Bezuinigen op boodschappen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MMIDV

Re: Bezuinigen op boodschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 23:12

hihi ik zou ook wel bonnetjes knippen hoor :j
wel wat minder extreem dan!

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 23:18

Jaah op tlc, en moet je zien wat een voorraadkasten die lui
hebben.
Ik zou me overigens doodschamen aan de kassa.

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 23:26

dat wel ja, 1 karretje was ook wel goed geweest :')

zat me vooral af te vragen wat een mens met 194 doosjes asperine moet of met 93 zakken croutons :oo

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 23:29

Dat is meer verzamelwoede dan boodschappen doen

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 23:32

Die van oral b is een goede!
Moet nog tandpasta halen, en heb helaas de laatste tijd last van gevoelige tanden. En die tandpasta daarvoor is nou niet echt bezuinigend voor de boodschappen. :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 23:37

Een paar weken terug was er een mevrouw bij e.c. die haar voorraad had opengesteld voor iedereen van hun kerk. Dat vond ik wel een mooi gebaar!

Als ik zie hoeveel tijd sommigen erin steken (door oudpapier heen, knippen en opbergen en 12 uur in de winkel struinen) vraag ik mij idd af of het bij sommigen niet enorm is doorgeslagen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 23:38

Dat van swiffer, is dat bij iedere winkel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 23:39

Dat programma heb ik nog nooit gezien! Op welke zender komt het en wanneer?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 23:40

Vonneke, vrijdag 9 uur op TLC :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 23:45

Ok, wat een onhandige tijd hihi. Zal het terug te kijken zijn?

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 23:46

:o oke ik beken, ben gaan googlen :')

maar de nieuwe fles van conimex (zag m toevallig vandaag in de Jumbo inderdaad staan in t koelschap) kan je een keer gratis proberen :D

Citaat:
CONIMEX 'ONTVANG UW GELD TERUG!'

Deze voorwaarden zijn van toepassing op de actie 'Conimex, geld terug actie' hierna te noemen: ?actie?, die wordt georganiseerd door Unilever Nederland BV, gevestigd te Rotterdam aan de Nassaukade 5, hierna te noemen: 'Unilever'.

Ontvang uw geld terug!

1. Koop een fles Conimex vloeibaar voor wokken en onderstreep de aankoop op de kassabon.
2. Stuur de kassabon met daarop uw naam/adres en rekeningnummer in een gesloten envelop (postzegel niet nodig) naar:

Conimex 'probeer nu gratis' actie
Antwoordnummer 1185
6200 VB Maastricht

3. U krijgt het volledige aankoopbedrag teruggestort op uw rekening

Voorwaarden:

1. Deze actie loopt t/m 30 april 2012.
2. Inzendingen na 30 april 2012 worden niet in behandeling genomen.
3. Max. 1 inzending per adres / rekeningnummer.
4. De actie is alleen geldig in Nederland.
5. U krijgt binnen 4 weken het bedrag op uw rekening gestort.
6. Unilever behoudt zich het recht voor om de actie, naar eigen goeddunken en zonder voorafgaande kennisgeving, te beëindigen, te onderbreken of te wijzigen en/of de hoogte van de teruggave te wijzigen indien
de omstandigheden dit vereisen.
7. Deze voorwaarden kunnen te allen tijde door Unilever aangepast worden.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 23:48

Ja, volgens mij gewoon via de site van tlc, of ala je digitale televisie hebt via 'uitzending gemist' .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 23:54

Ik zal eens kijken morgen :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-12 23:55

vonneke schreef:
Dat van swiffer, is dat bij iedere winkel?

Wat bedoel je? Ik heb zo'n hand stoffer setje gekocht voor vijf euro, was geen aanbieding ofzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 23:57

Ik heb voor deze maand weer bezuinigd op luiers voor de baby's.

Op mijn kaartje van de kruidvat zat de actie 50% korting op een pak luiers. Die heb ik 2 meegenomen. En het was 3 halen 2 betalen dus die ook 3 meegenomen. Liep er charmant bij met 5 pakken luiers.
Heb nu 200 luiers. Kan de tweeling weer een maand vooruit hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 23:58

Ik dacht dat er een geld terug actie was van swiffer? Verkeerd gelezen denk ik.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 23:59

Was van de oral B en de conimex. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 00:01

Magrathea schreef:
Oh ik had net oral b ingeslagen.. Ik kan niet voort met goedkope tandpasta, dan ploppen de gaatjes zo in mijn tanden :+ En oral B pro sensitive helpt ook tegen dat ik niet tegen koud water kan enzo :)

