Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
. Maar met dit stukje van de inrichting ben ik voor de rest best tevreden. Ik vind die planken ook zo leuk. Toen we in dit huis kwamen wonen hebben we na een paar weken deze spullen bij elkaar uit gezocht en op het kleed staat ook deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10065958/#/00104291 salon tafel erbij. Dat maakt het wel dat het allemaal een beetje bij elkaar past. Overigens, aangezien ik pas net ben afgestudeerd en nog geen baan heb, is er nog niet de kans geweest om allemaal mooie spulletjes te kopen. Het plan is om, als ik een leuke baan heb gevonden, rustig rond te gaan kijken naar een huisje en daar wel eens te gaan kijken hoe en wat
.
(maar ik laat binnenkort daar wel een foto van zien).

en dat behang
helemaal geweldig!
en nog een lief vaasje en gaaf windlicht. Morgen maak ik foto's!
)
(ze waren helaas ook niet heel goedkoop)

en anders met housewarming/verjaardag/kerst kadobonnen regelen en het daar op gooien hihi
) Ze hadden maar 2 sets, dus de kans dat die er volgende week nog zijn, is niet groot ben ik bang

. Een scheepmakerskroonduif, maar dat maakt niet uit
. Ben nog steeds erg blij met die foto. Veel mensen denken ook dat ik hem niet zelf heb gemaakt haha.
.

Vind het idee wel heel gaaf! 
Ik had mazzel, want van 1 van de drie was er nog maar 1. Ik snap eerlijk gezegd niet dat sommige mensen er maar 1 of 2 nemen (ervanuitgaande dat er gelijk geleverd was) Kentaro schreef:ditano, ons streven is om er eind augustus in te gaan!
mootje, zijn dat foto's van bij jou thuis?? Vind die 3 dingen bij elkaar super leuk!! Waren dat die boeddha's die uitverkocht waren??
niene, ik zie er ook zó tegenop!! Denk dat bij ons de meeste tijd in het verhuizen gaat zitten...![]()
kgambler, vind de roomdivider een super leuk idee, maar die van de foto vind ik persoonlijk meer een stelling en minder mooi voor in huisVind het idee wel heel gaaf!
. De kast staat tegen de muur aan en het is ook niet mijn favoriete meubel uit het huis. Maar ik denk dat ik er op zo'n manier nog wel iets leuks van kan maken. Ik vind het namelijk wel leuk dat er een aantal dingen wel te zien zijn in de kast. Alleen alle planken open geeft al snel een rommelige indruk....