iphone bokkers, waarom wel/waarom niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: iphone bokkers, waarom wel/waarom niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 09:42

Tja, ik weet ook niet precies hoe en wat maar er verschijnen al maandenlang berichten over. Vooral in de grote steden schijnt het een probleem te zijn, in enkele is het nu wel wat minder erg. Maar ja, aangezien ik volgend jaar ga studeren en dus wel vaak in een wat grotere stad zal vertoeven dan nu, vraag ik me af of het slim is om naar T-Mobile te gaan..

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 09:55

Zie mijn eerdere bericht :) Ik woon in een grote stad (Rotterdam) en heb er geen problemen mee. Juist omdat er ook veel wifi verbindingen zijn :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 10:09

Ja ik had het gelezen! :) Daarom ook dat ik zei 'in enkele is het nu wel wat minder erg'.
Bedoel je met WiFi trouwens bijv. je eigen draadloze internet thuis, of ook in het openbaar? Bijvoorbeeld bij cafétjes e.d.?

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 10:11

openbaar, bijna overal heb je in kroegen, scholen etc. een netwerk waar je gebruik van kan maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 10:12

Okee dat is wel handig! Hier zie je dat minder namelijk haha. Alleen bij de Mac heb ik het gezien.

Zou je dan aanraden om wel of geen internet bij je abo te doen?

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 10:41

Gewoon een iphone abbo nemen van t-mobile, zonder i-net is je iphone niet leuk :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 11:29

Nueve, dan heb je volgens mij zeer veel geluk. Ik hoor op verschillende site's dat het netwerk rondom Rotterdam en omstreken echt een groot drama is.

Over die uitbreiding gesproken, dat roepen ze al maanden. Neem bijvoorbeeld de matsen in Nunspeet, daar hebben ze er 4 'extra' neergezet, terwijl 3 ervan al zeker drie maanden in de storing staan. Ja, dán heb je vrij weinig aan de uitbreiding. Amersfoort Vathorst zelfde verhaal, en ga zo maar door. TMobile kan de vraag ernaar nu al niet eens voorbrengen, en toch blijven ze doorgaan met verkoop van abbonomenten. Het is gewoon te idioot voor woorden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 11:30

Ja maar als je op veel plekken wifi hebt, hoef je toch niet per se een abo met internet. :+

Hmm, is idd niet errug handig van T! :x Is er trouwens al bekend wie de 4GS gaat verkopen? Dat kunnen ze dan al helemaal niet aan lijkt mij. :=

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 11:41

TMobile heeft de rechten daarvoor, die mag als enige de iPhone officeel aanbieden hoorde ik. Wel raar van bij T for Telecom hebben ze een hele rij iPhone's waar je gewoon een abbo naar keuze op kan zetten, maar dit kost natuurlijk wel wat meer duiten. En als ik jou was zou ik me niet blindstaren op die Wi-Fi, die is écht niet zo goed als je denkt. Mijn 'vriend' heeft iPhone, die heeft ongeveer 7 vd 10 keer al geen normaal internet met gewoon 3G ondersteuning, laat staan wat voor drama die Wi-Fi zou zijn.

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 11:42

Ik heb zeker geluk dan :+ echt nergens last van, zelfs in de metro in Rotterdam zit ik vrolijk te internetten..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 11:48

Even een vraagje, ik heb al gezocht maar ik kan het nergens meer vinden. In dit topic is in het begin (vroegâh :P ) een link geplaatst naar een tutorial hoe je van iTunes nummers ringtones voor je iPhone kan maken. Dan selecteer je het gedeelte van het nummer, zet dan in een andere format en dan zo verder. Maar die link kan ik dus mooi niet meer vinden :') Heeft één van jullie een idee?

Mijn iPhone heb ik in september alweer een jaar, en hij bevalt nog zó goed :+: Wil echt niets anders meer. Enige wat eventueel fijn zou zijn is een langere batterijduur, maar dat is dan ook het enige.

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 12:09

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:20

Ik heb een Iphone 3GS 16 G. Ben er echt heel blij mee :j

Enige nadeel vind ik de bluetooth functie en de batterij die snel leeg is.

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 14:36

Ik kreeg net een berichtje dat ze me gaan bellen wanneer hij afgeleverd kan worden :D

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 14:37

Norway_girl schreef:
Ik heb een Iphone 3GS 16 G. Ben er echt heel blij mee :j

Enige nadeel vind ik de bluetooth functie en de batterij die snel leeg is.

bluetooth is idd begrensd door apple anoying!

de batterij is ook irritant! maar daarom heeft de 4G ook een vervangde batterij functie :j

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 14:47

Niet zo`n overbodige luxe nee :n

Ik vind het 3GS model trouwens wel mooier dan die van de 4G.

Ik snap trouwens nogsteeds niet hoe ik films erop krijg :?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 14:49

Die 4G vind ik echt spuug, en spuuglelijk :+

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 14:52

Oh en ik drukte het express nog wel zacht uit :P Maar ja ik ben het met je eens Courses :j

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 14:54

hm valt mee vind ik!
Ik heb eindelijk de code van T-Moile gekregen om vorige iPhone te kunnen unlocken, ben benieuwd of het mijn zwager lukt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 14:57

Nueve schreef:
Ja maar als je op veel plekken wifi hebt, hoef je toch niet per se een abo met internet. :+

Lijkt mij ook... of je moet vreselijke afkickverschijnselen krijgen als je een uur niet op i-net kan :D Ik heb ook zonder, zag het nut er niet zo van in, vind het niet echt een ramp als ik eens niet op internet kan. En mocht en zijn dat ik bij de Mac zit of iets en we willen spontaan weten wanneer iets was, hebben ze daar gewoon wifi :P Plus ik doordeweeks in Belgie zit, dan heb ik toch niks aan dat internet erbij..

Zack schreef:
bluetooth is idd begrensd door apple anoying!

Idd echt zwaar irritant, najah eerder beetje kansloos :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 14:58

Een iPhone zonder internet is als een auto zonder benzine :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 15:30

Wifi is toch ook internet? :D Ik heb niet zo'n giga verslaving dat ik continu op internet moet, schiet niet eens op hier in het buitenland en als ik ergens ben waar ik uberhaubt tijd heb om op internet te gaan, moet of wil maar geen laptop/computer in de buurt hangt daar altijd wel een netwerkje (uni, kroeg, Mac,familie/vrienden). Zou voor mij dus geldverspilling zijn om dan ook nog i-net erbij te kiezen, maar daarom heb ik wel voor een telefoon gekozen dat wifi ondersteund ;)

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 15:36

@Idinn
Mn kerel is bezig om die begrenzing eruit te krijgen.
Mocht het lukken geef ik een gil ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 15:46

Graag! :P Maak best vaak een foto van dingen voor uni die iemand even snel nodig heeft en dan doorsturen naar laptop, want kabeltje zoeken ben ik soms wel even mee bezig (of die ligt in NL). En dat schiet zo natuurlijk niet meer op..

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 16:09

Nee idd..
En mailen schiet dan ook niet op :s