Je woont wel echt prachtig hoor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mer1980 schreef:wow en dit is alleen mei 2021? jemig wat een verslag zeg. En wat een verhaal van Kevin, die pony is knettergek hoe dan de trailer uit breken bizar verhaal. Mooie verzameling kleintjes zo![]()
Je woont wel echt prachtig hoorik wil oooooooook
xXutopiaXx schreef:masyo schreef:Wat leuk dat je zo leuk bezig bent met je paarden, hond, konijnen, katten! Een druk leven, maar wel elke dag weer een heerlijke diervolle dag! Zo begrijpelijk dat je een advertentie hebt geplaatst!
Hoe is het nu verder? Volgde je altijd, vond de updates super leuk om te lezen. Gaat het goed met Brego?En met je vriend?
Vind het altijd lastig om te vragen hoe het met dieren/relaties/etc gaat, weet niet of ik iets gemist kan hebben hierin en dus iets vervelends zou kunnen zeggen. Maar ik vond/vind je verhalen zo fijn altijd, en ben benieuwd hoe het nu met je gaat!
Aan mij mag je altijd alles vragen hoor, ben een open boek wat dat betreftWat misschien niet altijd even handig is
Maar er is wel e.e.a. veranderd nu inderdaad. En heb dit bewust nog even niet op bokt gezet, maar daar is het nu misschien wel de tijd voor. Want dat is ook de reden van deze advertentie... Met Brego gaat alles goed
Maar mijn vriend is mijn vriend niet meer
We zijn helaas sinds november uit elkaar, en sinds begin dit jaar woon ik hier alleen. Is niet wat je voor ogen hebt, als je samen een huis gaat kopen uiteraard, maar zonder in detail te treden, ben ik blij dat het gelopen is, zoals het is gelopen. Dus dat maakt wel dat ik nu wat extra werk te verrichten heb, naast mijn fulltime baan, waar gelukkig een vriendinnetje uit de buurt mij geregeld mee kan helpen. Maar ook zij is druk met school en stage, dus dat houdt ook een keer op. Vandaar dat ik hoop op iemand die het gewoon fijn vindt om lekker buiten bezig te zijn en een gezellige dagbesteding zoekt
Dan kunnen we iets voor elkaar betekenen!
Dus... vorig jaar was al duidelijk een zwaar jaar, met alle sterfgevallen enz., maar nu weten jullie dat er nog meer speelde.. en waarom mijn updates dus een béétje achterlopen![]()
Ben blij dat jullie zulke trouwe topic-volgers zijn en mij af en toe eraan herinneren vooral te letten op de hele mooie tijden en vorderingen hier op dit prachtige plekje
Achterom schreef:Ik wil wel Kevin sloffen
leonie87 schreef:Poe jeetje TS heel veel respect vor jou dat je dit alleen aan gaat! Dat is toch bijna geen doen? Helaas ook voor mij net te ver weg. Ik dacht dat je bij Chaam zat maar Zundert wordt hem niet
Heerlijk al die updates weer. Allemaal flashbacks van instaEn ook hier, meeerrrr kittenspam!
![]()
Gulpje schreef:Deze altijd genietende meelezer komt even onder haar steen vandaan om je een enorme dikke knuffel te geven, wat ontzettend verdrietig om te lezen allemaal!