Tipje bij de praxis (sliedrecht weet niet of ook andere filialen) heb je een resthout bak bij de zagerij en daar kan je soms goed en niet duur restmateriaal kopen. Het werd zelfs nog voor niks op maat gezaagd ook nog was namelijk iets te lang.
Lig ook niet altijd wat soms lig er helemaal niks zal ook wel te maken hebben hoeveel er verkocht is en wat er overblijf met zagen als ze dit al laten doen. Maar nu lag er van bijna 2 cm dik ideaal voor de nis in de berging. Kan straks voorraad op staan.
Als je in het hoofdmenu zit klikken op 'Mijn aanbiedingen' de dingen waar de voetstapjes van de stappenteller bij staan heb je daarmee verdient.
Je gaat naar de Etos en pakt het product uit het schap, ze scannen dat en de etoskaart die in je app zit en dan gaat het bedrag er weer af. Niet verplicht iets erbij te kopen ofzo.
Is er ergens met zekerheid bekend dat de reset uitgesteld is? Of zijn alleen je aanbiedingen nog geldig tot ná de reset. Een kassadame zei me van de week dat er een heel nieuw spaarsysteem zou komen bij Etos, maar het fijne wist ze er ook niet van. Hoop wel dat de stappenteller blijft zoals die is, veel te leuk zo!
Daar ben ik wel vanuit gegaan gezien de aanbiedingen gelijk liepen met de reset. Kan er nergens iets over vinden. Voor mn gevoel stond het eerder ook wel ergens duidelijk en nu niet meer.
De mijne was gisteren stuk. Geluk een nieuwe besteld bij bol.com en vandaag al afgehaald bij afleverpunt. Had net een heerlijk broodje afgebakken. Ik eet soep met brood vandaag.
Ik ben lid van een airfryer groep op fb. Ik vind wel dat op heel veel groepen en websites er op veel te hoge temperaturen gebakken wordt in de airfryer. Dat het ding niet meer schoon te krijgen is en rookt als een gek... Hou de temperaturen laag.... Je kan alles bakken in het ding wat je in een gewone oven ook bakt
Ik gebruik de onze voor vlees en om broodjes af te bakken. Cakejes gaat ook goed. En ja vanalles ook ovensnacks en patat. Sites en facebookgroepen zat.
joyce_eddy
Geplaatst: 05-02-18 21:18
pageschoon.nl
Leuke actie
Alwiene
Geplaatst: 05-02-18 21:20
joyce_eddy schreef:
pageschoon.nl
Leuke actie
Vochtige page bij Kruidvat nu nog 1+1 gratis, bon is voor deze actie niet nodig dus geeft geen probleem.
Ik wil me hier ook graag melden! Woon sinds half januari op mezelf en bewaar nu sinds 1 februari de bonnen van de boodschappen zodat ik na een maand kan zien wat ik eraan uit geef. Ik werk wel met een soort weekmenu zodat ik weet wat ik nodig heb en niet teveel koop wat ik dan weer weg kan gooien.