Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VanHuisUit schreef:Ik ook niet hoor PSvanLot. Wilde graag mijn spaarrekening weer wat upgraden en natuurlijk die keuken = die er nu nog niet komt= maar ga echt voor meer dan alleen m'n bakstenen. Maar ... vind het wel heel fijn dat ik bakstenen heb met een fikse overwaarde en dat ik er niet tot mijn nek in zit vwb de hypotheek. Moet er niet aan denken die stress elke maand om het rond te breien (jaren wel gehad, weet hoe het voelt, wil het nooit meer).
Prairy schreef:Het slimste blijft om een opknapper te kopen, er gaan wonen en opknappen, paar jaar wachten tot de volgende high en verkopen. Als je dat een paar keer goed doet, leveren die stenen ook nog wat op.
Ik heb liever een huis van 100m2,dat is meer als zat, maar inderdaad, de meeste stukken grond groter zijn, hebben ook een groot huis erop staan.
We zijn nu dus in Frankrijk aan het kijken. Dat is ook een aparte ervaring overigensdaar koop je vaak namelijk 2 of meer woningen als je een flink stuk grond wil hebben
wat moet ik in vredesnaam met 3 huizen, 8 joekels van schuren en 3 garages?
moonsparkle schreef:Ik snap sowieso niet zo goed hoe mensen met kinderen dat doen, kleding, cadeaus, uitjes, etc ik zie zoveel gegeven worden maar ook alleen al extra eten enzo dan denk ik ik heb nou niet het idee dat ik heel veel extra overhoud zonder kinderen hoe doen anderen dat
Varekaj schreef:In het zwart bijklussen? Kan je als lasser makkelijk, werk zat