Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Naath86 schreef:Ja klopt dat ben ik! Zal proberen morgenavond even foto's te plaatsen!!
Boven schiet het ook wel heel hard op!! Het lijkt er een beetje op dat we de laatste loodjes aan het doen zijn.. Ik kan de planning nu ook niet zo goed meer plannen zeg maar.. Mijn vader vroeg vanavond of die zaterdag nog moest helpen omdat ie anders wat anders had, maar ik weet gewoon nog niet wat we zaterdag gaan doen!! Ik hoop dat al het schilderwerk klaar is en dat we dan zaterdag laminaat kunnen leggen, maar dat lijkt al zo snel om te gaan doen.. Dus ik laat het geloof ik allemaal maar op me af komen!!
pullaar schreef:De muren bij ons in de woonkamer zijn gebroken wit geschilderd en de accentmuur in taupe.
De vloer is eiken parket, en is super makkelijk in onderhoud, ik zou niets anders meer willen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HQ67ROTK.jpg
De vouwgordijntjes zijn met een fijn verticaal streepje maar dit is niet zo duidelijk op de foto,
de gordijnen zijn in licht beige/taupe , 100% linnen.
parouscha schreef:Naath86 schreef:Ja klopt dat ben ik! Zal proberen morgenavond even foto's te plaatsen!!
Boven schiet het ook wel heel hard op!! Het lijkt er een beetje op dat we de laatste loodjes aan het doen zijn.. Ik kan de planning nu ook niet zo goed meer plannen zeg maar.. Mijn vader vroeg vanavond of die zaterdag nog moest helpen omdat ie anders wat anders had, maar ik weet gewoon nog niet wat we zaterdag gaan doen!! Ik hoop dat al het schilderwerk klaar is en dat we dan zaterdag laminaat kunnen leggen, maar dat lijkt al zo snel om te gaan doen.. Dus ik laat het geloof ik allemaal maar op me af komen!!
Heerlijk toch, dat de planning zo vlot gaat!
Ben benieuwd naar de foto's morgen!
Naath86 schreef:Wij hebben het parket ook doorlaten leggen in de gang, vind ik juist wel heel mooi. En dan moeten we ons maar aanleren dat we natte schoenen in de bijkeuken uit moeten doen.. Keuken lijkt me idd wel onhandig met koken en afwassen enzo..
marquez1 schreef:De ikea heeft gewoon het verkeerde blad geleverd!!!!!! Ik heb het goed op de tekening staan.
marquez1 schreef:daar ben ik ook bang voor naat. Maargoed ik heb de aankoopbon, tekening en bon van levering, dus ja morgen maar eens een hartig woordje met die mensen spreken