Zo vandaag nog eventjes goed opgelet.. Bij de etos zijn de Ob tampons in de aanbiedingen, dus ik dacht 'Goh die haal ik dan wel even'. Maar het huismerk van de etos is nog steeds goedkoper..! :')

Ik kan niet tegen tampons van de etos. :\ haal ze dus altijd in de bonus bij de ah, 3 pakjes voor 5.. haha.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 00:03

Wie gek is op geld terug acties moet eens kijken op gratis.punt.nl daar staan er altijd een heleboel :j

Extreem couponing heb ik wel eens stukjes online gezien, ik wordt daar zó jaloers van! Ik zou echt willen dat dat hier ook kon, want dan zou ik heel wat gratis krijgen. Heb wel ooit voor 1000 euro aan boodschappenbonnen verdient met een actie van de Jumbo, maar zoiets gebeurt je ook niet vaak :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 00:11

Alwiene schreef:
Mri schreef:
voor de bespaarders onder ons:
Bij de kruidvat nu een actie met Oral B, als je het bonnetje + coupon naar OralB stuurt dan krijg je het aankoop bedrag terug (max 1 tandpasta product en 1 handtandenborstel per gezin/adres)

Actie is ook voor de duo verpakkingen tandpasta!! toch weer 6-8 euro die je "even" kan besparen

Edit: en nu natuurlijk ook de swiffer dusterkit acties :)
gehele aankoop bedrag terug (aanmelden via de website, met de code aan debinnekant van de doos)

Bedankt voor de tip! Mijn vriendin heeft altijd oral b dus een duo pak gratis is zeer welkom, ben het vanmiddag meteen gaan halen en ook tandenborstels! Super!

Ook over de swiffer duster actie dus. Dacht het al ergens gelezen te hebben

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 11:50

zo, net weer boodschappen gedaan. We kopen steeds minder merk ik, dat vind ik wel gunstig!
Bij de Jumbo hebben ze nog steeds het "eko"brood in de aanbieding, voor 50% korting. Dus we hebben 5 hele broden gekocht voor E5,-, we hadden dus E5,- bespaard op het brood.
Zijn hele lekkere broden (mais, donker, zonnebloempit enz) en we gooien ze gewoon in de vriezer.
Verder wat minder lekkers gekocht, altijd gunstig natuurlijk. Bij de Lidl/Aldi pizza's gekocht, een vega en gewone, totaal 5 pizza's dus voor veel langer dan komende week.
In totaal waren we E55 kwijt, hebben voor langer dan een week hondenvlees opgehaald omdat we voorlopig ook genoeg brood hebben, hoeven we dus volgend weekend niet langs de Jumbo.
Bij de Aldi hadden ze kip siam / kip tandoori pakken voor E1,35 ofzo geloof ik, dat eet ik regelmatig bij mijn vriendin op maandagavond dus daar heb ik ook twee van meegenomen.
Voor de mensen die dat lekker vinden dus wel een tip om het nu daar te halen.
Ik was wel weer tevreden :)

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 11:51

Ik had gisteren bij de Kruidvat 6 oderex deorollers voor 2,75. :j Normaal betaal je 2,50 per deo. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 11:53

inge81 schreef:
net naar extreme couponning zitten kijken op TLC, jammer dat dat in Nederland niet kan..

€ 1000,- boodschappen doen, kost wel ff een uurtje aan de kassa, maar dan alles meenemen voor € 10,-
tja daar zou ik ook bonnetjes voor gaan zitten knippen :D

Oo dat heb ik ook eens gezien, heel bizar! Maar zou je dan niet heel veel dingen kopen die je helemaal niet nodig bent?

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 12:01

al zou dat wel zo zijn, dan pas je je daar wel weer op aan natuurlijk, bespaart hoe dan ook geld.

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 12:07

hier ook bespaard op de luiers. 2 + 1 gratis bij kruidvat. meteen maar 6 pakken mee genomen dus we kunnen weer vooruit.
gelukkig doet kleine meid het super op de kruidvatluiers. scheelt op zich al een hoop op die van pampers :j
in de maat van mijn kleine scheelt het echt bijna de helft. pamper luier per stuk gemiddeld 0,26 cent tegenover kruidvatluier van 15 cent. nu door de aanbieding 11 cent.

hetzelfde met voeding. heb van het consultatiebureau advies gekregen om gewoon kruidvat eigen merk poeder te nemen. bijna precies hetzelfde als de duurdere nutricia. er bestaat in nederland geen slechte babyvoeding en bij een merk betaal je voornamelijk voor de verpakking en reclame. scheelde me wel ruim 4,5 euro per pak. en dat elke week tikt wel aan.
Laatst bijgewerkt door Tieme op 25-02-12 12:17, in het totaal 2 keer bewerkt