Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hij zit bij de helikopters, onderhoud en montage en weet ik veel wat. Jouwes wel??
In z'n vorige functie is hij 'm net misgelopen, hij was toen sergeant bij de Verbindingsdienst, werken met radiosystemen enzo. Nu is hij sergeant, maar dan zonder manschappen, hij zit nu tot juni 2013 op de School Verbindingsdienst in Ede, dus minimale kans op uitzending. Voor deze functie heeft hij ook echt gekozen omdat het aantal oefeningen minimaal is, hij lekker dichterbij zit en hij zich echt kan gaan ontplooien op ICT gebied. Kans is aanzienlijk dat hij na 2013 stopt bij Defensie en met ICT-kennis en papieren kan hij dan hopelijk goed in de burgerwereld terecht
) dus redelijk veilig

Ik lees al een tijdje mee en vind jullie verhalen ontzettend herkenbaar.
)
pmarena schreef:Ik neem aan dat je er geen dicht plafond van kunt / wilt maken , waardoor je een doorlopende bovenverdieping met meer ruimte krijgt dan alleen die ene slaapkamer...?
en ik kan me dit huis niet voorstellen zonder. 

Hopelijk vind je op korte termijn iets moois wat helemaal jullie smaak is! Kaka schreef:Wij hebben één hele grote slaapkamer op de vide en op de tweede vide (we hebben er twee schuin boven elkaar) zou ook nog een klein slaapkamertje kunnen, maar daar kun je alleen komen met een vliso-achtig trapje).
Een nieuw huis hoeft geen gat in het plafond te hebben, maar we zoeken wel iets waarbij we meteen het wauw gevoel hebben en dat hebben we niet bij standaard huizen. Ik mis daarbij vooral dat gevoel van ruimte.
Oostvoorne is wel een eind weg, anders was ik graag naar het huis wat jij te koop hebt komen kijken

.
.
en wat nu?