Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Een kleed gaat helaas niet ivm mijn huismijtallergie.
Kussens ed moeten er idd nog komen, maar ook daarmee kan ik me niet te buiten gaan helaas. Op de bank en stoelen moeten nog kussens en ik wil iets van een loper op tafelvoor wat kleur.
Gordijnen moeten iig nog vervangen worden, dit zijn de oude. Huis is evhter nog steeds geand voor verkoop dus wil geen grote bedragen eraan uitgeven. Dus daarvoor bekijken we de opties nog.
Kaarsen liggen er nog, maar ik merk dat ik het al snel te vol bouw en dat wil ik ook voorkomen. Moeilijk hoor
Zag vandaag bosjes gele tulpen staan, maar dan heb ik geen idee waar ik het dan neer moet zetten, haha.
_Noah schreef:Haha geen bestek meer in de vaatwasser dus? Zal je man leuk vinden. Je kan de randjes ook afplakken en dan op z'n kop zetten?
Ben benieuwd hoe ze zijn geworden!
Ik heb te vroeg gejuicht.. Frits..
MamaMiesje schreef:Iets anders:
Ik had gisteren bij Intratuin van die 'geurpallets' en een brandertje gekocht. Die pallets zijn wax'blaadjes' met een geurtje. Die leg je bovenin het brandertje en dan een waxinekaarsje onderin.
Het werkt als een trein; binnen no-time rook mn héle huis er naar. Binnen no-time had ik hem dus ook weer uitgeblazen, want ik vond het wel penetrant worden![]()
Ik moet dus opletten dat ik alleen zeer 'zacht' geurende pallets neem, niet té lang branden, maar het is wel ideaal na een feestje met rokers of fonduen enzo