Ik zal ook eens onze keuken showen, zelf gemaakt/ ontworpen/ getegeld, geinstalleerd, leidingen verlegt e.d., enkel de plafondplinten moeten nog, en de afwerking van de lichtkoof. En er moeten nog nieuwe deuren met zwarte klinken door het hele huis. En op den duur willen we ook de radiatoren nog wat mooier wegwerken
Mag ik vragen waar jullie uiteindelijk voor jullie keuken terecht gekomen zijn? Wij hebben iets soortgelijks in gedachten! Mooie blauwe kleur op de muur ook zeg, wauw.
Anoniem
Geplaatst: 13-02-19 14:14
Ikea! Apparatuur is van andere merken (samsung en whirlpool), kraan is een zwart geborstelde van grohe, aanrechtblad is van steen.
Janine1990
Geplaatst: 13-02-19 14:15
Prachtig Shanna! Maar wat is er met het kozijn dat het zo rommelig oogt?
Anoniem
Geplaatst: 13-02-19 14:15
Nice, dan gaan wij die ook maar eens beter bekijken.
Anoniem
Geplaatst: 13-02-19 14:17
Het raam bij het aanrecht? Daar staan plantjes in van mn dochtertje. Het deurkozijn heb ik onlangs grijs gemaakt, maar de vorige mensen waren niet zo strak met afplakken dus ik moet daar nog cremekleur van de ramen (met structuur ) af gaan krabben en dan de randen opnieuw bijwerken/ kitten.
Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Ik wil ook nog een zwarte zeepdispender en een afwasmiddeldispenser aan de muur hebben hangen naast de kraan, erger me nu aan die losse pompjes/ flessen.. maar dat is toch alweer ongeveer €30,- per pompje terwijl de plafondplinten nu hoogste prioriteit hebben. Dus ik heb die pompjes op mn sinterklaas-lijstje gezet haha!
We hebben ook heel erg gelet op de eenheid in de keuken, zo zitten in het U vormige gedeelte overal ladefrontjes op, maar sommigen zijn nep (zoals de vaatwasser), onder de kraan is de bovenste ook nep, daaronder zitten de afvalbakken. Sommige kastjes hebben ook een deur van ladefrontjes, en in sommige lades zitten nog extra lades (voor o.a. het bestek). Zo ziet het er toch het rustigste uit. Enkel de inbouwkastenwand heeft dus geen ladefronten maar deuren.
Neem een setje van rituals, ook chique! Op zo'n marmeren plankje...
Anoniem
Geplaatst: 13-02-19 14:52
In het toilet hebben we al een mooi pompje hangen, diezelfde wil ik eigenlijk ook in de keuken. Geeft toch wat meer eenheid en minder frutsels in huis/ op het aanrecht
Boras
Geplaatst: 13-02-19 15:39
Dat hebben jullie super mooi gecombineerd. Knap gedaan!