Ik was toch nieuwsgierig. Eerst opgezocht wanneer het eerst legsel was. 31 dagen geleden. Toen Google, gemiddelde is 30 dagen. Echt super tof en ook dat je het ons laat zien. Aankomende tijd zal de rest ook wel uitkomen dan.
Lijkt me dat ze dat niet weet. Ze zullen vast niet allemaal uit komen, het zou kunnen, naar dan s t vast nog maar de vraag of ze t allemaal overleven. Zal vast ook wel afhangen van hoeveel muizen er in de omgeving te vinden zijn.
jorika1986
Geplaatst: 14-05-17 09:09
Ik hoop toch dat er een paar het redden tot uitvliegen. Wat ik zo meegekregen heb, zit er behoorlijk wat voedsel in de buurt. Papa is behoorlijk vaak langs geweest met een cadeautje voor mama.
Maakt die camera ook geluid dat ze daar zo naar kijkt? Dit is nu een 2-in-1 volgtopic geworden, en het huis, en de uilen! Dubbel zo leuk om te volgen dus!
Snorkel8
Geplaatst: 14-05-17 09:33
Gefeliciteerd!!! Wat een muizen! Daar kan ze wel even mee vooruit
Wij zijn blij met pa en alle muizen die hij vangt. Soms dan zie ik hem niet, maar heeft Yentle witte veertjes op dr hoofd en weet ik dat hij hier weer was om te jagen. Wij vinden het heel erg leuk om zo mee te kunnen volgen hoe het met de uilen en de eitjes gaat !
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-17 17:49
Ik had de camera (op afstand) en klein stukje gedraaid zodat de muizen beter zichtbaar waren. Ze is er niet bang voor, maar kijkt altijd wel even .
Die plaatjes met muizen haha Ze was wel net mooi op tijd voor moederdag inderdaad
Er is hier gisteren schijnbaar met een drone gevlogen omdat ze de tunnel aan het weghalen zijn. In het filmpje in onderstaande link is rond 40 seconden de paarden en de bomen rond ons huis te zien.. Grappig http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/121750/ ... jk-gemaakt
Gerard is bijna klaar met behangen! Ik ben bezig met de kozijnen, maar besloten dat er één zo slecht is dat ik die niet ga schilderen..
Hij zit op de plek waar we in de toekomst een schuifpui willen zetten, maar hebben we nu nog geen zin in en geld voor..
Vind t nogal meevallen met dat rotte kozijn. Groeien nog geen addenstoelen doorheen toch? Dat is bij ons t geval namelijk, maar zolang je dr niet aan komt gebeurd er niks hoor haha. We zijn aan t sparen voor nieuwe.
balance
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 14-05-17 18:03
Oei... Da's rot. Ik geef jullie groot gelijk, ik zou het ook zo laten totdat je aan de schuifpui kunt beginnen.
Oeps... das rot. Maar ik zou er toch wel een kwast langs halen (misschien niet zo zorgvuldig als de rest). Je kijkt er waarschijnlijk nog een jaar tegenaan en dan is het toch meer af als het kozijn dezelfde kleur heeft als de rest. Maar ik ben vrij hysterisch op orde en regelmaat zeg maar.