Jorinda__ schreef:Hoe werkt zo'n jailbreak? Ik kan nergens een duidelijke uitleg vinden.Of zoek ik gewoon niet goed genoeg?
Een jailbreak voor welk toestel?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FlyAway schreef:Ok, ik wil gaan veranderen van abonnement en om te kijken welk abonnement ik nodig heb, wilde ik dus inzicht hebben in mijn dataverbruik. Ik zit bij t-mobile en nu blijkt dat voor mijn abonnement (i-150 met onbeperkt internet) geen mogelijkheden zijn dit via T-mobile te zien. Dus werd mij geadviseerd een app op de iPhone te zetten. Dat heb ik gedaan, data usage. Hierin wordt onderscheid gemaakt tussen WiFi en datagebruik via het mobiele netwerk.
Hier komt het probleem; ik zit dus thuis, op de Wifi en terwijl ik thuis zit, heb ik gewoon ook datagebruik via het mobiele netwerk. Vandaag "al" 0,22mb. Ik weet het, het is niet veel, en zal voor een hele dag misschien maximaal op 1 mb uitkomen, maar ik snap het gewoon niet. Wie weet wat dit kan veroorzaken en belangrijker nog, wat zou ik er aan kunnen doen?
Edit: het is een iPhone 4S
Saskiaatje schreef:FlyAway schreef:Ok, ik wil gaan veranderen van abonnement en om te kijken welk abonnement ik nodig heb, wilde ik dus inzicht hebben in mijn dataverbruik. Ik zit bij t-mobile en nu blijkt dat voor mijn abonnement (i-150 met onbeperkt internet) geen mogelijkheden zijn dit via T-mobile te zien. Dus werd mij geadviseerd een app op de iPhone te zetten. Dat heb ik gedaan, data usage. Hierin wordt onderscheid gemaakt tussen WiFi en datagebruik via het mobiele netwerk.
Hier komt het probleem; ik zit dus thuis, op de Wifi en terwijl ik thuis zit, heb ik gewoon ook datagebruik via het mobiele netwerk. Vandaag "al" 0,22mb. Ik weet het, het is niet veel, en zal voor een hele dag misschien maximaal op 1 mb uitkomen, maar ik snap het gewoon niet. Wie weet wat dit kan veroorzaken en belangrijker nog, wat zou ik er aan kunnen doen?
Edit: het is een iPhone 4S
Het kan inderdaad zo zijn dat je wifi-verbinding soms even wegvalt (als je je telefoon net unlocked en direct internet gebruikt, dan moet 'ie het wifi-signaal nog vinden) en dan pakt 'ie automatisch je mobiele netwerk.
Als je echt alleen wifi wilt gebruiken kun je het best je mobiele netwerk uitzetten als je thuis bent, dan kan je iPhone ook niet zelf overschakelen naar je netwerk.