeft hem (ook) via bol.com? Is dat aan te raden met iPod dingen?

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:38

Ipod is super! Ik heb 2 jaar met mijn nano gedaan en gebruikte hem dagelijks en hij doet het nog super, ben overgestapt op een touch.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 14:15

Mijn iPod Video heeft het een paar maanden terug begeven na 3 jaren trouwe dienst, dus ze gaan wel degelijk lang mee als je er zorg voor draagt. Heb nu een nieuwe Classic en die doet 't ook perfect.

Ik zou 'm wel gewoon in een Apple Store kopen, dan kan je altijd teruggaan als er wat aan zou schelen.