Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 23:05

Oh bedankt voor de tip, ik moet ook nog wat zooi! Ga ik daar ook even kijken.

Zag een aantal mooie lampen voorbij komen, ik wil graag zo'n "random light" in de woonkamer, maar dan wat kleiner want m'n plafond is niet zo hoog en ik ben vrij lang.. In de hal hangt nog prima verlichting, keuken ook, slaapkamer moet ik nog wat voor hebben..

Vandaag een dagje wezen verven met de hulpploeg, moeten nog 1 muur over doen, 2 kleurtjesmuren en de kozijnen in woonkamer, slaapkamer en keuken.

Saskia wat ontzettend naar dat het met het oude huis nu zo gaat zeg :\

Vankje

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 07:27

:wave: Ik lees/kijk nog mee. Thuis heb ik wat problemen met m'n laptop, dus vaak blijft het bij even meelezen.

Wij willen de komende tijd ook echt weer actief op zoek naar meubels en lampen. Wonen nu bijna 3 maanden in het huis en hebben nog steeds ingepakte verhuisdozen staan omdat we nog niet genoeg kasten hebben := En peertjes hangen ook nog steeds op.... Hier werd gezegd dat je eraan went en dat is helaas ook zo :+

Ga ff een paar blz.'s terug lezen hier :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 07:53

Sakkia, wat een gedoe zeg!!! Ik zou in het ieder geval m'n schoonvader er echt niet meer heen sturen en laat ze de volgende 'communicatie' maar lekker via de makelaar lopen!! Wat een idioten zeg!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 08:35

Ja dat doen we ook hoor. Die had gisteren trouwens ook nog weer gebeld, geen idee waarom Arjan had het gesprek gemist en niet terug gebeld.
Laat ik het er op houden dat er helemaal niks goed was en wij zooooo aardig leken maar ze zich daar heel erg in vergist hebben :n
Nou ja er is niks mis met het huis, die lekkage wisten we echt niks van en de rest is zeuren en hadden ze kunnen zien als ze zelf beter gekeken hadden toen ze kwamen kijken.......
Dus dat is gewoon jammer maar helaas, de lekkage proberen we wel samen uit te komen, maar de rest is gewoon gezeur.

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 08:50

Wat ontzettend vervelend Sakkia.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 09:41

sakkia, wat een ontzettend vervelende situatie!! Je moet er uiteraard schijt aaan hebben, maar ik zou het ook echt niet leuk vinden. Wij waren afgelopen week nog even bij de nieuwe bewoners van ons oude huis. Vond het juist zo leuk te horen dat ze niet zo heel veel hoefde te doen, omdat het er prima uitzag.
Aangezien ik weer eens veel te laat was met iets regelen.... (doorsturen van de post/adreswijzigingen), is het wel heel fijn als je er van op aan kunt dat zij de post voor je bewaren en je het af en toe op kunt komen halen. :P
Hoop echt dat jullie gauw van dat gezeur af zijn!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 09:58

Post sturen ze wel netjes door trouwens :j Maar het meeste komt allemaal bij ons aan al, dus dat komt wel goed :j
En het is heel vervelend dat ze over dingen zeuren en ons allerlei verwijten maken terwijl er niks aan de hand is en ze zelf ook beter onderzoek hadden moeten doen.
Wij zijn echt over alles eerlijk geweest en dat was allemaal geen probleem toen. Beetje jammer..........

Ik heb trouwens wel weer een kaartje gekregen van Enexis dat ik meterstanden door moet geven van het nieuwe huis, maar dat hebben we al gedaan met de sleuteloverdracht. Moet ik dus vanmiddag ook even regelen......... krijg ze steeds niet te pakken namelijk......

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 10:13

Je hebt van die mensen.... Beetje jammer dat dat net je kopers zijn...
Wel fijn dat ze de post wel doorsturen!

Heerlijk he, van dat soort bedrijven :P Misschien dat je anders een mailtje kunt sturen dat je ze niet te pakken krijgt en of ze jou terug willen bellen!?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 10:31

Ja wilde ik dus vanmorgen op het werk doen maar ik ben dat papiertje vergeten dus dat moet vanmiddag even thuis............

Ja gelukkig had ik al vrij snel door hoe ze waren, makelaar ook trouwens die zei ook dat we er niet te veel op in moesten gaan. Als we echt problemen (die geen problemen zijn in onze ogen afgezien van de lekkage) gaan oplossen verzinnen ze daarna wel weer iets nieuws ;)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 10:44

Pffff niet leuk Sas :n

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 11:10

Balen Sas!

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 11:10

Wat een vervelende kopers zeg :(
Wel fijn dat de katten het nu goed doen!

