[Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 14:32

Heel frustrerend: ik heb steeds zodra ik een pagina van hotmail open dat ik automatisch word aangemeld bij messenger op het web. Als ik 3 tabbladen met hotmail heb geopend ben ik 3 keer aangemeld op messenger web... Ik kan me wel afmelden steeds, maar ik kannergens zeggen dat ik niet automatisch aangemeld wil worden?

Henniie

Re: [Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 15:21

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 16:09

Ik geloof niet dat daar zoveel aan te doen is, aangezien het nu iedereen weer lijkt te gebeuren. Enige wat je kunt doen is even afmelden en opnieuw aanmelden, en als het probleem dan niet verholpen is moet je even aan degene waarmee je wilt praten vragen of hij zich opnieuw wil aanmelden, op een of andere manier. Of anders inderdaad even via Ebuddy.

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 18:58

Thanx to bokt heb ik nu weer oude msn 2009 *\o/*

Ik heb trouwens geen herstel dinges gedaan.. :P
Ik heb de essential verwijderd en daarna 2009 gedownload, 1e x lukte niet, 2e keer wel, godzijdank *\o/*

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 21:14

top, goed dat het je gelukt is!

Daantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 15:55

Hallo allemaal, nou ik heb ook een vraag over hotmail :D

Ik probeer mij na een hele tijd weer is in teloggen met een oud emailadress dat ik al een aardig tijd niet meer gebruikt heb.
Naar mijn idee was dit het emailadress daantje_123@hotmail.com
Nou was ik alleen mijn wachtwoord vergeten dus ik op wachtwoord vergeten gedrukt en daarna netje de code ingevuld.
Nu krijg ik tezien dat ik een mail verstuurd krijg met mijn wachtwoord, maar ik krijg een heel raar emailadres tezien!

Dit om precies tezijn:
Link e-mailen om het wachtwoord opnieuw in te stellen
Er wordt dan een andere link om het wachtwoord opnieuw in te stellen verzonden naar deze e-mailadressen.

ot*****@hotmail.com

Iemand enig idee hoe dat kan en hoe ik nou ooit nog kan inloggen op mijn oude account?
Ik moet er namelijk opkomen om een mailtje tebekijken om een wachtwoord voor een van mijn photobuckets teresetten aangezien ik ook hiervan het wachtwoord kwijt ben :')

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen, sorry voor het lange verhaal :)

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 17:48

Heeft iemand printscreens van de nieuwe msn :D ??

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 19:26

Ik ben ook erg benieuwd naar een printscreen. :)

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 19:27

Niet downloaden iig, behalve als je helemaal gek was van de vroegere msn-vandaag. Die zit er nu standaard aan vast... Ik baal als een gek. Ga binnenkort idd de boel maar de-installeren, en dan de oude maar weer opzoeken...

fancylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:05

je kan dat msn/vandaag weg halen!! Rechts boven zit een knopje *naar compacte weergaven* en je msn-vandaag is weg.
Waar ik mee zit is me msn naam, dat is namelijk mijn standaard naam die je te zien krijg als ik een mail stuur. ik kan geen msn naam meer aanmaken tenzij ik dan ook me naam van me mail verander (snappen jullie het nog?) weet iemand hoe ik een msn naam maak?

Henniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 16:07

Ik heb ook even weer een vraag!!

Als ik iemand toevoeg dan blokkeert die hem automatisch bij mij..
Die ander krijgt vervolgens geen uitnodiging & als die persoon mij toevoegd krijg ik ook geen uitnodiging..
Weet misschien iemand hoe dit kan??

MaritBR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 16:15

fancylover schreef:
je kan dat msn/vandaag weg halen!! Rechts boven zit een knopje *naar compacte weergaven* en je msn-vandaag is weg.
Waar ik mee zit is me msn naam, dat is namelijk mijn standaard naam die je te zien krijg als ik een mail stuur. ik kan geen msn naam meer aanmaken tenzij ik dan ook me naam van me mail verander (snappen jullie het nog?) weet iemand hoe ik een msn naam maak?

dat over je msn naam zit ik ook mee! Bij mij heeft de computer automatisch? die nieuwe msn geinstaleerd. Maar ik baal er echt van!

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:23

fancylover schreef:

Dat vond ik ook een doffe ellende. Het schijnt niet meer te kunnen, dat je msn-naam anders is dan je mail-naam. Helaas...

ceso

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 20:40

Er worden via mijn hotmail account allemaal mailtjes verstuurd met spam erin. Nu ben ik blijkbaar dus gehackt maar hoe kan ik nou zorgen dat dat niet meer gebeurd? Ik heb al opgezocht wat voor spam het is maar ik kan er niks over vinden. Wel kwam ik op 20 manieren om je hotmail account te hacken. Blijkbaar is dat toch wel heel erg makkelijk. Ik heb al geprobeerd om mijn wachtwoord te veranderen maar ik weet niet hoe.
Wie kan mij helpen om te zorgen dat er via mijn account geen mailtjes meer worden verstuurd?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 20:42

Toch je wachtwoord proberen te veranderen ;)

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 20:43

ik heb ook een vraag via mijn hotmail accoutn stuur ik steeds spam mails naar mijn contact personen met
als titels heey dude, of heey bro heel irritant weet iemand hoe ik dit wegkrijg?

ceso

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 20:49

Cyntje schreef:
Toch je wachtwoord proberen te veranderen ;)

Maar ik vraag me af of dat ook echt zou helpen, of ze het dan niet meteen weer hacken. En ik heb gezocht naar waar dat kan maar ik kan het niet vinden. Het staat niet bij instellingen enzo.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 20:50

Werkt wel ;) en je kunt dat wel degelijk in je instellingen terugvinden :)

ceso

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 20:54

Waar dan want ik kan het echt niet vinden. Onder welk kopje?

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:49

sweetheart schreef:
fancylover schreef:

Dat vond ik ook een doffe ellende. Het schijnt niet meer te kunnen, dat je msn-naam anders is dan je mail-naam. Helaas...

Echt niet? Ik erger me er kapot aan...

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 00:01

Zijn er al printscreens van de nieuwe msn :) ??

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 00:06

Ik kan wel printscreens maken..... :\

Vind het VERSCHRIKKELIJK!!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 00:06

En kan zogauw nergens de oudere msn vinden, Ver.domme.....

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 00:07

sweetheart schreef:
fancylover schreef:

Echt niet? Ik erger me er kapot aan...[/quote]

Hier dus ook, Opende net al een topic.. En werd doorverwezen hier heen.. heb alle opties gehad,
en nog steeds nergens een msn naam kunnen maken.. Stomme msn!! :n

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 00:39

hey , ik heb ook een vraagje

iedere keer als ik op hotmail ga, krijg ik een minischermpje er bij op mijn hotmailscherm, met al mijn gesprekken dat ik op dat moment aan het voeren ben op msn.
dit is zo van de ene op de andere dag, en omdat ik al paar keer gehackt ben ( ik weet door wie) vind ik het wel ambetant, want als die persoon dan toevallig mijn hotmail hackt kan die gewoon meelezen wat ik aan het chatten ben :/
ook is het zo dat er de hele tijd opkomt dat ik op meerdere locaties ben aangemeld ...