Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
EstherMe schreef:En de maanden na de jaarnota? Worden die ook gecorrigeerd ?
PowerReiner schreef:Wat fijn dat je rekening verscheurt is. Wat ik mij wel afvraag; je hebt het afgelopen jaar toch meer dan 100,- in de maand aan voorschot betaald? Wat gaan ze daar nu mee doen? Komt daar nu ook een correctie op of lukt dat niet omdat ze geen meterstanden hebben?
PowerReiner schreef:Ik weet inderdaad wel hoe een jaarafrekening werkt, maar toch bedankt voor de uitleg![]()
Waar ik meer op doelde is: ze weten dus niet wat ze afgelopen jaar verbruikt heeft gezien de meter is vervangen en onjuist was. Wordt het een geschat verbruik op basis van wat ze nu verbruikt?
Kunnen ze toch nog verhalen op een of andere manier wat ehte werkelijke verbruik was? Of laten ze de voorschotten die reeds betaald zijn leidend zijn gezien er geen werkelijke standen bekend zijn, en is TS dus al het waarschijnlijk teveel betaalde kwijt?
elenaMM77 schreef:men weet als het goed is de afwijking van de meter.. op basis daarvan zou je het al kunnen herleiden..
)
zelfs met de iPad erbij
Sammie schreef:Ik betaalde 70 euro p.m. en daarvan was zelfs nog 15 euro voor de tvaansluiting zeg maar
miezelke schreef:Wij betalen 60 euro voor 2 personen in een nieuwbouwwoning (vaatwasmachine, diepvries, wasmachine, droogkast, warmtepomp,....)