Wij hebben gisteren btw vrij laminaat gekocht bij de Praxis. Ben er echt helemaal blij mee!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 11:16

Ja Jack en Beau doen het super leuk :j Beau gedraagt zich nog wel wat truttig, achter elkaar aan rennen prima, maar ze wil niet aangeraakt worden :+
en ze heeft een ochtendhumeur want in de ochtend is het nog steeds blazen en grommen en 's avonds heeft ze nergens last van :')

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:40

Dag dames! Alweer klaar voor een lekker klusweekend? Ik ben vandaag rondje met mn moeders auto geweest. Mijn gordijnen/rails opgehaald, bij de blokker een luxe messenset en een wasrek die in de aanbieding waren gekocht, nog ff naar de bouwmarkt geweest én heb een nieuwe televisie gekocht en een combimagnetron bij de mediamarkt(Met de kortingsactie waarbij je de BTW niet betaald). Daarna nog geklust. Woonkamer is voor de helft geschilderd en weer wat deuren in de verf gezet en mijn rode muur is klaar :D .

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:50

Wij gaan toch maar voor nieuwe raambekleding in de woonkamer. Iemand nog een goede tip voor paneelgordijnen behalve de Ikea en de Hema :-)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:57

Hema kom ik nooit meer. Dat is mijn enige tip :')

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 21:16

Ik dus ook niet, de gordijnen die vervangen worden zijn van de Hema. We kregen ze bijna gratis door alle korting die ze moesten geven om fouten goed te maken :')

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 21:19

Ik heb zelf mijn gordijnen bij de kwantum gehaald. Mijn moeder zweert erbij en ik heb ze net opgehaald en zien er erg mooi uit. Ben benieuwd als ik ze kan gaan hangen.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 21:44

Klusdames, ik heb een vraagje. Weet iemand wat het goedkoopste vinyl/zeil/vloerspul kost en in welke winkel? Gamma ben ik vanavond geweest en die had het niet, ga daar morgen laminaat halen, maar het is even afhankelijk vd prijs of ik de slaapkamer laminaat of vinyl/zeil doe.. Dus iemand die het weet hier? O:)

Gordijnen zou ik niet weten, daar moet ik ook nog achteraan :')

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 21:50

Ik ga mijn laminaat bij ikea halen. Die ik uitgekozen heb kost 6,- per m2. Natuurlijk ook nog ondervloer erbij. Schijnt prima laminaat te zijn, scheelt behoorlijk met andere bouwmarkten e.d. Het is niet dat het bij mij 20 jaar mee hoeft te gaan omdat ik nu een huurappartementje heb voordat ik ooit kan gaan kopen. Maar voor slaapkamr e.d. lijkt het me toch minder erg dat het wat goedkoper is?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 21:52

IKEA Delft is enorm goedkoop met zijn laminaat... Volgens horen zeggen goedkoper dan de andere IKEA's, maar zie dat jij in het hoge Noorden woont... Bij de Kwantum zie ik ook vaak goedkoop vloerspul.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 21:53

Hoe kan het dat IKEA Delft goedkoper is in het laminaat? Lijkt me dat ze toch gewoon standaard prijzen hebben?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 21:59

Geen idee... Hoor dat van heinde en verre mensen naar Delft toekomen speciaal voor het laminaat :+
Naar mijn weten 3.95 per m2 voor de span, tundra is geloof ik 6 ipv 9 euro bij andere vestigingen.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 22:02

Kwantum en leen bakker hebben veel keuze in vinyl.

Marley ik weet ook niet, wil ook paneelgordijnen maar eigenlijk niet die van Ikea die iedereen hier in de buurt heeft. Maar ze moeten wel betaalbaar zijn. Met google kwam ik wel op een paar sites toen maar allemaal een stuk duurder.

Ik heb nu mooi laminaat van de Praxis. Van 20e per m2 voor 16e per m2. Scheelde toch bijna 200 euro op onze vloer. En we moeten wel iets degelijks hebben ivm kind, kat en per 17 oktober een puppy :D

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 22:03

Kwantum, wat een goeie tip, dankjewel! _O_ Super leuk zeil voor 18 euro de meter. Dat wordt 'm voor de keuken en de slaapkamer dus.
Laminaat had ik al uitgezocht bij gamma, heb een kortingspas van 10% via de woningbouw, en ze hebben t/m zondag een aanbieding voor mooi grijs laminaat voor 7,99/m2, ik wil heel graag grijs namelijk :P Jij hebt de IKEA Tundra dan, Chantal? Die is ook mooi, voor een niet-grijze! :P