Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
debsoleino schreef:Ik heb het nogmaals geprobeerd maar wit met roze erover heen dan zie je het wit niet meer!
debsoleino schreef:SimoneDV schreef:
Ik heb het nogmaals geprobeerd maar wit met roze erover heen dan zie je het wit niet meer!
debsoleino schreef:Hij crackled wel alleen dat wit is niet meer te zien. Dat word meer licht roze. Misschien als ik er minder roze op smeer dat het dan beter is.
xSCWx schreef:Ik ben vanmiddag ook weer bij de action geweest, en elke keer dan neem ik toch weer meer mee naar buiten dan de bedoeling is
Heb vandaag ook de zilver met paarse crackle nagellak gehaald, wat is die gaaf zeg! Ik ga van de week zeker meer kleurtjes halen
_Lisanne schreef:xSCWx schreef:Ik ben vanmiddag ook weer bij de action geweest, en elke keer dan neem ik toch weer meer mee naar buiten dan de bedoeling is
Heb vandaag ook de zilver met paarse crackle nagellak gehaald, wat is die gaaf zeg! Ik ga van de week zeker meer kleurtjes halen
Ik heb die ook net gehaald, ben benieuwd!
xSCWx schreef:Hebben jullie ook foto's van de kleuren? Ik heb vanmiddag echt lang zitten piekeren voor het crackle schap van de Action, omdat ik van alle kleurtjes in mijn hoofd ging "kijken" hoe ze zouden wordenUiteindelijk heb ik maar gewoon een kleur gepakt