Mooi huis YankeeBoy! Welke is van jullie?
Balen Esther, hopelijk kunnen jullie een andere dag gaan kijken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
noviceh schreef:Gaaf Malih! En het stucwerk ook al bijna klaar?!![]()
.
malih schreef:collendoorn schreef:Gaat volgens mij toch echt wel snel! Haha, hoelang hebben jullie nu de sleutel?
Sinds vorige week dinsdagochtend :-D
Yankee ik zal nog even foto's maken van onze slaapkamer morgen die is namelijk al helemaal klaar
Judith_H schreef:Ruime badkamer inderdaad! Ik wilde in eerste instantie ook een bad, tot ik hoorde dat die kaal (zonder tegels en kraan), 2000 euro kostte bij de sanitairzaak waar wij heen moesten van de bouw.. Dat hebben we toch maar niet gedaan.
Nu hebben we een inloop douche van 90 x 1,05 en kunnen we een dubbele wastafel kwijt. Ook prima!
En inderdaad, het is veel schoonmaakwerk. Had het leuk gevonden voor kindjes, maar ach ze kunnen ook in zo'n flexibele wasmand van de action (doet vriendin wel eens), en wij gingen zelf vroeger ook zelden in bad..
Wat je niet hebt, kan je ook niet missen.
Mintgroen, douche in het bad zou ook echt geen optie voor mij zijn nee..
Wc boven vind ik wel echt een must inderdaad, gelukkig hoefde we daar niet extra voor te betalen, die zat er al in! Wij nemen dus nu ook een dubbele wastafel en een grote kast voor de handdoeken.
400 euro voor badkamer groter maken! Dat is echt geen geld. Als ik naga dat bij ons 1 wandje in de douche door tegelen met de tegels van de vloer al 600 euro kost...
Bij ons is het zo dat als je de douche 90x90 houd, je 15 cm loze ruimte krijgt tot aan waar de koof van de wc-pot begint.... Dat is natuurlijk lekker nutteloze ruimte, dus die hebben wij bij de douche getrokken, muurtje tot aan het plafond gemaakt en je zit ook nog beetje beschut op de wc![]()
Hahah, echt he estherme, het houd ergens eens op....
Lucifertje, weet je ongeveer je meters van je tuin? Ik ben gisteren bij een collega geweest, die heeft (na uitbouw) nog 8 meter tuin over.
Wij krijgen 15 meter tuin, zal ook 2 meter vanaf gaan voor de uitbouw. Vind het zulke grote verschillen.
Mintgroen schreef:Jullie zijn goed bezig, malih!
En voor wie denkt lang bezig te zijn.. Mijn directe buren zijn nog steeds bezig (nou ja, bezig??) En de huizen zijn in februari opgeleverd!