wel wat minder extreem dan!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:CONIMEX 'ONTVANG UW GELD TERUG!'
Deze voorwaarden zijn van toepassing op de actie 'Conimex, geld terug actie' hierna te noemen: ?actie?, die wordt georganiseerd door Unilever Nederland BV, gevestigd te Rotterdam aan de Nassaukade 5, hierna te noemen: 'Unilever'.
Ontvang uw geld terug!
1. Koop een fles Conimex vloeibaar voor wokken en onderstreep de aankoop op de kassabon.
2. Stuur de kassabon met daarop uw naam/adres en rekeningnummer in een gesloten envelop (postzegel niet nodig) naar:
Conimex 'probeer nu gratis' actie
Antwoordnummer 1185
6200 VB Maastricht
3. U krijgt het volledige aankoopbedrag teruggestort op uw rekening
Voorwaarden:
1. Deze actie loopt t/m 30 april 2012.
2. Inzendingen na 30 april 2012 worden niet in behandeling genomen.
3. Max. 1 inzending per adres / rekeningnummer.
4. De actie is alleen geldig in Nederland.
5. U krijgt binnen 4 weken het bedrag op uw rekening gestort.
6. Unilever behoudt zich het recht voor om de actie, naar eigen goeddunken en zonder voorafgaande kennisgeving, te beëindigen, te onderbreken of te wijzigen en/of de hoogte van de teruggave te wijzigen indien
de omstandigheden dit vereisen.
7. Deze voorwaarden kunnen te allen tijde door Unilever aangepast worden.
Magrathea schreef:Oh ik had net oral b ingeslagen.. Ik kan niet voort met goedkope tandpasta, dan ploppen de gaatjes zo in mijn tandenEn oral B pro sensitive helpt ook tegen dat ik niet tegen koud water kan enzo
Zo vandaag nog eventjes goed opgelet.. Bij de etos zijn de Ob tampons in de aanbiedingen, dus ik dacht 'Goh die haal ik dan wel even'. Maar het huismerk van de etos is nog steeds goedkoper..!
Alwiene schreef:Mri schreef:voor de bespaarders onder ons:
Bij de kruidvat nu een actie met Oral B, als je het bonnetje + coupon naar OralB stuurt dan krijg je het aankoop bedrag terug (max 1 tandpasta product en 1 handtandenborstel per gezin/adres)
Actie is ook voor de duo verpakkingen tandpasta!! toch weer 6-8 euro die je "even" kan besparen
Edit: en nu natuurlijk ook de swiffer dusterkit acties![]()
gehele aankoop bedrag terug (aanmelden via de website, met de code aan debinnekant van de doos)
Bedankt voor de tip! Mijn vriendin heeft altijd oral b dus een duo pak gratis is zeer welkom, ben het vanmiddag meteen gaan halen en ook tandenborstels! Super!
inge81 schreef:net naar extreme couponning zitten kijken op TLC, jammer dat dat in Nederland niet kan..
€ 1000,- boodschappen doen, kost wel ff een uurtje aan de kassa, maar dan alles meenemen voor € 10,-
tja daar zou ik ook bonnetjes voor gaan zitten knippen