Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik woon in een grote stad (Rotterdam) en heb er geen problemen mee. Juist omdat er ook veel wifi verbindingen zijn
Daarom ook dat ik zei 'in enkele is het nu wel wat minder erg'.

Is er trouwens al bekend wie de 4GS gaat verkopen? Dat kunnen ze dan al helemaal niet aan lijkt mij.
echt nergens last van, zelfs in de metro in Rotterdam zit ik vrolijk te internetten..
) een link geplaatst naar een tutorial hoe je van iTunes nummers ringtones voor je iPhone kan maken. Dan selecteer je het gedeelte van het nummer, zet dan in een andere format en dan zo verder. Maar die link kan ik dus mooi niet meer vinden
Heeft één van jullie een idee?
Wil echt niets anders meer. Enige wat eventueel fijn zou zijn is een langere batterijduur, maar dat is dan ook het enige.
Nueve schreef:Ja maar als je op veel plekken wifi hebt, hoef je toch niet per se een abo met internet.
Ik heb ook zonder, zag het nut er niet zo van in, vind het niet echt een ramp als ik eens niet op internet kan. En mocht en zijn dat ik bij de Mac zit of iets en we willen spontaan weten wanneer iets was, hebben ze daar gewoon wifi
Plus ik doordeweeks in Belgie zit, dan heb ik toch niks aan dat internet erbij.. Zack schreef:bluetooth is idd begrensd door apple anoying!
Ik heb niet zo'n giga verslaving dat ik continu op internet moet, schiet niet eens op hier in het buitenland en als ik ergens ben waar ik uberhaubt tijd heb om op internet te gaan, moet of wil maar geen laptop/computer in de buurt hangt daar altijd wel een netwerkje (uni, kroeg, Mac,familie/vrienden). Zou voor mij dus geldverspilling zijn om dan ook nog i-net erbij te kiezen, maar daarom heb ik wel voor een telefoon gekozen dat wifi ondersteund